Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa millainen nainen jää ilman naispuolisia ystäviä

Vierailija
22.12.2024 |

Sellainen jolla on omat mielipiteet eikä vaikene niistä. Naisyhteisöillä on todella usein joku massamielipide, josta kaikkien täytyy olla samaa mieltä tai vähintäänkin hiljaa, jos on eri mieltä muuten joutuu ulos porukasta. Usein on mielipide että vihataan jotakuta tyyppiä joka on aivan sairas naisporukan mielestä. Itse en pysty lähtemään usein mukaan tällaiseen tilaamiseen, vaan näen myös puolustavia tekijöitä tälle mustalle lampaalle. En myöskään suostu vaikenemaan mielipiteistäni vaan tuon sen esille siinä missä muutkin omansa. Tällainen nainen ei ole suosittu. Eikä välttämättä edes halua olla tuollaisen naisporukan jäsen jossa hyväksytään vain yks mielipide jostain asiasta. 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen porukka on, riippuu täysin siitä, millaisia ihmisiä siinä sattuu olemaan. Tässä ei kyllä ole eroa miehet/naiset, sillä tavalla kuin ap väittää.

Jotkut jää aina yksin ja toiset tulee toimeen kaikkien kanssa. Narsistit, joiden mielipide on aina se tärkein ja ehdoton saada esille, on vihattuja kaikkialla. Miehet ehkä hyväksikäyttää narsisteja taidokkaammin. 

Vierailija
122/133 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään yksin koska en luota uusiin ihmisiin.

Eihän heihin tarvitsekaan luottaa. Luottamus tulee ajan kanssa. 

Uudessa seurassa voi puhua niitä näitä ja pitää lompakostasi huolen.

Ei kai kukaan tuntemattomalle kerro luurangoistaan tai peräpukamistaan. Pidä hauskaa ja katso, miten kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta isommissa naisporukoissa varsinkin. Ns. Sigmanaaras koetaan uhaksi yhden totuuden järjestelmässä. Myös miesten mieleen oleva nainen jätetään ulkopuolelle helposti heteronaisten keskuudessa.

Vierailija
124/133 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä älykkäät naiset, keitä ei kiinnosta parveilu. 

Vierailija
125/133 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*siis ei kerropa vaan kerronpa

Siis vedäpä -ei vedäppä- víťțų päähäs.

Mikä hätänä? 

Vierailija
126/133 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen porukka on, riippuu täysin siitä, millaisia ihmisiä siinä sattuu olemaan. Tässä ei kyllä ole eroa miehet/naiset, sillä tavalla kuin ap väittää.

Jotkut jää aina yksin ja toiset tulee toimeen kaikkien kanssa. Narsistit, joiden mielipide on aina se tärkein ja ehdoton saada esille, on vihattuja kaikkialla. Miehet ehkä hyväksikäyttää narsisteja taidokkaammin. 

Paskaa. Eivät narsistit voisi saavuttaa sitä johtajan asemaa jota havittelevat ja usein saavatkin jos olisivat vihattu ja kaikkialla. Monnit löytävät aina pillejä ja pullia, toiset Monni-henkisetkin tykkäävät.

VMP että narsistit olisivat niitä syrjittyjä ja kiusattuja, hehän juuri itse ovat niitä kiusaajia.

Vierailija
127/133 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistitkin osaavat mielistellä niitä oikeita ihmisiä. Eivät ole kaikkia kohtaan samanlaisia. 

Vierailija
128/133 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä AP väittänyt mitään miesten ja naisten erosta tässä kohden, vaan hänellä oli ainoastaan kokemusta naisporukoista.  

Vierailija
129/133 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei mukaudu

Vierailija
130/133 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveriporukassa mä olen toisinajattelija, mustalammas ja sanonkin mielipiteeni herkästi. En toista, en jankuta, että moni tietää, että käyn vasentalaitaa ja hyväntekeväisyystyölläni autan vähäosaisia ja myös tulijoita.

Silti nuo viikottain pyytää mua kahvile teatteriin, istumaan iltaa, puhumaan höpöhöpöä ja muuten vaan pitämään hauskaa.

He ovat siis vahvasti kokoomuslaisia ja "kristinuskossa". Ei meillä ole koskaan asiat riidelleet, vaikka erimieltä olemmekin. Ainiin olenhan mä myös kasvissyöjä noiden lihansyöjien keskellä. Nyt 20 vuoden takaa pari on alkanut kysellä reseptejä, että iän tultua olisi kivempi keventää ja ajatella maailmaa jonka jättää taakseen.

Vierailija
131/133 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut naispuolisia ystäviä. Olen luonteeltani ehkä enemmän miehen tyyppinen, mun exä sanoi että olen sellainen sisäänpäinkääntynyt ja mietteliäs pertti perusinsinööri - insinööri myös ammatiltani. Mua kiinnostaa enemmän asiat kuin ihmiset, ja naiset haluaa aika usein jutella ihmisistä ja niiden elämästä. Minua kiinnostaisi enemmän vaikka uudet prosessorit tai näytönohjaimet, sähköautot, tai tekoälyn viimeisimmät edistysaskeleet. Ei oikein löydy yhteisiä kiinnostuksia useimpien naisten kanssa.

Vierailija
132/133 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeroitunut introvertti, joka häpeää itsessäön ihan kaikkea. Työt sujuu kyllä etätyönä, mutta muutoin välttelen ihmiskontakteja häpeän takia. N48

Vierailija
133/133 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on aina elämässään muka näitä mystisiä naisporukoita täynnä kirjoittamattomia sääntöjä ja ilkeämielisiä naisia. Omassa elämässäni on yksi ainut naisporukka, johon kuulun ja se on sisarteni kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan