Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v nuoremman naisen kanssa seurustelu olisi OK eikä ongelmaa, mutta jos nainen olisi 8v vanhempi niin se tuottaisi jo ongelmia

Vierailija
22.12.2024 |

8v nuorempi nainen olisi 30v, ja 8v vanhempi olisi 46v.

nuoremman kanssa ehtisi vielä perustaa perheen, mutta miten ihmeessä perustaisin perheenn 46v naisen kanssa? Kun pitäisi vielä hetki seurustella kahdestaankin.

Tämä on relevanttia siksi, koska minulta kysytään joskus että miksi haen 8v nuorempaa naista, mutta en 8v vanhempaa.

Oletteko muut pohtineet samanlaista?

M38

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis hyvässä kunnossa ja nätti niin voisin olla 8-vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei mulla mitään lapsihaaveita enää ole. Oma poika on jo 17v. M43

Kai olet itsekin hyvässä kunnossa ja komea? 

Ei sillä ulkonäöllä ole niin väliä, kunhan on pinkka kunnossa

Vierailija
22/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lähdettäisiin siitä, että saisit edes jonkun naisen, ja miettisit vasta sen jälkeen sitä lapsen saantia?

Niin, tuossa,on ap:lla kaksi aika hankalaa rastia:

1. löydä paljon itseäsi nuorempi nainen seurusteluun

2. löydä nainen, joka haluaa lapsen kanssaan.

Leikkauspisteessä ei ehkä ole - ketään.

Vierailija
24/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen 30-vuotias nainen, enkä näe järkeä seurustella nelikymppisen miehen kanssa. Hyvä ikä on just min 22 ja max 30. Eli samassa junassa ollaan!

Jos haluaa lapsilleen jaksavan isän, niin 30 vuotta on ihan ehdoton yläraja. Lapset tarvii ehjän perheen, jossa molemmat vanhemmat kantavat lapsista vastuun.

Olet ap niin myöhässä lastentekohaaveinesi, että tuskin lapsia normiparisuhteessa suomalaisen naisen kanssa enää saat. Etenkin, kun haluat vielä seurustella vuosikausia ennen lapsen alulle pistämistä.

Just niin. Ja miesten elintavat on niin huonot, että kannattaa ottaa nuori, joka jaksaa vielä sängyssä ja keittiössä.

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvä

Kyllähän se on fakta, että naisen kysyntä vähenee 23 ikävuodesta lähtien. Miehen arvo parisuhdemarkkinoilla alkaa nousta vasta noin 30-vuotiaana

Vierailija
25/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen 30-vuotias nainen, enkä näe järkeä seurustella nelikymppisen miehen kanssa. Hyvä ikä on just min 22 ja max 30. Eli samassa junassa ollaan!

Jos haluaa lapsilleen jaksavan isän, niin 30 vuotta on ihan ehdoton yläraja. Lapset tarvii ehjän perheen, jossa molemmat vanhemmat kantavat lapsista vastuun.

Olet ap niin myöhässä lastentekohaaveinesi, että tuskin lapsia normiparisuhteessa suomalaisen naisen kanssa enää saat. Etenkin, kun haluat vielä seurustella vuosikausia ennen lapsen alulle pistämistä.

Just niin. Ja miesten elintavat on niin huonot, että kannattaa ottaa nuori, joka jaksaa vielä sängyssä ja keittiössä.

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvää seisokkia. Mmmmmm. Kyllä nuoret miehet vaan on p

Itse olen vähän vanhempi, ja nuo löytyy + sixpäkki.

Vierailija
26/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Kyllähän se on fakta, että naisen kysyntä vähenee 23 ikävuodesta lähtien. Miehen arvo parisuhdemarkkinoilla alkaa nousta vasta noin 30-vuotiaana

Ei naisen kysyntä koskaan vähene, tietäisit tämän jos olisit nainen. Olen 45 ja vuosi vuodelta aina vain enemmän odotan, että miesten huomio vähenisi, kun en sitä kaipaa tai ole koskaan kaivannut. Ei se vähene.

Vierailija
27/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Vierailija
28/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmalta mieheltä löytyy omaisuutta niin voi se nuorempi nainen kiinnostua. Totta kai sitä kehutaan miehen elämänkokemusta ja kypsyyttä, mutta jätetään mainitsematta, että miehen pankkitili on sopivan kypsä.

Vierailija
29/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J

Kaikkea rupsahtaneet papat itselleen selittää. Ei se roikkuva iho ja pakeneva hiusraja yhtäkään miestä komista :D

Vierailija
30/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä AV-mammojen voimaantumisfantasioita ja tottakai toiset mammat tohkeissaan peukuttaa. Palsta ei petä :D

Vierailija
31/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt, että omituisen usein naiset kelpuuttavat itselleen reilustikin vanhemman miehen. No tietysti, jos arjessa sattuu ihastumaan, niin eipä se välttämättä katso ikää.

Luulisi kuitenkin, että esim. Tinderissä laittaisi ylärajaksi luokkaa 2 tai 3v yli oman iän.

Ihan miehenä olen tätä ihmetellyt.

Taidat olla nuori ja feminismin aivopesemä mies kun tuota ihmettelet.

Vierailija
32/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 vuotiaan miehen ei kuulu seurustella kenenkään kanssa. 38 vuotiaalla on perhe ja 2 - 3 lasta.

Ootko hiukkasen jälkeenjäänyt?

Tämä. Aloitus on vanhapojan haaveita. Minullakin on nuoruudesta alkanut, eroon päättynyt liitto 3 lapsen kera. Nyt olen toisella kierroksella. Ikäeroa enemmän kuin aloituksessa mainittu ja ensimmäinen lapsi tulossa.

Toinen M38

Vierailija
33/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin 4-6 vuotta vanhempaa miestä. Haluan perheen nuorena, harva mies haluaa ihan niin nuorena. Jostain syystä ei muutenkaan ole ikinä oman ikäiset kiinnostanut, tuntuu kuin olisin äiti heille

t: N20

Vierailija
34/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tutkimuksen grafiikkaa minkä ikäisistä pidetään omaan ikään verrattuna. 

https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/2g464o/at_what_age_do…

Vierailija
35/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut itseäni viisi vuotta nuoremman naisen kanssa. Juttu katkesi tavallaan minun aloitteestani. Oli ihan hyvä nainen, mutta vanhempiensa vietävissä. Vasta alettuani menestyä elämässä naisten kiinnostus alkoi herätä. Miesten kultakausi osuu vuosiin 35-45. Naisilla taas varmaan 20-30. Jos siis puhutaan kysynnästä. Nainen voi helposti parantaa kysyntäänsä laittautumalla ja liikkumalla. Miehen pitää menestyä uralla ja tehdä todella paljon töitä.

Vierailija
36/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvää seisokkia. Mmmmmm. Kyllä nuoret miehet vaan on p

Niin minäkin arvostan, ikävä juttu että ikäisissäni ja vähön nuoremmissakin naisissa ovat kovin pieni vähemmistö.

M57

Vierailija
37/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä arvostan timmiä peppua ja mahaa sekä hyvä

Mene lavatansseihin, siellä on timmejä sun ikäisiä mammoja.

Vierailija
38/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä AV-mammojen voimaantumisfantasioita ja tottakai toiset mammat tohkeissaan peukuttaa. Palsta ei petä :D

AV mammat ihannoi lukiopoikoa. Heidän mielestään miehekkäinpiä.

Vierailija
39/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapset nelikymppisenä 15 vuotta nuoremman mieheni kanssa, 30 vuotta ollaan oltu yhdessä. Toimii varmaan toisinkin päin, vaikken itse osaisi kuvitella.

Vierailija
40/75 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV mammat ihannoi lukiopoikoa. Heidän mielestään miehekkäinpiä.

Onhan ne nuoria ja komeita toisin kuin vanhemmat, jo rupsahtaneet miehet.