Ehkäisystä luovuttava!
Taas ylen juttu sai ajatukseni kuohumaan aamukahvipöydässä. Nuorille jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä, siis kehoitetaan välinpitämättömästi naimaan kuin kanit vailla huolen häivää! HYI.
Suomalaisia syntyy yhä vähemmän. Kansa häviää pikkuhiljaa ihan itsekseen. En voi ymmärtää sitä että lapsiamme kannustetaan harrastaan seksiä, haureutta, syntiä. Ja vielä verovaroin. Kyllä jokaisen on itse omalla rahallaan ostettava välineet jos vahinko käy. Aivan päätönsä SYNTISTÄ touhua täällä suomessa!
Haluatko sinä, että lapsesi on yleinen jakorasia sukupuolitauteineen? Kuka ihmeen kukkahattutäti tämänkin on saanut toteutettua? Seksi pois lapsilta, seksi kuuluu vain avioliittoon!
Ärsytyskynnyksen herätti YLEn artikkeli: https://yle.fi/a/74-20132041
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisethan myös ajattelevat ihmisarvokertoimen panomäärissä- täysin kokematon mies kun on kaiken pahan alku ja juuri(nainen ei tietenkään)
Ne oikeat pahikset taas - ei kai ne oikeasti, ovat niiiin lutusiakin....
Kulta pieni, kukaan täällä ei ajattele sinusta täysin kokemattomasta miehestä seksuaalisena olentona yhtään mitään. Sinun seksuaalisuutesi ei ole millään tavalla kiinnostavaa, eikä kukaan halua edes kommentoida muuta kuin mahdollisia pedofiilisiä mieltymyksiäsi. Se, että sinä vietät päivääsi ajatellen muiden ihmisten seksielämää ei tarkoita, että ketään kiinnostaisi sinun seksielämäsi tai sen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen menee armeijaan, valtio maksaa hänelle e-pillerit. 😁 Ahdistaako sekin ja kuinka pa
Ei. Nainen toki menee armeijaan vapaaehtoisesti, jolloin tulojen menetys on hänelle itseaiheutettu ongelma. Miehille se on kirjattu lakiin.
Kaksi kolmasosaa miehistä käy armeijan. Ei sinun tarvitse yhtään hävetä että kuulut siihen kolmasosaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sallii lapsensa harrastavan seksiä? Muistakaa lastenne sukupuolitaudeista huolissanne olijat, että suojaikäraja on 16 vuotta. Jos sitä nuoremmalla on sukupuolitauti, on kasvatuksessanne jotakin jo pahasti pielessä.
Oksasakset pedofiileille
Ja pedariepäily kaikille joista ei tykätä, naisten malliin?
Jokainen maksakoon seksittämisensä itse. Jos ei rahaa löydy kumeihin jne, haarat pysykööt kiinni
Vierailija kirjoitti:
8300 lasta saataisiin lisää vuodessa, jos tuosta hulluudesta luovuttaisiin.
Ennen pidettiin hyvänä ajatuksena, että lapset hommataan sitten kun ne pystytään elättämään. Ei sitten päde enää?
Esimerkiksi synnytyssairaaloissa tyrkytetään sterilisaatiota heti synnytyksen jälkeen, jos ikää on 30+.
Yritä nyt edes vähän pysyä tosiasioissa. Suomen sairaaloissa ei tehdä enää nykyään sterilisaatioita kuin poikkeustapauksissa (esim. Mikään kierukka tai hormonaalinen ehkäisy ei sovi tai tulee kierukan kanssa raskaaksi).
Kyllä minä ainakin olen harrastanut seksiä lukioikäistenkin naisten kanssa. Rahoittavat siten opiskelujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sallii lapsensa harrastavan seksiä? Muistakaa lastenne sukupuolitaudeista huolissanne olijat, että suojaikäraja on 16 vuotta. Jos sitä nuoremmalla on sukupuolitauti, on kasvatuksessanne jotakin jo pahasti pielessä.
Oksasakset pedofiileille
Kenestäkään pedarista ei pidetä. Se, että ei tykätä, ei sinällään vielä tee pedariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisethan myös ajattelevat ihmisarvokertoimen panomäärissä- täysin kokematon mies kun on kaiken pahan alku ja juuri(nainen ei tietenkään)
Kulta pieni, kukaan täällä ei ajattele sinusta täysin kokemattomasta miehestä seksuaalisena olentona yhtään mitään. Sinun seksuaalisuutesi ei ole millään tavalla kiinnostavaa, eikä kukaan halua edes kommentoida muuta kuin mahdollisia pedofiilisiä mieltymyksiäsi. Se, että sinä vietät päivääsi ajatellen muiden ihmisten seksielämää ei tarkoita, että ketään kiinnostaisi sinun seksielämäsi tai sen puute.
En ole kultasi enkä aivan pienikään, ja alentuva asenteesi kielii ylimielisyydestä, joka ei ainakaan minuun tee positiivista vaikutusta. Ja et kai ole lukenut palstalla mitään kun et tiedä incelien haukkumis- ja kaikestasyyttämisketjuista? Ja minusta taas et tosiaankaan tiedä mitään- etkä näemmä osaa päätelläkään!
Luepas nyt ap itse järkevän aivopuoliskosi kanssa ketju lävitse niin ymmärrät miksi sinulla ei ole koskaan ollut naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen menee armeijaan, valtio maksaa hänelle e-pillerit. 😁 Ahdistaako sekin ja kuinka pa
Ei. Nainen toki menee armeijaan vapaaehtoisesti, jolloin tulojen menetys on hänelle itseaiheutettu ongelma. Miehille se on kirjattu lakiin.
Kaksi kolmasosaa miehistä käy armeijan. Ei sinun tarvitse yhtään hävetä että kuulut siihen kolmasosaan.
Voi kulta, tämä pappa kävi Armenian jo viime vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksasakset pedofiileille
Kenestäkään pedarista ei pidetä. Se, että ei tykätä, ei sinällään vielä tee pedariksi.
Älä yritä. Kylä se naisilla tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen harrastanut seksiä lukioikäistenkin naisten kanssa. Rahoittavat siten opiskelujaan.
Kannattaa hankkia muitakin ihmiskontakteja kuin aikuisviihdevideot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kultasi enkä aivan pienikään, ja alentuva asenteesi kielii ylimielisyydestä, joka ei ainakaan minuun tee positiivista vaikutusta. Ja et kai ole lukenut palstalla mitä
Et todellakaan ole minun kultani etkä sellaiseksi tule! 😁 Ja en todellakaan ole lukenut yhtään incel-ketjua enkä sellaisia tule lukemaan. Pisinkin elämä on sellaisiin aivan liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta, tämä pappa kävi Armenian jo viime vuosituhannella.
Voi, olen käynyt kuudessakymmenessä eri maassa mutta Armeniasta vasta haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Luepas nyt ap itse järkevän aivopuoliskosi kanssa ketju lävitse niin ymmärrät miksi sinulla ei ole koskaan ollut naista.
"ihmisarvo lasketaan panokerroissa"
T: nainen, joka ei osaa maailmassa ajatella muuta kuin seurustelua ja suosituimmuuskertoimia, kuten umpityhmät amerikkalaiset teinilefffat.
Teitä hihhuleita harmittaa vain se ettette pääse enää järjestelmällisesti ra i s kaa maan lapsia hihhuli tiloissanne.
AP tässä moi, kiva kun asiasta keskustellaan. Uskovana minua suututtaa tämä moraaliton meno, johon kannustetaan oikein verovaroin. Minä uskon Raaamatun sanaan ja sen opetuksiin. Esiaviollinen seksi tai ihan irtosuhteiden, oman nautinnon hakeminen satunnaisista seksisuhteista on väärin, se on syntiä.
Seksi kuuluu mielestäni vain avioliittoon, miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Sen tarkoitus on lujittaa liittoa, olla avioliiton kruunu, jonka hedelmänä syntyy uusi elämä, Jumalan lahja. Kaikki muu on ihmisen itsekästä nautinnon halua, irstasta syntiä, yksiseliltteisesti.
Se, että nuorille, joilla on kova "panemisen halu", on saatavilla ehkäisyvälineitä, joilla voidaan tyydyttää vapaasti omia syntisiä himojaan, on väärin. Ja se että niitä jaetaan ilmaiseksi yhteiskunnan varoilla, on järjetöntä. Miten tämä yhteiskunta voi muka kristillisenä yhteiskuntana sallia moista?
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäiset voi kyllä ostaa omat kumit ja kenenkään ei ole pakko jyystää.
Seuraava askel voisi olla tällaisten ilmiselvästi omakustanteisesti hankittujen ongelmien, kuten sukupuolitaudit, hoidon omavastuun nostaminen vaikkapa täysimääräiseksi. Muita vastaavia ongelmia voisi olla ylipainosta johtuva diabetes ja rokottamattomuudesta johtuvat sairastumiset.
Ensisijaisesti toki maksu pitää periä taudin levittäjältä, mutta kyllä sukupuolitaudit leviää pääsääntöisesti ihan yhteisymmärryksessä.
Eikös kaksi kolmasosaa sairauksista ole itseaiheutettuja, niin tästähän tulee hyvät säästöt. Esimerkiksi dementiapotilaita ei tarvitse hoitaa jos ovat tupakoineet, maksakoot itte tai pärjäilkööt. Itse asiassa tupakoineilta ei tarvitse hoitaa yhteiskunnan rahoilla yhtään mitään.
Deme
Niinhän ne kerätään. Suomessa tupakan ja alkoholin verotus on maailman kärkiluokkaa. Tupakan hinnasta reilusti yli puolet on veroa. Tupakoija maksaa sekä omat että muiden syöpähoidot siinä verossa.
Sen puolesta, kuinka paljon tarvitsijoita on, ensin kaikki kynnelle kykenevät hulluna dokaamaan ja niitä pulloja ja tölkkejä ympäristöön viskomaan!