Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hel**ttiä naapurin oikein hommaa?

Vierailija
09.05.2025 |

Kuuluu tasaista kolinaa, ikään kuin olisi joku lauta, joka keikkuu puolelta toiselle ja pitää klink klang, kling klang ääntä. Ei siinä mitään, mutta ääni ei ole mikään hiljainen, vaan kolisee ihan kunnolla. Välillä on tauko ja sitten taas jatkuu. Asumme rivitalossa ja ääni kulkee tosi ikävästi rakenteita pitkin ja kaikuu ympäri kämppää.

Mitä veikkaatte, mitä naapuri mahtaa hommata?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, saati edes kiinnostaa. Hanki elämä. 

Vierailija
2/25 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rivarinaapurista kuuluu kans koko ajan kolinaa. Oon ihmetelly että paukutteleeko ne kaapinovia vai onko joku tuoli mistä kuuluu pauke kun istuu/nousee ylös. Kusemisen äänet kuuluu kans. En oo jaksanu ryhtyä toimenpiteisiin, tosin joskus kun oikein veetuttaa niin vetäsen hevimusan täysille klo 7.;)

Vierailija
4/25 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa kuuluu kusemisen äänet. Tiedän aina, milloin naapurin mies käy kusella. Lorottaa ihan kunnolla. 

Vierailija
5/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa kuuluu kusemisen äänet. Tiedän aina, milloin naapurin mies käy kusella. Lorottaa ihan kunnolla. 

Kuulen aina kun naapurin mummu käy vessassa. Liri liri liri plumps plumps kuuluu vaan. Kiva kuunnella ruokapöydässä :D

Vierailija
6/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli?

Vierailija
7/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulen aina kun naapurin mummu käy vessassa. Liri liri liri plumps plumps kuuluu vaan. Kiva kuunnella ruokapöydässä :D

Huonosti suunniteltu asunto, kun keittiö ja vessa on vierekkäin tai sitten pienen pieni yksiö. Katso seuraavan kerran asuntonäytöllä paremmalla järjestyksellä oleva kämppä.

Vierailija
8/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rivarinaapurista kuuluu kans koko ajan kolinaa. Oon ihmetelly että paukutteleeko ne kaapinovia vai onko joku tuoli mistä kuuluu pauke kun istuu/nousee ylös. Kusemisen äänet kuuluu kans. En oo jaksanu ryhtyä toimenpiteisiin, tosin joskus kun oikein veetuttaa niin vetäsen hevimusan täysille klo 7.;)

Kusemisen kuuluminen tuskin naapurin syytä. Vai meinaatko että kusee vain sinua kiusatakseen? Tai on tahallaan asennuttanut ne läpikuuluvat seinät?

Vierailija
9/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tullut mieleen, että monihan kusella käydessään myös poistaa kaasupaineet, ja kun se pönttöhän toimii kuin soittimen kaikukoppa, niin kuinkahan hyvin jokainen pamaus kantaa naapurustoon?

Vierailija
10/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pahoittelen omia naapureita jos ovat palstalla. Meiltä kuului yöllä vaikka mitä ääniä kun 2 lapsista päätti alkaa oksentaa kilpaa.

Vierailija
11/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tullut mieleen, että monihan kusella käydessään myös poistaa kaasupaineet, ja kun se pönttöhän toimii kuin soittimen kaikukoppa, niin kuinkahan hyvin jokainen pamaus kantaa naapurustoon?

Hyvin.

Vierailija
12/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositapaus: Vanha kerrostalossa asunut työkaverimies oli kysynyt naapureiltaan, olivatko he kenties maalta kotoisin. Olivat myöntäneet ja mies oli sanonut, että niin hän oli päätellytkin, koska joka aamu oli alkanut hellapuiden pilkkomisella aamukahvia varten.

Vierailija
13/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä edustan sitä koulukuntaa, että helpommin nukahtaa kun ei oo ihan haudanhiljaista.

Tietysti kauhea möykkä eri asia.

Vierailija
14/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin.

Pahus, mulla ei kuulu asuntoon naapurien pierut ollenkaan, kade oon.

Vierailija
15/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone linkoaa. Jos sisältö on jakautunut epätasaiseksi niin rämisee oikein kunnolla.

Vierailija
16/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurista kuuluu kans ihme kolahduksia välillä jopa yöllä. Välillä annan takaisin lyömällä seinään.  Se on joku vanhus jota en ole kuin kerran nähnyt. On aika erakoitunut kotiinsa. En tiedä kuka hänelle esim. kaupassa käy. 

Eikä hän taida ovea avata  jos menisi sanomaan että lopettaa sen kolistelun 22 jälkeen koska toinen seinänaapurini on koittanut käydä hänen luonaan tutustumassa mutta ei ole koskaan ovea avannut.

Yksi vaihtoehto on ilmoittaa vuokranantajalle että kysyy häneltä että mikä ongelma siellä on kun pitää yölläkin kolistella.

Vierailija
17/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin naapurista kuului kolinaa. Lopulta selvisi, että se oli jumppalaite. 

Vierailija
18/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurista kuuluu kans ihme kolahduksia välillä jopa yöllä. Välillä annan takaisin lyömällä seinään.  Se on joku vanhus jota en ole kuin kerran nähnyt. On aika erakoitunut kotiinsa. En tiedä kuka hänelle esim. kaupassa käy. 

Eikä hän taida ovea avata  jos menisi sanomaan että lopettaa sen kolistelun 22 jälkeen koska toinen seinänaapurini on koittanut käydä hänen luonaan tutustumassa mutta ei ole koskaan ovea avannut.

Yksi vaihtoehto on ilmoittaa vuokranantajalle että kysyy häneltä että mikä ongelma siellä on kun pitää yölläkin kolistella.

Vanhus käy kävelykepin kanssa yöllä vessassa? 

Vierailija
19/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaäänet kuuluu kerrostalossa. Ei haittaa, tiedänpähän aamulla että kuka työkavereista on tulossa samaan vuoroon.

Vierailija
20/25 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessaäänet kuuluu kerrostalossa. Ei haittaa, tiedänpähän aamulla että kuka työkavereista on tulossa samaan vuoroon.

Tunnet työkaverisi kusenlorinan perusteella? Erikoista.