2007 yritykseen ryhtyvät-----viikko 9
[color= red]
Tässä
olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007
[color=blue]
@nne85 01/07 ? ensimmäinen lapsi
-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
72oinas 05/06 kolmas lapsi, lapset -00, -02
Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi ?
alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01
-cecci- 02/07 kolmas lapsi, lapset -03, -05
Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi
Doodels 01/07 ensimmäinen lapsi
ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04
Elsamarja67 ? toinen lapsi, lapsi -02
eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02
Hömme1 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
Janna@ 10/06 ensimmäinen lapsi
jasminmaria 10/06 ensimmäinen lapsi
iMamma 07/06 ensimmäinen lapsi
Kiti76 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
kk80 /07? toinen lapsi, lapsi -06
lastwish 01/07 viides lapsi, lapset ?
lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi ¿05
Loria81 viides lapsi
maajo 01/07 ?
mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?
mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi
Manna07 01/07 ensimmäinen lapsi
Mansikkamamma /07 neljäs lapsi
Maya2006 01/07, lapsi -06
meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi
miirulainen 02/07 ensimmäinenlapsi
minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06
moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??
mymmeli-07 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-
Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi
Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03
Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04
odyssa 02/07 toinen lapsi, lapsi -04
paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04
priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01
pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03.
sannis85 01/07 ensimmäinen lapsi
Sumunen /07 neljäs lapsi, lapset ?
tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
tosca 01/07 toinen lapsi, lapsi -05?
tulppa 01/07 ensimmäinen lapsi
Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03
Plussaannet [color=red]♥ ♥ ♥
[color=blue]
lilliputti_83 la 26.9.07
Ja_me la ~29.9.
ellaelmeri
alli78
moonshine
mammuliz
BrownEye la 24.10.07
[color=red]
Kertokaa jos jotain muutosta tms. en ihan koko ajan pysy mukana :)
Kommentit (55)
Onnea tosca plussasta! hienoa että saadaan tulpan kanssa porukkaa samaan junaan!
sannis, sinullekkin on paikka jo varattu.
meiko, onnea sinullekkin haaleasta plussasta, ei värillä väliä, kyllä se siitä vahvistuu! Kiva, taas saatiin yks matkustaja lisää!
Mymmelille pahoittelut tädin saapumisesta ja kalliista auto remontista.
leijona, toukka, Nennaliina, Riinuska ja sinnu. tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Mukavaa että saadaan uusia mukaan porukkaan!!
sinnu, joko oot saanut testailla?
Itselle ei mitään uutta, ihanaa olla raskaana! Mitään kummempia oireita ei ole. rinnat on arat ja vähä alaselkää välillä juilii, ei muuta. Nyt pitäis kuitenkin maltaa asia pitää vielä omana tietonaan, kuitenkin niin alussa mennään. muistakin on sanottu sitten kun 3kk on ylitetty.
Mukavaa to päivää kaikille!!!
Vielä on vapaita paikkoja junassa......
Onnea hirmuisesti!
Mulla sen sijaan on ihan kökkö olo. Huomenna varaan ajan gynelle... pitää ainakin papa otattaa. Mites muilla?
Mymmeli KP 2/24-28 yk3
Hei,
Hieman on kasa vielä hukassa, mutta tämä pino tuntui " parhaimmalta" . Eli minä 28v, mies 31, kakkosta kuumeillaan. Kierukka poistetaan ensi tiistaina ja sitten yritys alkakoon.
Tänään pitäisi tätskyn viimeistään tulla, vaan eipä vielä ainakaan näy. Varmaan hyökkää ovelle heti, kun saan tämän viestin kirjoitettua, kyllä se sen verran pirullinen on.
Oireita voisin kuvitella vaikka mitä, mutta ei mitään todellista, voi johtua kaikki ihan vaan menkoistakin. Jos ei nyt tärppää, niin sitten varaan ajan lääkäriin, että saisi mielen kuntoon, uskon, että alakuloisuus häviäisi hetimmiten jos plussa tulisi. Sitten kyllä tulisi pelko keskenmenosta ja vaikka mistä muusta... Mutta eipä nyt mennä asioiden edelle, tämä päivä menee tätiä odotellessa ja toivoessa ja rukoillessa ettei se tulis tänne pitkään, pitkään aikaan!
++++++++++++ toivon teille kaikille pian ja onnea niille, jotka ovat jo plussanneet!
Päivi
Amira tervetuloa joukkoon!
Mitäs kuuluu paiville, eihän tätiä ole ilmestynyt, kun niintä paikkojakin on vielä junassa vapaana ;)
Mäkin uhkailin lääkärillä ja heti tärppäs!
Sellainen tuli mieleen että onko tällä ryhmällä jokin oma ryhmä tuolla odotuspuolella? minkähän niminen?
Tosin en taida vielä uskaltaa sinne siirtyä, täälä on turvallisempaa.
Nyt peräti vk 5 täynnä :). Pahoinvointi meinaa nostaa päätään. Odotin sitä vasta 2 viikonpäästä. Ennemmin heti kun 7 viikkoa on ollut täynnä, olen ruvennut oksentamaan, eikä mitään aamupahoinvointia vaan koko päivän kestävää, illat on ollut pahimmat. Mut ei se mua oo koskaan haitannu, oksentelen ja jatkan hommia.
MItäs kuuluu muille, täälä on kovin hiljaista!
Ei vielä ole tätiä näkynyt... Pysyis vaan poissa!!! No, testi tehdään vasta joskus ensiviikolla, ettei ainakaan väärää positiivista tulis. Mulla on kierrot aina nuorempana (ennen pillereiden aloitusta) ollu mitä sun sattuu, voinu olla puolivuottakin väliä, varsinkin jos on ollut stressiä. Joten kun on ollu puolivuotta ilman hormonaalista ehkäisyä ja se
keskenmenokin välillä, niin jotenkin ei uskalla vielä kovin uskoa. Mutta palailen jos/kun testin olen tehnyt. Huomenna lomareissulle! Mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussia!!!!
toiveikkain mielin,
Päivi
Ne menkat sitten alkoi 1.3!! Nyt kyllä harmittaa mutta kyllä se tästä..uutta yritystä vaan kehiin..Juuri manasin että en olisi ikinä ruvennut syömään e-pillereitä kun olisin tiennyt mitä ne tekee..kierto on ihan sekaisin..vuodot on ihan älyttömiä. Mitäs muille kuuluu? Toivottavasti parempaa!!
Hei kaikille.
Pahoittelut Sannis. Tähän kiertoon plussia sit meille molemmille ;).
Muutoin maanantaifiilis. Huomista kierukanpoistoaikaa odottelen malttamattomasti. :D
Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Mutta ajattelin tulle kertomaan että plussasin 2.3. :)
Kamala ja oksettava olo oli vaivannut edellisestä sunnuntaista asti ja kun nyt täällä labrassa työskentelen niin ajattelin tehdä itsestäni ihan hCG:n määrityksen verestä (ei osoitusta vaan ihan hormoonin määrän). Eihän se vasta ollut kuin 17 mutta kp oli vasta 25/30-34. Sunnuntaina tein sitten huvikseni Apteekin oman raskaustestin kun se tuli kuukausi sitten ostettua, ja plussaahan se näytti, ei vahvaa mutta plussaa kuitenkin. Nyt on jo neuvola varattu ja tässä vaan otan rauhallisesti jotta vauva saa mahdollisimman hyvän lähdön elämään. Laskettu aika on siinä 15.11. paikkeilla.
Plussatuulia muille
-Doodels
Hieno juttu. Tarrasukkia vauvalle. :)
Ei vieläkään tätiä näy, mutta testi silti tänään nega... Parin päivän kuluttua testaan uudestaan, jos tarvetta. Kyllä turhauttaa ja paljon!!! Tänään oli kyllä ihan selkeästi aamupahoinvointia, mutta mene ja tiedä.
Turhautuneena,
Päivi
oon niin pettynyt, täti tuli taas...
Oikeesti olin niin varma et nyt tärppäs, mut ei.
onko kellään mitään keinoja mitä kokeilin auttamaan tässä raskaaksi tulossa seksin lisäksi? täytyy kai lopettaa yrittäminen ja siirtyä vaan odottelemaan sopivaa hetkeä.
tearangel kp 4/30
voiskohan joku kertoa mistä täti tulee..=) asia yhteys ei ole selvää, musta mistä moinen sanontasiis on lyhennnys tms? aluksi luulin että kaikilla tädit vierailee noin mahdottoman usein. kun meillä ei liiemmin esän ja äidit sisarukset juokse *nauraa* että jos joku auttas =)
viime kierto meni metsään..
nyt yk 2 ja kp 14/28-32
Pahoittelut sannis tädin tulosta! Koitahan jaksaa vielä toivoa!
Doodels; super onnittelut plussasta, kiva et tuut samaan junaan!
Paivi; mitäs sulle kuuluu? toivottavasti hyvää....
tearangel; pahoittelut tädistä, mulla autto ainaki se että jätin kaikki laskemiset ja oireiden miettimiset. Ja uhkasin lääkärillä! ovis aikana pupuiltiin vähintään 2 päivän välein ennen ja jälkeen.
Tsemppiä yritykseen!!
cecci; kuukautiset= täti. Mukavampi sana ja lyhempi. Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;)
Itselle ei mitään kummempaa. kovasti odottelen päivien ja viikkojen kertymistä. Huonoa oloa on päivittäin ja vatsaa nipistelee kovasti välillä. Hyvä, tietää että raskaus etenee.
oinas 5+5
Aamulla tein testin ja negaa näytti, nyt täti siis viikon myöhässä. Soittelin neuvolaan, että mites nyt? Ensiviikolla torstaiaamuna labraan, ottavat verikokeen sitten.
Mukava terkka meillä neuvolassa, ymmärsi kyllä, että haluaisin tietää heti, mutta meinas, ettei välttämättä vielä näkyis verikokeessakaan. Jos negaa näyttää vielä verikoekin, niin sitten kai niitä kelta-jotain-juttuja seurataan tai jotain...
Oikeesti mua vaan itkettäis ja tekis mieli luopua koko vauva-haaveesta kun tää alkaa vaan stressaamaan. Uhkasin tuossa miehelle että vetäsen illalla v.tutus kännit, mutta tuskimpa kuitenkaan, kai kuitenkin saunasiiderin otan... tai kaksi.
Omaa napaa vaan tälläkertaa, toivottavasti viikon kuluttua olis parempia kuulumisia.
Plussatuulia kaikille!
Päivi
Yksi yrittäjä lisää. Eilen jätetty pillerit pois ja nyt jo hermostuttaa. =)
Olipas pino pudonnu kauas!!
Eipä mitään kummempia kuulu mut nostan ainakin tätä pinoa ettei vallan katoa.
rvasaarinen: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! kerroppas jotain ittestäs....
paivi: kylläpäs sulle tuli kurja tilanne! Onneksi teillä on mukava terkkari, ottaa asiaksi eikä käske vaan odottamaan. Toivottavasti saat hyviä uutisia!
Flunssaa podetaan täälä. kurja ja tukkoinen olo. Pahaa tekee koko ajan. tiedä söiskö vai oksentaisko. Uni maittaa ilman rajaa, ensi yöksi pitäis töihin, kuinkahan sitä pysyy hereillä....
Tänään ajattelin kysellä ekaa neuvola aikaa ku meen esikisen kans neuvolaan. Harmi ettei meillä oo ultraa et olis voinu varmistaa et kaikki on ok. no, luotan näihin vahvoihin oireisiin.
Mukavaa viikkoa kaikille!
oinas 6+2
Aamulla pääsen sinne verikokeeseen, kyllä vähän jänskättää. Täti kohta kaks viikkoo myöhässä. Palailen kun tiedän miten on käyny.
Päivi
Mä oon täällä ihan sekaisin ja melkein tärisen... Tänään siis kp 26/26-29 ja aamulla testasin Clearbluella ja selkeä haamu sieltä tuli!! En ois kyllä uskonut, että näin käy, mutta kai se on pakko uskoa. Toisaalta mulla on ollut tällä viikolla ihan selkeitä vatsaoireita, rinnat eivät ole olleet oikeastaan ollenkaan kipetä niin kuin esikoisen kanssa oli.
Toivottavasti vaan kaikki menee nyt hyvin ja pikkuinen on oikeassa paikassa kohdun turvassa.
Mitenköhän sitä pystyy keskittymään yhtään mihinkään tänään...? :)
Plussaonnea myös muille! Marraskuisissa toivottavasti tavataan!!