Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 6-kymppiselle anopille joululahjaksi?

Vierailija
21.12.2024 |

Kaikki idea huomioidaan. Myös ne "huonoimmatkin".

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian lomamatka

Vierailija
82/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkahoito (siis lahjakortti jalkahoitolaan, ei taitamattoman amatöörin tekemää).

Tämä voi olla vaivaannuttava lahja jos kynnet eivät ole kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kirjakauppaan, jos lukee paljon   :)

Vierailija
84/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voisi ostaa vaikka mitä. Lempiparfyymia, suklaata, viiniä, kukkia, kirjan, oopperaliput, konserttiliput, jotain herkkuja, ravintolaillallisen jne. 

Mutta silti ilahtuisin ihan vaan pienestä kukkakimpusta, enkä halua, että nuoret ihmiset käyttävät minuun vähiä rahojaan.

Vierailija
85/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään hiton lämpöpeittoja. Kuka sellaisia haluaa? Vielä vähemmän, jos ne kerran ovat palovaarallisiakin. 

Vierailija
86/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 60v ja vielä työelämässä ja hyvässä kunnossa ja en miellä itseäni mummoksi. En haluaisi mitään villasukkia tai syötävää, pullo shampanjaa, lahjakortti esim. brunssille tai esim. jalkahoitoon olisi kiva. Myös halvemmat lahjat olisi tervetulleita, esim. kaunis kynttilä, servettejä, maustekahvi.

Vierailija
87/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta 60v ja vielä työelämässä ja hyvässä kunnossa ja en miellä itseäni mummoksi. En haluaisi mitään villasukkia tai syötävää, pullo shampanjaa, lahjakortti esim. brunssille tai esim. jalkahoitoon olisi kiva. Myös halvemmat lahjat olisi tervetulleita, esim. kaunis kynttilä, servettejä, maustekahvi.

Ai, ite oon 24 v. ja mulle kyllä syötävät ja villasukat kelpais. Ihan sikskö ei sulle, että haluat jotenkin olla nuorekkaampi kuin ootkaan?

Vierailija
88/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain tyylikästä.

Vierailija
89/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Channel 5

Vierailija
90/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyse on anopista anna jotakin neutraalia. Mikä on budjettisi? Olen saman ikäinen ja ilahtuisin joulukukista. Ei mitään ruokamarketin muovikipossa töröttävää amaryllista, vaan leikkokukista sidottu tyylikäs kimppu. Jotakin vähän erilaisempaa ja kokeilevaa hyvällä sitojalla. Rahaa siihen saa menemään, mutta sellaisista minä pitäisin. 

Budjetti on noin 70-100€

Ostaisin lahjakortin jonnekin, jossa voi ottaa jalkahoidon, kasvohoidon, käsihoidon..mitä nyt itse haluaa. Jos on vähän arka ihminen käymään noissa, niin jalkahoito on yleensä kiva. 

Vierailija
91/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia.

Vierailija
92/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitus johonkin sopivaan hyväntekeväisyysjärjestöön, eettinen lahjakortti. T. 60-vuotias anoppi. 

Vierailija
93/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arsenikkia

Vierailija
94/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti kasvohoitoon tai hierontaan.. ja jos varmanpäälle haluat pelata, niin jonkin liikkeen lahjakortti ( missä on ruuasta vaatteisiin ja ravintoloihin). Olen itse kohta kuuskymppinen ja tavaraa en tarvi joten lahjakortti on aina mieluinen.

Vierailija
95/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehesi hoitaa oman äitinsä lahja.

Tämä on hyvä vinkki, minä en koskaan osta miniälleni mitään, miksi ihmeessä ostaisin?  Poikani sanoo, ettei hänkään mene koskaan anoppinsa luo kun minänikään ei lähde meille. Nyt ollaan Lapissa meidän mökillä, poikamme on 10-vuotiaan poikansa kanssa mukana, miniää ei otettu, sanottiin, ettei autoon mahdu. Tiedossa ihana joulu, eilen illalla pojanpoika tuumasi, että ihanan rauhallista kun mutsi ei ole huutamassa. 

no ei ole pitkä liitto pojallasi tiedossa. 

Vierailija
96/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketillinen talidomidia

Vierailija
97/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-kymppiset anopit eivät ole homogeeninen ryhmä. Mistä vtusta me täällä vauvapalstalla tiedetään millainen anoppi ap:llä on. Olen itse anoppi ja vihaan tavaraa, suklaata, hierontaa, hemmottelua ja muuta geneeristä paskaa.

Vierailija
98/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisen Ruusun lahjakortti ja kruisailuseuraa

Vierailija
99/153 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotanmyrkkyä

Vierailija
100/153 |