Mitä 6-kymppiselle anopille joululahjaksi?
Kaikki idea huomioidaan. Myös ne "huonoimmatkin".
Kommentit (153)
Kukista, viinistä ja suklaasta on vähiten harmia. Ei mitään kaapit täyttäviä ruukkuja tms krääsää eillei ole varma että design kelpaa.
60 vuotias ei yleensä enää tarvitse mitään. Ellei nyt sitten joku kirja. Tosin itsellä käytössä Bookbeat josta aika hyvin löytyy ajankohtaiset kirjat.
Vierailija kirjoitti:
Rotanmyrkkyä
Miten sitten pystyisit lainaamaan häneltä rahaa? Vai perintöäkö odotat?
Vierailija kirjoitti:
Onkivapa
Loistoidea. Ja vielä parempi jos tarjoutuu mukaan ongelle.
Kuusikymppinen ei ole horkassa hytisevä vanhus. Mistä ihmeestä keksit lämpöpeiton?!
Tuon ikäinen ei kaipaa enään lahjoja. :)
hemmottelukortti hierojalle tms. jokin aineeton lahja. Konsertti museokortti tms.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoin Brunbergin sinisiä tryffeleitä.
-60 v anoppi
Niin minäkin, koska niissä ei ole palmuöljyä. Minulla on jo kaikki tarvittava. Joulun jälkeen voisi aloitella peräti kuolinsiivousta. Siinä projektia ensi vuodeksi.
Lahjakortti kampaamoon, tai kauneushoitolaan. Riippuu kumpi näyttää tarpeellisemmalta
Vien kaikkialle aina viinipullon. Sen voi antaa enteenpäin jos ei ole käyttöä.
Rollaattori ja jättipakkaus maxi-tenoja
Idioottimainen lahja. Aika monilla kuusikymppisellä on vielä kuumia aaltoja. Siinä ei todellakaan tarvita lämpöpeittoja. Kuuskymppinen ei ole elämän ehtoota viettävä vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori ja jättipakkaus maxi-tenoja
Kannattaa antaa niitä ekstra imukykyisiä, kuusikymppisillä saattaa lurahtaa jo reippaasti kerralla
Neulooko anoppi? Minä olen toivonut itselleni sellaista kaulaan ripustettavaa käsityövaloa.
Minä kuusikymppinen ilahdun lahjakortista jalkahoitoon (kasvohoitokin käy), viinipullosta (snapsipullokin käy), pussista jossa on kahvia, suolakeksejä, juustoja, karkkia... Shampoo, hoitoaine ja kosteusvoide on mieluisia. Palapelien ystävänä tykkäisin palapelistä, toki olen tarkka mikä kuva siinä pitää olla :)
Turvaranneke ja kotihoidon lahjakortti
Kasri Utrion kirja. Tuulihaukka on mun mielestäni paras. Siinä on ainaki 600 sivua niin tulee näyttävä paketti. T. 62vee
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti kampaamoon, tai kauneushoitolaan. Riippuu kumpi näyttää tarpeellisemmalta
Tun ikäisellä on jo usein joku suosikkikampaaja josta on tullut vähän kuin ystävä. TUntuisi loukkaukselta mennä jollekin toiselle.