Mitä 6-kymppiselle anopille joululahjaksi?
Kaikki idea huomioidaan. Myös ne "huonoimmatkin".
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen lämmitin, lämpöpeitto tms.
Tässä iässä on muutenkin usein liian kuuma. Ei todellakaan lämpöpeittoa, kun tavallisenkin saa pari kertaa yössä heittää pois päältä, vaikka lämpötila makuuhuoneessa on meillä 17 astetta.
Sen sijaan alpakanvillasta neulottu huivi, kauluri tai pipo olisi mieluinen. Myös ohut merinovilla-aluspaita olisi kiva retkeillessä ja hiihtäessä.
Itse haluaisin S-kaupan lahjakortin.
Hyvä käsi- ja jalkavoide, vaikka apteekista.
En tarvitse mitään. Hyväntekeväisyyslahja, jouluruusu tai suklaata tms. Jos tunnet anopin paremmin, joku häntä kiinnostava kirja.
Minua palelee aina. Joten lämpöpeitto, merinovillapaita, lämpimät nahkakintaat olisi tarpeen.
Suoratoistokanava asennusavulla. Kirkasvalolamppu. Silkkinen tyynynpäällinen. Tietysti myös se, että tuntee anopin harrastukset ja ostaa jotain niihin sopivaa tuntuu henkilökohtaiselta välittämiseltä.
Muutama hyasintti. Tai pullo cremantia.
Sain omalta miniältäni lahjakortin kauneushoitolaan ja tykkäsin kovasti. Halvempikin olisi ilahduttanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilahtuisin ihan vaikka paketillisesta valkoisia lyhtykynttilöitä (sisälle). Tai valkoisia kruunukynttilöitä. Ei jäisi kaapin perälle vanhenemaan talvea kauemmas:)
Samoin, mutta vain Havin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama hyasintti. Tai pullo cremantia.
Ei missään nimessä hyasintteja. Niissä on niin voimakas tuoksu, että jos on vähänkin herkkä tuoksuille, on kukka pakko laittaa heti pihalle. Jos on pakko ostaa kukka, niin sitten jokin sellainen, joka ei tuoksu voimakkaasti, esim. amaryllis.
Mun lapset ostivat yhteisen lahjan. Lippu ensikesän provinssirockiin. Oon käynyt siellä joka ikinen kesä täytettyäni 16v
Miksi aikuisille ihmisille edes tarvitsee ostaa mitään?
Jos olisin teidän anoppi ja teillä olisi rahaa, niin lahjakortti johonkin urheilukauppaan toimii aina. Harrastan maratoneja.
Meillä ei aikuisia lahjota mutta jos, niin nämä kelpaisivat:
- villasukat (en pysty itse kutomaan)
- lahjakortti hierontaan
- lahjakortti kivaan kahvilaan
- lahjakortti kukkakauppaan
Vierailija kirjoitti:
Hieromasauva ja liukkaria
Kiitos vaan mutta kumpaankaan ei ole vielä tarvetta! Aito on paras ja keli luistava
t Mummo
Vie vaikka hautaustoimiston katalogi, voitte katsoa kevään kuumimmat mallit.
En ole vielä anoppi, vaikka kohta 60 v.
En ilahtuisi kukasta. Suklaan ostan itse, kiitos.
Merinovilla tuotteet ovat ihania, joten täsmäistos (jos tietää värin ja koon) tai sitten lahjakortti Northoutdoor tms liikkeeseen
Finskin lahjakortti tms risteilylahjakortti matkustavaiselle anopille.
pitää vähän tunteä hlöä
Vierailija kirjoitti:
Olen 65-vuotias anoppi enkä tarvitse mitään.>>>Ikä sama ja ainoa joululahja anoina ,mummona jättäkää hittosoikoon jo rauhaan jouluna.Aina tulette valmisen pöytään.Selkä vääränä kannan kotiin ruuat siivoa ymm.
Itse en lahjakorttia ehkä haluaisi. Ärsyttäviä aina sen summan kanssa sitten taiteilla, mitä sillä saisi ja sitten jää ylimääräistä eikä keksi mitään lopulle summalle..
itse tykkään käsillä tekemisestä ja miniä on samalla aaltopituuudella (poika ei näistä ymmärrä heh). Toissa vuonna sain ihanan minihuoneen, siis itse sai rakentaa ja askarrella, tarvikkeet mukana. Viime vuonna Lego-kukka. Oli myös makramee-juttuja kun niistä olin innostunut. Muutenkin kaikki taiteiluvälineet yms on ihania lahjoja, ei haittaa vaikka olisi joku uusi asia, aina voi kokeilla jotain uutta!
No vuohi kehitysmaahan tietysti. Onhan sitten yksi märisijä lisää sielläkin.