Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa millainen nainen jää ilman naispuolisia ystäviä

Vierailija
22.12.2024 |

Sellainen jolla on omat mielipiteet eikä vaikene niistä. Naisyhteisöillä on todella usein joku massamielipide, josta kaikkien täytyy olla samaa mieltä tai vähintäänkin hiljaa, jos on eri mieltä muuten joutuu ulos porukasta. Usein on mielipide että vihataan jotakuta tyyppiä joka on aivan sairas naisporukan mielestä. Itse en pysty lähtemään usein mukaan tällaiseen tilaamiseen, vaan näen myös puolustavia tekijöitä tälle mustalle lampaalle. En myöskään suostu vaikenemaan mielipiteistäni vaan tuon sen esille siinä missä muutkin omansa. Tällainen nainen ei ole suosittu. Eikä välttämättä edes halua olla tuollaisen naisporukan jäsen jossa hyväksytään vain yks mielipide jostain asiasta. 

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Jos on ylimielinen ja ikävä toista kohtaan, onko ihme, jos saa tylyä käytöstä takas? Harvassa ovat niin tyhjäpäiset naiset, että katsovat suoraan nenän vartta pitkin pelkän ulkonäön ja pukeutumisen perusteella. Ja mitä sitten? Antaa urpojen urpoilla, ei tartte alentua samalle tasolle.

Mikähän tutkimus sinulla on tästä, että harvassa ovat ne naiset jotka jättävät porukasta ulkopuolelle jonkun naisen esim. heikon taloudellisen ja sosiaalisen aseman ja vaikkapa juuri näiden valtavirrasta poikkeavien mielipiteiden takia? Siis tämähän on Suomessa erittäin erittäin yleistä. Naiset eivät halua pariutua alaspäin eivätkä myöskään ystävystyä alaspäin. Tai valtameininki on suurelta osin tätä. Siihen ei paljon muuta tarvita kuin ylipaino ja kirpparivaatteet ja heikko asema työpaikalla, että ei haluta tutustua sen

Kommenttisi ainakin paljastaa paljon syitä sille, miksi olet jäänyt ilman naispuoleisia ystäviä. Haluaisitko itsekään viettää aikaa itsesi kaltaisen kanssa? 

Eipä ole ollut minkäänlaisia sosiaalisia haasteita, vaikka on valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä ja pukeudun kirpparivaatteisiin. Kavereita on eri ns. sosiaaliluokista. 

Vierailija
62/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆😆 Sä olet selvästi juuri sellainen narsisti kuin Mistä tässäkin ketjussa puhutaan! 😃 En ole missään sanonut että minulla ei olisi ystäviä Enkä puhu tässä nyt itsestäni vaan yleensä naisvaltaisista yhteisöistä. Tosiasia aivan itsestään selvästi on että keskimääräinen ex alkoholisti nainen joka lähestyy eläkeikää pääsee helpommin keikkailemaan päiväkoteihin ja sitä kautta ehkä työelämään naisvaltaisille aloille kuin että hän pääsisi johonkin huipputason it-firmaan tai aivokirurgiksi töihin. Ja miksi otin koko aiheen puheeksi? No juuri siksi koska tuo aloituksessa kuvaamani käytös on niin ala-arvoista että johonkin sen täytyy liittyä, ja ehkäpä sitten juuri tähän älykkyysosamäärän. Mikä tässä häiritsee sinua?

.

Tässä langassa ei minulta kommenttia, jossa nimittelisin ketään narsistiksi tai alemman sos.luolan naiseksi. En käytä sellaista palstakieltä mssn. En riitele täällä.

OgE

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla autistinen, kun sosiaalisten asioiden hahmottaminen on noin julmetun vaikeaa?

Vierailija
64/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Minulta:

Vain 1 kommentti 

tässä ketjussa aiemmin + 62 alin

tämän yläpuolella.

.

Vierailija
65/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä ainoat vaihtoehdot on olla lapsellisen tökerö tai sitten valehdella? Entä vaihtoehto C: "En kyllä tykkää, ei oo yhtään mun tyyliä." ilman sen kummempia selittelyjä? Minä en ainakaan ala keksimään mitään valheellisia pehmityksiä jostakin mistä en pidä. Enkä pidä ihmisistä jotka valehtelee, niistä ei ikinä voi tietää mitä he oikeasti ajattelevat jos puolet suusta tulevista lauseista on epätosia. .

Jos ajatuksena on, että se henkilö joka esittelee maljakkoa pitää maljakosta itse, niin kun toinen sanoo "en yhtään tykkää" voi saada negatiivisen reaktion siinä henkilössä, joka maljakosta tykkää. Se, että kehuu sitä maljakkoa ei tarkoita sitä, ettäkö valehtelee, koska sosiaalisesti lahjakas henkilö osaa kyllä kehua kaikkea, vaikka asioista ei itse pitäisikään. Mutta tosiaan, et todennäköisesti ole kovinkaan sosiaalisesti lahjakas.

"Se, että kehuu sitä maljakkoa ei tarkoita sitä, ettäkö valehtelee, koska sosiaalisesti lahjakas henkilö osaa kyllä kehua kaikkea, vaikka asioista ei itse pitäisikään."

Sellaisen kehuminen mistä ei pidä on ihan puhtaasti valehtelua. Jos ei pidä maljakkoa kauniina, mutta väittää pitävänsä sitä kauniina, on se ihan puhdas valhe. Olisi mielenkiintoista tietää miten sinä määrittelet valehtelun, jos epätosien asioiden kertominen ei mielestäsi vielä ole valehtelua.

Jos valheiden kertominen on merkki "sosiaalisesta lahjakkuudesta", valitsen lahjattomuuden, kiitos vaan. Ihan hyvä vaan jos se karkottaa tuollaiset valepukit. 

Vierailija
66/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kommenttisi ainakin paljastaa paljon syitä sille, miksi olet jäänyt ilman naispuoleisia ystäviä. Haluaisitko itsekään viettää aikaa itsesi kaltaisen kanssa? 

Eipä ole ollut minkäänlaisia sosiaalisia haasteita, vaikka on valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä ja pukeudun kirpparivaatteisiin. Kavereita on eri ns. sosiaaliluokista. <<

Vauva-foorumi taas vauhdissa ja siellä selvästi yksi erityisen lahjakas yksilö 😂😂😂 Eikö sinulla ole ollenkaan kykyä keskustella asioista yleisellä tasolla vaan ainoastaan henkilöiden kimppuun hyökäten? Se on erittäin huonon keskustelutaidon merkki. Itse en taaskaan puhunut itsestäni vaan aiheesta yleisellä tasolla. Tämän olen ihan yleisesti tästä maailmasta huomannut, koska olen siitä jo aika paljon havaintoja ehtinyt tehdä. On aivan yleistä että esim. lihavat jätetään itseään parempina pitävistä piireistä ulos, tai jos ovat niiden sisällä niin asema on heikompi kuin muilla. Jos et itse ole lihava, niin se on jo yksi selitys sitten sille miksi helpommin kuulut porukoihin. Kyllä ylipainoiset yleensä helpoin helpoiten tutustuvat toisten ylipainoisten kanssa jos heidänkään. 

Vierailija
67/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti jää lopulta ilman ystäviä. Pitää olla veemäinen pyrkyri ja esiintyjä jolla on kaikki hyvin vaikkei olisikaan. Ylimielisyys auttaa. Varsinkin miehiä kohtaan. Feministi, se on muotia. Sekä luonnonpelastaja puunhalaaja. Kaikkeen pitää olla ns.varma mielipide jota itse pitää oikeana vaikkei olisikaan. Silloinkin se on jonkun muun syytä. Sellainen miesten kertakäyttäjä, se on in. Ja out. Eikun uutta.

Vierailija
68/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla autistinen, kun sosiaalisten asioiden hahmottaminen on noin julmetun vaikeaa?

No jos minä olen autisti niin sinä sitten kyllä sinakin tämän viestisi perusteella kahdesti pahemmin, eihän tässä ole yhtään mitään informaatiota! Paskaa on aina helppoa puskista heittää 😂

Vierailija
69/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä ainoat vaihtoehdot on olla lapsellisen tökerö tai sitten valehdella? Entä vaihtoehto C: "En kyllä tykkää, ei oo yhtään mun tyyliä." ilman sen kummempia selittelyjä? Minä en ainakaan ala keksimään mitään valheellisia pehmityksiä jostakin mistä en pidä. Enkä pidä ihmisistä jotka valehtelee, niistä ei ikinä voi tietää mitä he oikeasti ajattelevat jos puolet suusta tulevista lauseista on epätosia. .

Jos ajatuksena on, että se henkilö joka esittelee maljakkoa pitää maljakosta itse, niin kun toinen sanoo "en yhtään tykkää" voi saada negatiivisen reaktion siinä henkilössä, joka maljakosta tykkää. Se, että kehuu sitä maljakkoa ei tarkoita sitä, ettäkö valehtelee, koska sosiaalisesti lahjakas henkilö osaa kyllä kehua kaikkea, vaikka asioista ei itse pitäisikään. Mutta tosiaan, et todenn

Suosittelen sinulle hankkimaan Toivo-sovelluksen. Löydät sieltä vertaistukea muilta autisteilta varmasti. Voitte sitten yhdessä ihmetellä, miten kivaa on laukoa kaikkea mahdollista päin naamaa. 

Vierailija
70/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei osaa olla luotettava vaan välittää asiat eteenpäin. Piilo kateellinen myrkyttää suhdetta

Vierailija
71/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia jatkuvasti kritisoiva pätijä, joka luulee tietävänsä kaiken.

Onko tämä ainoa syy, jonka vuoksi et saa ystäviä? Mikä estää sinua olemasta ystävällisempi ja sävyisämpi toisia kohtaan? 

Vierailija
72/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Kommenttisi ainakin paljastaa paljon syitä sille, miksi olet jäänyt ilman naispuoleisia ystäviä. Haluaisitko itsekään viettää aikaa itsesi kaltaisen kanssa? 

Eipä ole ollut minkäänlaisia sosiaalisia haasteita, vaikka on valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä ja pukeudun kirpparivaatteisiin. Kavereita on eri ns. sosiaaliluokista. <<

Vauva-foorumi taas vauhdissa ja siellä selvästi yksi erityisen lahjakas yksilö 😂😂😂 Eikö sinulla ole ollenkaan kykyä keskustella asioista yleisellä tasolla vaan ainoastaan henkilöiden kimppuun hyökäten? Se on erittäin huonon keskustelutaidon merkki. Itse en taaskaan puhunut itsestäni vaan aiheesta yleisellä tasolla. Tämän olen ihan yleisesti tästä maailmasta huomannut, koska olen siitä jo aika paljon havaintoja ehtinyt tehdä. On aivan yleistä että esim. lihavat jätetään itseään parempina pitävistä piirei

Sinulla sen sijaan taitaa olla hankaluuksia ymmärtää, ettei tuo sinun mutu-havainto ole yhtään sen parempi kuin kenenkään muunkaan mutu-havainnot.

Vierailija
73/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kehuminen mistä ei pidä on ihan puhtaasti valehtelua. Jos ei pidä maljakkoa kauniina, mutta väittää pitävänsä sitä kauniina, on se ihan puhdas valhe. Olisi mielenkiintoista tietää miten sinä määrittelet valehtelun, jos epätosien asioiden kertominen ei mielestäsi vielä ole valehtelua.
Jos valheiden kertominen on merkki "sosiaalisesta lahjakkuudesta", valitsen lahjattomuuden, kiitos vaan. Ihan hyvä vaan jos se karkottaa tuollaiset valepukit. .

Ennen kuin vastaan kysymyksiin niin on pakko kysyä tätä. Etkö siis itse kykene lainkaan löytämään asioista jotain positiivista sanottavaa? Tämä on siis ihan sosiaalinen taito, että kykenee löytämään ihan mistäkin tilanteesta tai asiasta tahansa jotain positiivista sanottavaa, vaikka jotain hyvinkin negatiivista on tapahtunut. Tästä puhuu monessa eri kirjassaan esim Dale Carnegie. Suosittelen sinua ainakin lukaisemaan muutaman kirjan häneltä!

Se ei yhä ole valehtelua, vaikka yrität nyt jankuttamalla siksi vääntää.

Mutta en voi muuta kuin ajatella, että ehkä olet hyvin mustavalkoisesti näkevä henkilö. On vain joko tai. Et kykene näkemään mitään muuta.

Vierailija
74/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisia jatkuvasti kritisoiva pätijä, joka luulee tietävänsä kaiken.

Onko tämä ainoa syy, jonka vuoksi et saa ystäviä? Mikä estää sinua olemasta ystävällisempi ja sävyisämpi toisia kohtaan? 

Sitä se katkeruus teettää. Hän ei selvästi hahmota omaa käytöstään, ja hämmästyy, miksi hänelle ei olla ystävällisiä.

Vierailija
75/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-foorumi taas vauhdissa ja siellä selvästi yksi erityisen lahjakas yksilö 😂😂😂 Eikö sinulla ole ollenkaan kykyä keskustella asioista yleisellä tasolla vaan ainoastaan henkilöiden kimppuun hyökäten?

Olet tosiaan aika sokea omalle narsistiselle käytöksellesi. Jatkuvasti puhut alentuvasti muista ihmisistä, haukut tiettyjä ihmisryhmiä ja vastailet muille alentavasti. Sinä se olet muiden ryhmien ja ihmisten kimppuun täällä hyökännyt enemmän kuin kukaan muu.

Luulen, että kaikki nämä jutut "alempitasoisista" ihmisistä on puheet omasta itsestäsi ja siitä millainen sinä olet

eri

Vierailija
76/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kehuminen mistä ei pidä on ihan puhtaasti valehtelua. Jos ei pidä maljakkoa kauniina, mutta väittää pitävänsä sitä kauniina, on se ihan puhdas valhe. Olisi mielenkiintoista tietää miten sinä määrittelet valehtelun, jos epätosien asioiden kertominen ei mielestäsi vielä ole valehtelua. Jos valheiden kertominen on merkki "sosiaalisesta lahjakkuudesta", valitsen lahjattomuuden, kiitos vaan. Ihan hyvä vaan jos se karkottaa tuollaiset valepukit. .

Ennen kuin vastaan kysymyksiin niin on pakko kysyä tätä. Etkö siis itse kykene lainkaan löytämään asioista jotain positiivista sanottavaa? Tämä on siis ihan sosiaalinen taito, että kykenee löytämään ihan mistäkin tilanteesta tai asiasta tahansa jotain positiivista sanottavaa, vaikka jotain hyvinkin negatiivista on tapahtunut. Tästä puhuu monessa eri kirjassaan esim Dale Carnegie. Suosittelen sinua ainakin lukaisem

Tää on varmaan se sama tyyppi, joka jaksaa aina jankata introverttien paremmuudesta ja älykkyydestä, ja ihmettelee (tai kuvittelee), miksi ulospäin suuntautuneet ihmiset ovat hänelle tylyjä.

Vierailija
77/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>>>Sinulla sen sijaan taitaa olla hankaluuksia ymmärtää, ettei tuo sinun mutu-havainto ole yhtään sen parempi kuin kenenkään muunkaan mutu-havainnot.<<

Olenko väittänyt? 🙂 Jokainen meistä toki uskoo ennen kaikkea niitä omia havaintojaan. Niin sinäkin. Toki Jos isket minulle jonkun varteenotettavan tutkimuksen siitä pöytään, että tässä maailmassa ei syrjitä köyhiä eikä ylipainoisia eikä rumia eikä ujoja eikä arkoja ihmisiä, niin ehkä se sitten täytyy uskoa. 

Vierailija
78/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiasioiden kieltämisestä ole mitään hyötyä. Paremmin minulla menee niiden koulutetumpien kanssa, joilla on oikeastikin jotain tärkeää tekemistä niin että eivät ehdi miettiä ketä tässä nyt kiusaisi ja syrjisi ja kenen heikomman kanan niskaa kävisi nokkimaan. . 

Omat harhasi tai mielipiteesi eivät tee mistään "tosiasiaa". Siinä on syy sille, miksi sinulla ei ystäviä ole.

Sinäpä todensitkin hyvin sen, mistä edellinen kirjoitti. Tunnistitko itsesi tällaiseksi nokkivaksi kanaksi? 

Vierailija
79/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap kyllä on valmis jopa kehumaan kauniiksi rumia esineitä tai hiusleikkauksia eli tässä kohden valehtelemaan kohteliaisuussyistä. Taistelunsa pitää valita. Mutta sitten esim että joku ihan tärkeä ja hyödyllinen juttu jostain syystä teilataan huonoksi, tai joku ihminen pahaksi vaikka hän ei sitä ole, niin sellaiseen en lähde mukaan. 

Vierailija
80/133 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä todensitkin hyvin sen, mistä edellinen kirjoitti. Tunnistitko itsesi tällaiseksi nokkivaksi kanaksi?

Ei, vaan olen aina noussut ylös, kun paikannan työpaikkakiusaajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi