Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2007 yritykseen ryhtyvät-----viikko 9

26.02.2007 |

[color= red]

Tässä

olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007

[color=blue]

@nne85 01/07 ? ensimmäinen lapsi

-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06

72oinas 05/06 kolmas lapsi, lapset -00, -02

Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi ?

alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01

-cecci- 02/07 kolmas lapsi, lapset -03, -05

Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi

Doodels 01/07 ensimmäinen lapsi

ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04

Elsamarja67 ? toinen lapsi, lapsi -02

eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02

Hömme1 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Janna@ 10/06 ensimmäinen lapsi

jasminmaria 10/06 ensimmäinen lapsi

iMamma 07/06 ensimmäinen lapsi

Kiti76 01/07 toinen lapsi, lapsi -06

kk80 /07? toinen lapsi, lapsi -06

lastwish 01/07 viides lapsi, lapset ?

lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi ¿05

Loria81 viides lapsi

maajo 01/07 ?

mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?

mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi

Manna07 01/07 ensimmäinen lapsi

Mansikkamamma /07 neljäs lapsi

Maya2006 01/07, lapsi -06

meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi

miirulainen 02/07 ensimmäinenlapsi

minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06

moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??

mymmeli-07 01/07 toinen lapsi, lapsi -06

nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-

Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi

Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03

Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04

odyssa 02/07 toinen lapsi, lapsi -04

paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04

priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01

pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03.

sannis85 01/07 ensimmäinen lapsi

Sumunen /07 neljäs lapsi, lapset ?

tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

tosca 01/07 toinen lapsi, lapsi -05?

tulppa 01/07 ensimmäinen lapsi

Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03

Plussaannet [color=red]♥ ♥ ♥

[color=blue]

lilliputti_83 la 26.9.07

Ja_me la ~29.9.

ellaelmeri

alli78

moonshine

mammuliz

BrownEye la 24.10.07

[color=red]

Kertokaa jos jotain muutosta tms. en ihan koko ajan pysy mukana :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosca: tein eka r-testin viime torstaina ja se näytti silloin negaa kp 23/25. Sit eilen kun ei alkanut kuulua menkkoja ja vv-vuoto oli kirkasta ja on edelleen, niin päätin kokeilla onneani. Toivon todella että olisit raskaana. Plussatuulia puhaltelen++++++

72oinas:kerro heti mikä oli tulos....

Pricilla: Miten sinulla menee?? Joko aurinko paistaa?

(.): palelee ja oli taas aamulla hieman pahaolo, mut kyl se tästä. Odotan innolla viikonloppua kun sitten on vapaata.

Täti pahoittelut kaikille, joille se on tullut kylään :(

Onnittelut kaikille plussanneille!! tarrasukkia mukaan.

rv4+0, näin se kait merkitään....

:)

Vierailija
42/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin muistelen biologian ja terveystiedon tunneilta...

Joku puhui rinnoista. Mulla ei ainakaan ole kipeät, ehkä pikkuisen turvonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerkesin koneelle et pystyn kunnolla kirjottamaan.

Ja heti itse asiaan. Plussanhan mä vihdoin sain!!!

Hain töiden jälkeen testin ja illalla tein. Eka tuli viiva vaan testi ruutuun ja kerkesin käydä jo epätoivon rajamailla mut sit ku maltoin odottaa niin rupesi se viiva näkymään, ihan tosi himmeänä. siinä vaiheessa kiikutin jo testiä miehelle et montako viivaa se näkee ;)

kaks se siinä näki. testissä kehoitettiin odottamaan vielä hetki jos testi on epäselvä. Sitten siihen voimistui ihan selkeä viiva!!!! Pakko se oli uskoa, positiivinen se oli!!!

Mä oon jotenki ihan sekasin, pakko kattoa testiä monta kertaa ettei mieli vaan oo tehny kepposia.

Tämä oli kierto jossa luovuin kaikista laskemisista ja oireiden ajattelusta. Eikä mitään oireita ole edes ollu. Ainoa mihin nyt olen kiinnittäny huomiota on kuiva kausi oviksen jälkeen. ja nyt on alaselässä sellanen jännä tunne.

Lauantaina olin bilettämässä mutta koska raskaus on vasta näin alussa ei kai siitä ole haittaa. nyt loppu bilettämiset:)

Ainut mikä vähä mietityttää että minulla on työ jossa joudun paljon nostelemaan ihmisiä mutta pitää vaan olla varovainen.

Siis ajatelkaa, Mä oon RASKAANA!!!!

yk.10 ja km 11/06

Vierailija
44/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72oinas: vielä kerran onneksi olkoon! Toivottavasti masun asukki pysyy mukana koko matkan!! Mikä on sun la aika? Taitaa olla aika sama kuin mulla....

Vierailija
45/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tulpalle ja 72oinaalle! Melkein jo säntäsin äsken ostamaan testiä kun olin menossa autoa katsastamaan, mutta maltoin mieleni... Tänään kyllä on taas tullut muutama rusehtava viiva housuihin... eli tiputtelu ei loppunutkaan ja masuun taas koskee. Tissit kyllä oli aamulla super arat tai miten sen nyt sanoo särkyilevät. Sama tunne kun viimeksi kun olin raskaana... niin kuin joku kaihertais nännejä puukolla irti (auts)... Viimeksi kyllä ennen plussaa ei ollut minkään valtakunnan oireita... ja nyt näyttäs nää PMS oireet olevan voimakkaat, joten voi olla ihan sitäkin.

Auto ei sitten mennyt läpi siinä katsastuksessa ja vein sen kaiken kukkuraks myöhässä sinne, joten se on nyt sitten ajokiellossa! No onneks sain perjantaina ajan korjaamolle ja saan silloin sen kans katsastettua niin saa takasin ajoon. Mulla ei ole vissiin koskaan auto mennyt ekalla kerralla läpi katsastuksesta... ja vaikka nyt oli vielä vähänajettu ja uudehko auto (jota ostaessa vielä ajattelin että tätä on sitten kiva viedä katsastukseen kun varmaan menee läpi)... no ei onnannut tälläkään kertaa. Ehkäpä ne katsastusmiehet vain tykkää mun naamasta niin paljon, että haluavat nähdä toistekin :D

Mymmeli KP 24/24 ja pikkutyyppi 8kk

Vierailija
46/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta, toivon kovasti, että nyt pysyy pieni kyydissä!!! Joo, nyt sitten täällä itkeä tihruutan...

Vierailija
47/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa,

päätin vihdoin itsekin liittyä mukaan kun niin paljon täällä porukkaa näyttää liikkuvan...

jätin pillerit pois jo viime heinäkuussa ja ollaan siitä asti yritetty mieheni kanssa mutta vielä ei ole tärpännyt...alkaa pikkuhiljaa jo masentaa ajatus ettei se testi koskaan tule näyttämään niitä kahta viivaa, joten toivon täältä ehkä saavan sellaista seuraa johon tukeutua...

nyt on kuitenkin tilanne se, että viime viikolla alkoi sellainen tunne, et nyt siellä on jotain tapahtunut...olo muuttui jotenkin ihan erilaiseksi...koko ajan on nälkä, kädet on ihan jäässä jatkuvasti, masussa erilainen tunne ja rinnat arkana....mut toisaalta jos mä jotain oikein kovasti haluan niin mä saatan noi vaan kuvitella itselleni....

onnea niille jotka ovat siis jo plussansa saaneet ja tsemppiä niille jotka sitä vielä odottavat (itse jännitellen perjantaita...)

Vierailija
48/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl olis kanssa yritystä tälle vuodelle, viimekeväänä oli keskenmeno ja nyt yritys positiivisin mielin kaikesta huolimatta :)

Vierailija
49/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis!

Tos kattelin la ja vois olla 4.11.07. Mikäs aika sulla on?

Nyt sitten vien tämän raskauden loppuun asti. nyt jo heti alussa on jotenkin erillainen olo kun raskaudessa mikä meni kesken. sillon olin alusta asti jostain tosi huolissani, jotenkin vaan tuntu ettei kaikki ole hyvin.

En meinaa km murehtia vaan nautin täysin odotuksesta!

Vierailija
50/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paivi; voi toista! mullaki tulee tippa silmään. Kiitos!

mymmeli; kiitos myös sinulle onnitteluista.

Toivottavasti saan sinut mukaan tonne plussanneisiin, jään odottelemaan kuulumisia...

Ne katsastusmiehet vaan haluaa nähdä sut siellä toisenki kerran..

Nyt sitten olen varannut teillekkin paikkoja junassa joka on matkalla tuonne plussa puolelle! Odottelen teitä monta mukaan!!!

Oinas 4+2 kuullostaa hassulta :)

Vierailija
51/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla jo epätoivoinen..tänään taas testasin ja negaa näytti. Menkat on 4 päivää myöhässä ja kaikki oireet on..missä se plussa viipyy?? Paljon onnea kaikille plussanneille!! Kauan muilla meni ennen kuin plussasitte menkkojen myöhästymisen jälkeen??

Vierailija
52/55 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72oinas: mulla olis la 5.11. Neuvola on 29.3. soitin äitiysneuvolaan terveydenhoitajalle että mitä seuraavaksi niin se varasi ajan :). Jännittää odottaa sinne asti. Pitäis varmaan mieskin ottaa sinne mukaan...

Mymmeli: Toivottavasti ei tule iso remontti siihen sun autoon....

Taisi olla muitakin plussanneita, onneksi olkoon!!! Täältä ei millään malttaisi siirtyä tonne odotus puolelle. Onneksi ei ole kiire...

Täti pahoittelut, joille ilkeä, punainen täti on tullut kutsumatta kylään....

Vierailija
53/55 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se tiputtelu sitten tiesi :( No nyt ssitten taas uudestaan yrittämään. No ainakin voi olla varma, että ovuloin kun ovulaatio-oireiden mukaan täti saapuu ihan ajallaan aina 14. päivän päästä, mutta tuo tiputtelu on mun mielestä outoa? Onko muilla ollut vastaava (tiputtelee monta päivää ennen tädin tuloa) ja mistä se on johtunut. Pitäs vissiin mennä gynelle " vuostarkastukseen" . Huolestuttaa, että jos vaikka hedelmöittyskin niin onko kiinnittymismahikset sitten huonot jos tiputtelee tuon kiinnittymisajan?

Niin ja sen auton korjaaminen maksaa 500¿. :(

Mymmeli KP 1/24-28, yk 3

Vierailija
54/55 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on unohtunut tänne kirjoittelu, kun on ollut niin paljon muuta puuhaa...

Täällä siis menossa 2. yrityskierto, kp 29/29 ja eilen ja tänä aamuna testattu Aconilla haamujenhaamut! Viivat on siis toooodella haaleat, mutta enemmän haamuja ne on, kuin pelkkiä viivanpaikkoja.. Ei noista kuitenkaan vielä kauheesti juhlita, pitää testata parin päivän päästä josko viiva ois vahvistunut... Siis jos ei menkat ala ennen sitä. Oireet kyllä puhuu raskauden puolesta...

Täällä olikin monta plussannutta, paljon onnea vaan! :) Mulla ois la 7.11, eli aika samoissa parin kanssa mentäis... ;) Ja peukkuja piinailijoille!

-meiko

Vierailija
55/55 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymmelille täti pahoittelut ja aika kallis on autosi remontti. Toivottavasti menee sit katsastuksesta läpi.

Jollakin oli tullut haamuviiva, toivon todella että muuttuu selviksi viivoiksi.