Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 6-kymppiselle anopille joululahjaksi?

Vierailija
21.12.2024 |

Kaikki idea huomioidaan. Myös ne "huonoimmatkin".

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin anoppi, ilahtuisin 1000-2000 palan palapelistä. Jostain sellaisesta, missä ei mitään maisemakuvaa. Tänä vuonna oli aika surkeat valikoimat, pari hankin itse jouluksi koottavaksi.

60+

Vierailija
22/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei mitään tavaraa. Kaikki syötävä ja juotava on tervetullutta. Ja en nyt tarkoista juotavilla pelkästään alkoholijuttuja, vaan marjamehut, glögit, tyrnimehut ja tai vaikka juustopakkaus tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kyse on anopista anna jotakin neutraalia. Mikä on budjettisi? Olen saman ikäinen ja ilahtuisin joulukukista. Ei mitään ruokamarketin muovikipossa töröttävää amaryllista, vaan leikkokukista sidottu tyylikäs kimppu. Jotakin vähän erilaisempaa ja kokeilevaa hyvällä sitojalla. Rahaa siihen saa menemään, mutta sellaisista minä pitäisin. 

Minä en taas voisi kuvitella sen huonompaa lahjaa itselleni. Toki kiittäisin kauniisti, mutta mielessäni ajattelisin, että olisi edes ostanut noilla rahoilla vuohen tai kaksi kehitysmaahan.

N59

Vierailija
24/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymia. Jotain kivan tuoksuista. Ei kovin vahvaa.

Vierailija
25/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ei mitään tavaraa. Kaikki syötävä ja juotava on tervetullutta. Ja en nyt tarkoista juotavilla pelkästään alkoholijuttuja, vaan marjamehut, glögit, tyrnimehut ja tai vaikka juustopakkaus tms.

Jostain tällaisestä minäkin pitäisin. Esim. hyvä suklaa (kuten käsintehdyt konvehdit) olisi oikein mieluista.

N59

Vierailija
26/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukkia eikä mitään syötävää mulle. Ne olisi kuitenkin vääränlaisia ja menisi roskiin.

Vierailija
27/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tienaa kuukaudessa 8000 e ja vävy saman verran, minulla eläke on 1900 e/kk. Varmasti nuorilla on kaikenlaista rahanmenoa, mutta ihan vähän suututtaa, kun lahjalistalla on kaikenlaista 100-200 e arvoista ja sitten minä saan lahjaksi 30 euron kukka-asetelman.

Vierailija
28/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi vielä kukkakimppuakin huonompi lahja. Kärsin muiden parfyymeistä ihan tarpeeksi bussimatkoilla.

N59

Vierailija
29/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti jos ei vielä ole. On ainakin meidän suvussa aktivoinut kaikenikäisiä käymään enemmän museoissa ja näyttelyissä.

Vierailija
30/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen lämmitin, lämpöpeitto tms. 

Vierailija
31/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti on kyllä hyvä idea!

Vierailija
32/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyse on anopista anna jotakin neutraalia. Mikä on budjettisi? Olen saman ikäinen ja ilahtuisin joulukukista. Ei mitään ruokamarketin muovikipossa töröttävää amaryllista, vaan leikkokukista sidottu tyylikäs kimppu. Jotakin vähän erilaisempaa ja kokeilevaa hyvällä sitojalla. Rahaa siihen saa menemään, mutta sellaisista minä pitäisin. 

Budjetti on noin 70-100€

Lahjakortti puutarhamyymälään saisi minut hyppimään ilosta. Kohta pitää ensimmäiset siemenet kylvää esikasvatukseen.

Vierailija
33/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi vielä kukkakimppuakin huonompi lahja. Kärsin muiden parfyymeistä ihan tarpeeksi bussimatkoilla.

N59

Puhuinkin itsestäni. Mulle voi ostaa parfyymia. Mä en halua mitään herkkukoreja enkä kukkia.

Vierailija
34/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäiset tarvitse mitään lämpöpeittoja. Ne hikoilee muutenkin.

Ellei tarkoitus ole sitten vi.ttuilla.

Vierailija
35/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59

Eihän tässä sinulle olla lahjaa ostamassa:::))) 

Vierailija
36/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Jäisi käyttämättä.

Vierailija
37/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syötävää/juotavaa. Tuossa iässä on jo kaapit täynnä tavaraa, joten turha ostaa mitään lisää nurkkiin pyörimään. Ellei sitten ole erityisesti tiedossa, että tarvitsee esim. sisätossut. 

Vierailija
38/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle valkkaria ja suklaata.

Vierailija
39/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin ihan vaikka paketillisesta valkoisia lyhtykynttilöitä (sisälle). Tai valkoisia kruunukynttilöitä. Ei jäisi kaapin perälle vanhenemaan talvea kauemmas:)

Vierailija
40/153 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Jäisi käyttämättä.

Jos asuu paikkakunnalla, jossa on paljon museomahdollisuuksia (ainakin pk-seutu, Tampere ja Turku), niin tämä on oikein hyvä lahjaidea. Yksi Museokortin parhaista puolista on se, että voi käydä nopeasti vain katsomassa, olisiko jokin näyttely kiinnostava, kun ei tarvitse etukäteen arvioida, onko näyttely pääsylipun hinnan (nykyisin usein jo 15-20 €) arvoinen ja onko tarpeeksi aikaa nauttia näyttelystä koko hinnan edestä.

Sitten jos kodin lähellä ei ole juurikaan käyttömahdollisuuksia, voi olla liian iso kynnys lähteä johonkin kauemmaksi.

N59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan