Mitä 6-kymppiselle anopille joululahjaksi?
Kaikki idea huomioidaan. Myös ne "huonoimmatkin".
Kommentit (153)
Viikonloppu "rattopojan" kanssa hotellissa.
Itse tykkään lahjoista, jotka häviävät. Suklaa, tee, kahvi ja leipomukset on minun mieleen. Oma poika ja miniä ovat taitavia leipomaan, joten sen suhteen kaikki käy. Ihan lempparilahja on porukalla ravintolaruokailu, perus ketjuravintola käy. Yhteinen aika ilman keittiövelvoitteita on ihan luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin lehden vuositilaus.
Muuten kiva, mutta siitä saa vain monen vuoden puhelinterrorin lehtimyyjien taholta.
Vierailija kirjoitti:
Sain omalta miniältäni lahjakortin kauneushoitolaan ja tykkäsin kovasti. Halvempikin olisi ilahduttanut.
Ilahduit siitä, että miniä pitää sinua rupsahtaneena ja hommasi lahjakortin kauneushoitolaan?
Öahjakortti testemanetteja tekevälle juristille, jonka tunnet hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä käsi- ja jalkavoide, vaikka apteekista.
Ostin, jalka ja käsivoide, merkkituotteet joulupussissa, 15,80 € itselleni, olen 60 vuotias mutta en valitettavasti anoppi enkä mummokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain omalta miniältäni lahjakortin kauneushoitolaan ja tykkäsin kovasti. Halvempikin olisi ilahduttanut.
Ilahduit siitä, että miniä pitää sinua rupsahtaneena ja hommasi lahjakortin kauneushoitolaan?
Rupsahtamista ei hoideta kauneushoitolassa. Se on siinä vaiheessa liian myöhäistä.
Äänikirja-sovellus puoleksi vuodeksi ja kuulokkeet, jos ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Laadukas lasketteluhaalari, 400€ lahjakortti urheiluväline liikkeeseen.
Jäisi multa käyttämättä.
t. 61v kaikkea liikuntaa vihaava anoppi
ps. tokko edes löytyisi lasketteluhaalaria, joka mahtuisi päälle
Aarikan punaiset/pinkit korvakorut tai mieluummin Aarikan lahjakortti, niin pääsen valitsemaan itse.
Osta joka vuosi lahjaksi kyseisen vuoden Kalevala Korun joulukoriste. Idea toimii vuodesta toiseen.
Täällä on näitä lämpöpeittoja ym. ehdoteltu. Puolisollani oli käytössä lämpöpatja. Meinasi syttyä tuleen koko sänky. Johdon juurikohta oli polttanut jo reiän petauspatjaan sekä siihen lämpöpatjaan itseensä. Ei ikinä enää tuollaisia härpäköitä meille ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aarikan punaiset/pinkit korvakorut tai mieluummin Aarikan lahjakortti, niin pääsen valitsemaan itse.
Lahjakortti on parempi idea, että saa valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on parempi idea, että saa valita itse.
Koru on parempi idea. Lahjakortit jää käyttämättä ja korusta muistaa helpommin, keneltä saatu.
60-vuotias on todennäköisesti vireä työssä käyvä henkilö. Eli ei mitään vanhusten lahjoja. Itse ostaisin esim. Balmuirin tai vaikka Marimekon(jos anoppi niistä pitää ) kaulahuivin. Tai sitten jotain kosmetiikka, mitä käyttää.
Jos harrastaa neulomista, niin kassillinen lankoja, 7 veljestä saa jo monta kerää 70 eurolla, hienompia vähän vähemmän. Onpahan tekemistä seuraavalle vuodelle, kun väsää sukkia koko suvulle.