2007 yritykseen ryhtyvät-----viikko 9
[color= red]
Tässä
olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007
[color=blue]
@nne85 01/07 ? ensimmäinen lapsi
-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
72oinas 05/06 kolmas lapsi, lapset -00, -02
Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi ?
alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01
-cecci- 02/07 kolmas lapsi, lapset -03, -05
Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi
Doodels 01/07 ensimmäinen lapsi
ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04
Elsamarja67 ? toinen lapsi, lapsi -02
eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02
Hömme1 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
Janna@ 10/06 ensimmäinen lapsi
jasminmaria 10/06 ensimmäinen lapsi
iMamma 07/06 ensimmäinen lapsi
Kiti76 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
kk80 /07? toinen lapsi, lapsi -06
lastwish 01/07 viides lapsi, lapset ?
lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi ¿05
Loria81 viides lapsi
maajo 01/07 ?
mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?
mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi
Manna07 01/07 ensimmäinen lapsi
Mansikkamamma /07 neljäs lapsi
Maya2006 01/07, lapsi -06
meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi
miirulainen 02/07 ensimmäinenlapsi
minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06
moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??
mymmeli-07 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-
Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi
Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03
Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04
odyssa 02/07 toinen lapsi, lapsi -04
paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04
priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01
pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03.
sannis85 01/07 ensimmäinen lapsi
Sumunen /07 neljäs lapsi, lapset ?
tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
tosca 01/07 toinen lapsi, lapsi -05?
tulppa 01/07 ensimmäinen lapsi
Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03
Plussaannet [color=red]♥ ♥ ♥
[color=blue]
lilliputti_83 la 26.9.07
Ja_me la ~29.9.
ellaelmeri
alli78
moonshine
mammuliz
BrownEye la 24.10.07
[color=red]
Kertokaa jos jotain muutosta tms. en ihan koko ajan pysy mukana :)
Kommentit (55)
Heips,
Kiti76 voin poistaa tuolta listalta kun olen plussannut jo kuukausi sitten, oon tosin vaihtanu nickiä, ehkä sen takia jääny tonne roikkumaan toi nimi.
BrownEye nimi onkin jo tuolla plussanneet puolella :)
Juu sillon aiemmin puhuin siitä kuinka en enää jaksanut kirjoitella kun lääkärit ei tiennyt mitä tehdä kun kk:set eivät enää vain tulleet..no teinpä sitten jonkun ajan kuluttua,en tiedä miksi, mutta tein testin ja se oli posit. Aiemmat testit kk:n ajan näytti negaa.
Siitä siis kaikki johtui että olin raskaana, mm.rankat mielialan vaihtelut..
Olen käynyt ekan neuvolakäynnin tiistaina, mutta en vieläkään oikeasti usko olevani raskaana..miksi ei lääkärit sitä huomanneet,vai eikö ne edes tehnytkään mitään..
Olen neuvolan mukaan jo rv 10+3!
Parin vkon sisällä on ultra, sitten ehkä uskon siellä jonkun olevan..jos on. Siksi en ole kirjoitellutkaan, kun tuntuu että tilanne ei olisi vielä selvinnyt..olen tuolla odotuspuolelta hakenut tukea niiltä, jotka tuntevat samoin..pitää kuitenkin nyt olettaa että olen raskaana ja toimia sen mukaisesti..palailen kun tiedän jotain..
Tsemppiä kaikille yritykseen ja tehkää niitä raskaustestejä, kun vaan siltä tuntuu, ei sitä ikinä tiedä..ei siitä haittaakaan ole, päinvastoin tietää missä mennään!
=)
Kävin eilen siinä verikokeessa ja tänään sain aamulla tuloksen, joka oli negatiivinen. Koville ottaa, keskiviikkona kuulen onko lääkäri antanu terolutit vai haluaako odottaa vielä. En varmaan palstaile hetkeen, kun on mieli niin kovin maassa.
Plussaonnea teille muille!
Päivi
Nyt vain todella peukut pystyyn, että ultrassa nähtäisiin sitä mitä pitääkin!
Paivi: harmittelut ja toivotaan, että terot auttaisi. Tyhmä tilanne, mutta niinhän se on että tässäkin on omat ylä- ja alamäkensä. alamäen jälkeen onneksi yleensä seuraa ylämäki :)
Hiljainen viikko... ja viikonloput taitaa muutenkin olla hiljasia. ens viikon alussa taitaa olla paras taas aloittaa uusi ketju.
Omanapa: Niin se vaa on että tädin tulo lähestyy! Äsken huomasin siivoavani ihan täpöllä, joten enteilevä siivousinto tietää että täti tulee kahden päivän päästä... ei kyllä vielä olis aika??? Joten outo juttu... no ei siinä mitään... hyvä kun sain siivottua.
Pupuiltu ei tullut kuin juuri ovispäivänä ja ennen kp 8 (jolloin silloinkin tunsin muka ovulaatio kipua). miestä ei vaan kuulunut eikä näkynyt täällä kotosalla...
Flunssakin pukkaa päälle joten en elättele toiveta tästä kierrosta. kiertopäivistäkin olen ihan sekaisin.
mymmeli kp 18 / 22-28 tai jotain... yk 3
Tervetuloa Miirulainen ja Cecci mukaan lisäsin teidät listoille... Ja vielä onnittelut Browneyelle plussasta!
Täällä heräilin hyvällä tuulellla aamuun vaikka pahimman sortin PMS-oireet ovat järisyttäneet perherauhaamme viikonlopun aikana. Perjantaina soitin miehelleni vain sanoakseni " haista p***ka" ... no tietenkin nyt kaduttaa vaikka vähän syytäkin oli olla vihainen mutta kuitekin... tosi aikuista käytöstä! Mahaa on särkenyt menkkamaisesti koko viikon lopun... välillä kourii oikein lujaa - inhottavaa. Niin ja sitten on tiputtelua??? taas.... niin kuin viime kierrollakin??? outo ilmiö eli hormonit vissiiin sekaisin kuin käkikello konsanaan. Mutta minkäs teet? Tätsyn pitäis oviksen mukaan tulla huomenna... tädin mukaan vasta ens sunnuntaina.
No nyt pikku-ukko kyllästy teletappeihin... vai onkohan maitopullo tippuut? täytyy mennä katsomaan.
Mymmeli KP 23/24 (28) ja jäpikkä 8kk
Mulla on menkat 2 päivää myöhässä ja eilinen testi näytti negaa mutta mä testailen uudelleen vaikka huomenna tai sitten parin päivän päästä! Oireita kyllä on rinnat on kipeät ja vessassa saan juosta koko ajan mahaa nippailee..nälkä on koko ajan ja väsyttää : ) Toivotaan parasta!! Mitäs muille kuuluu? Onko muita jotka testailee lähiaikoina?
Hei kaikille,
Täällä on kans kova yritys päällä. Pillerit lopetin 01/07 mutta vielä
ei ainakaan oo tärpänny :( Menkat on tullu milloin mitenkin, joten
en oikein ole edes mukana siinä missä vaiheessa sitä mennään???
Olo on hyvä ja positiivinen, joten eiköhän tämä tästä :) ensimmäisestä
pienokaisesta unelmoidessa!
Sain tänään positiivisen vastauksen r-testistä... En poistu tältä sivustolta ennekuin on tosi selvä että olen raskaana. Laskettu aika olisi noiden laskureiden mukaan 5.11.07.
Odottelen vielä tätiä... Ei tämä voi näin helpolla mennä...
Ja varovaisesti onnea! :)
Ihan uteliaisuudesta, mitkä kp:t menossa?
-Utelias-Aatu- :)
Kyselitko minun kp:ta? Se on kp27/25. yk.2
:)
Tulppa:
Kyllähän nuo kp:t jo on lupaavia. :) hirmu paljon onnea.
Töräytä itses vaikka varmistukseksi terveyskeskuksen verikokeeseen, niin saat itselleskin varmistuksen.
Antaa taas ihanasti toivoa tuo, kun noin nopeasti joillakin tärppää.
Meilläkin yritystä oikeastaan kunnolla vasta tän vuoden alusta, joten lähetäppä se haikara tännekkin vierailemaan. Mä olen meinaan malttamaton ja kaikkimullehetinyt-fiiliksellä. :)
Onnea vielä! :)
Voin lähettää haikaran sun luokse. Suurin ihme oli se että touhuiltiin ma 12.2 ja sen jälkeen en muista et milloin viimeksi kun mun työ on tunnin ajomatkan päässä ja kaksivuorotyö. Tämä on varmaankin sitten se " vahinko" kun yhdestä kerrasta onnistui....
Mulla kp 23/26-29 ja oikealta puolelta vatsasta juilii, rinnoissakin olen huomaavinani jotain muutosta. En kuitenkaan vielä hypi riemusta, sillä olen MESTARI kuvittelemaan raskausoireita. Viime kierrossa (kun ei vielä oikeasti yritetty vaan hommailtiin ilman ehkäisyä vaan parina " varmana päivänä) mun piti tehdä raskaustesti, kun oli ihan sellaisia tuntemuksia, että olisin raskaana. Niin se vaan ihmisen mieli on ihmeellinen, että saa fyysisiäkin tuntemuksia aikaan. No paketin toinen testi odottaa tuolla kaapissa lauantaihin, jos sitä ennen ei ole täti tullut kylään. Sinänsä ihme jos ois natsannut, sillä mulla ei ollut tässä kierrossa minkäänlaista hajua siitä, milloin oli ovis ja oliko sitä ylipäänsä.
Sannis85: toivottavasti testi kääntyy vielä +:ksi!!!
Ensiksi onnea plussanneille!!!!
Mulla nyt kp 31/28.30. eli ei oo täti ilmestyny.
Testin hain äsken kun tulin töistä. Jokohan testailis vai pitäiskö vielä odotella.....
Saankos tännekin joukkoon liittyä? Olen myös tuonne ensikoihin joskus syksyllä kirjoitellu. Vauvan yrityksen jäi syksyllä vähemmälle, mutta nyt entistä suuremmalla innolla yritys käynnissä. Ensimmäistä lasta siis toivotaan.
Nennaliina
Niin, terveystiedon tunneilla joskus muistan kuulleeni että tarvittaisiin vain yksi kerta ;) No tiettepähän sitten etteivät voi lykätät laskettua ultrissa kovin pitkälle. :D
Pakko oli vielä tulla tänne urkkimaan ja kirjoittelemaan... mies kun taaskan ei kotona ole ja täällä kanssa kaikenlaisia oireita kehittelen... no melko varmasti huomenna nähdään tuleeko tätsy vai ei kun aina on tarkalleen oviksesta se 14 päivän jälkeen tullut. Nyt pakottaa toista tissiä... ja tiputteluakaan ei ole enää ollut ja masukivut ovat tiessään. Siivousinto kyllä eilen nosti päätään ja sain siivottua, joten se enteilisi tädin vierailua hyvin vahvasti. On se kuin Joulua odottais :D
Mymmeli Kp 23/24 (28) yk 2
Paljon onnea plussanneille!!
mymmeli, sannis, oinas, paljon paljon plussasäteitä teille!!! *häätää tätiä pois*
Joo, en ole kirjoitellut muutamaan viikkoon, ollaan oltu paljo sairaina. Piinaviikkoa eletään, mutta ei oikein ole sellanen fiilis, että olis tärpännyt. Saas nähä. Sukuun on tulossa paljon vauvoja, miehen puolelle kaks nyt reilun kuukauden sisällä ja mun puolelle kaks sitten syssymmällä, mutta kyllähän se viides vauvakin tämänvuoden puolelle mahtuisi...
Näillä mietteillä mennään tänään.
+++++++++++ säteitä kaikille!!!!!!
Päivi
Minäkin liityn joukkoon. Pillerit jätettiin pois alkukuusta ja nyt odotellaan tulevatko ensimmäiset luonnolliset menkat 6 vuoden pillereiden syönnin jälkeen vai joko heti tärppäsi :) Toiveissa on ensimmäinen lapsukainen...
Heips...
Onnea kaikille plussanneille, itse en ole vielä uskaltanut tehdä testiä.
Odottelen ja pidän itseäni jännityksessä... :)
Toisesta haaveillaan miehen kans, esikoinen synty 07/06
Nyt on jo reilun viikon verran ollu ihan kauheeta väsymystä, että illallakin tekis mieli mennä nukkumaan jo 7... :D Ja alavatsaa on kihelmöinyt, alaselkää särkee, mielialat vaihtelee... Mies sano et oon raskaana mut odottelen silti vielä, koska oli tuo kierukka tuossa välissä hetken ni en yhtään tiedä kun se sekotti nuo menkat tyystin et millon noiden menkkojen sitten pitäisi tulla... :) Niin odottelen tässä vielä..
Kierukka poistettiin 12.2...
Pitkästä aikaa kirjoittelen - kuten Oinas moittikin, ollaan oltu kaikki laiskoja täällä. Mattimyöhäisenä: onnittelut Oinaalle, mahtava juttu! Onnea kaikille muillekin plussanneille, tuntui tuossa pari viikkoa sitten, että teitä oli valtavasti.
ON: tappavan tasaista. Tädin saapuminen viimeksi vähän masensi, vaikka se olikin odotettavissa. Sama taitaa odottaa tässä kuussa: olin nyt viikonloppuna ovulaation aikaan juuri matkoilla. Kyllä otti päähän, kun oviskivut nipisteli mahaa ja mies oli ihan eri maassa... Ovis tuntui lauantai-iltana ja pupuiltiin to-aamuna ja ma-päivällä, eli pienenpienet mahdollisuudet kai on, mutta ei auta haaveilla turhia.
Jos joku on keksinyt hyviä keinoja saada ajatukset pois tästä asiasta, kertokaa!
Plussia kaikille toivotellen,
Manna