Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka yhteinen lomareissu uuden miesystävän kanssa ja olen ihan hiilenä

Vierailija
01.04.2024 |

Vaikka olis miten kiire ja oltais jo myöhässä,  mies ei osaa yhtää nopeuttaa toimiaan. On verkkainen ja rauhallinen, mikä on hyvä ominaisuus, mut kyllä pitäis tarvittaesaa osata toimia myös nopeesti. Tässä nyt odotan kun herra ihan rauhassa ajelee partaa ym, kun piti olla vartti sitten jo jatkamassa matkaa. Oli minuuteista kiinni ettei tullessa myöhästytty laivasta. Mies vain tokaisi, hyvin ehdittiin. Niin kun olin just  pari tuntia potkinut ja hoputtanut häntä. Jatkuvasti unohtui lukemaan työsähköpostejaan

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
2/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyyoun ei sellasten kanssa voi matkustaa. Ovat tottuneet että heitä aina odotellaan ja muut selvittövät ongelmat.Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin jotta teillä on siellä kivaa olla yhdessä.

Vierailija
4/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ominaisuus ei poistu eikä parane. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: Joko opettelet tulemaan toimeen asian kanssa, tai sitten jätät koko miehen.

Vierailija
5/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi näin ekalla reissulla, nyt voit päättää katseletko jatkossa tuota toimintaa vai et.

Vierailija
6/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ihmistyypin kanssa tulee toimeen, kun ei reissaa yhdessä, sopii tapaamiset esim. teatteriin niin, että itsellä on oma lippu. En jaksaisi parisuhdetta tuollaisen kanssa. Ota nyt vielä kuitenkin puheeksi se, että miten sinä kärsit siitä, jos on pelko myöhästyä jne. Jos tilanne ei muutu, niin sitten on parasta, että kumpikin elää omaa elämää.

Vierailija
7/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia!

Vierailija
8/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesit stressaamaan lähtemistä pari tuntia ennenkuin edes tarvitsi lähteä? Oletko näitä ihmisiä, jotka tulevat lentokentälle kahdeksan tuntia ennen lentoa?

Vierailija
9/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun olin just  pari tuntia potkinut ja hoputtanut häntä. Jatkuvasti unohtui lukemaan työsähköpostejaan

Tiedätkö mitä minä tekisin ja olen tehnyt tuossa tilanteessa? Laittaudun valmiiksi, kerron milloin lähdetään ja jos matkakumppani ei ole valmis kun pitäisi niin lähden yksin. Minä en aio myöhästyä laivasta, koneesta, leffasta vain siksi että toinen perseilee. Yleensä on mennyt kerrasta perille. Olen itsekin kroonisesti myöhässä joten nää tapaukset on olleet suunnilleen tasoa autisti mitä ajankäyttöön tulee.  Sori autistit.

Vierailija
10/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomareissulla lukee työpostejaan?

Ei jatkoon.

Vierailija
11/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita laivamatkoja, suljettu purkki seilaa vedessä, saman saisi rannalla näköalakohdassa. Ehkä ne voisi jättää väliin ylipäänsä. Suuttumus ei ole hyvä toiselle eikä lomalla. Hoputtaminen ei ole normaalia, toinen on aikuinen ja ei pitäisi hoputtaa - hän ottaa itse vastuun jos myöhästyy. Ehkä mies on eri tyyppiä kuin sä, eli yhteistyö ei toimi. Jatko on ihan samanlaista, tuskin muuttuu? Kuka valitsi liikaa ohjelmaa lomalle, jos kaikki on aikatauluista kiinni. Tai asiat toimivat aikatauluilla jonkun toisen kanssa. Vai aikooko mies skarpata.

Vierailija
12/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkoilla ihmisten luonteenpiirteet tuntuvat korostuvan. Siksi uuden tuttavuuden kanssa ensimmäiseen reissuun ei kannata laittaa hirveästi toiveita, vaan tarkkailla sitä, että miten pystyy yhdistämään eri persoonat parisuhteeksi. Jos tulee paljon ärtymystä, pettymystä, ahdistusta, niin kannattanee miettiä, että onko suhteella onnellista jatkoa. On monta tapaa tehdä asiat oikein, mutta joskus erilaisuus kannattaa jättää ystävyydeksi. On ikävää, jos toisen ihan ok persoona aiheuttaa kielteisiä tunteita itselle. Siitä kärsii lopulta molemmat.

Vierailija
13/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuossa jo joku ehdotti, että sinä voit lähteä aiemmin liikkeelle ja sovitte näkevänne laivassa tms. Muutoin menee molemmilla jossain vaiheessa hermot, aikuinen kun ei enää muutu.

"piti olla vartti sitten jo jatkamassa matkaa. Oli minuuteista kiinni ettei tullessa myöhästytty laivasta. Mies vain tokaisi, hyvin ehdittiin. Niin kun olin just pari tuntia potkinut ja hoputtanut häntä"  Vartti, minuuteista, pari tuntia. No nuo ajat eivät täsmää yhtään eli taisit värittää?

Vierailija
15/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hoputat häntä kuin pientä lasta. Lähde meneen ja toinen tulkoon perässä. 

Vierailija
16/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin ekalla reissulla ettei seuralaiseni innostu kunnolla yhtään mistään. Matkan jälkeen luulin et se ärsytys olisi jäänyt matkalle, mutta nyt huomaan samaa arjessakin ja pohdin kuinka tavallinen arkikin voisi olla erilaista jos toinen innostuisi jutuista.

Rauhoittavan hitaan kumppanin miinuspiirre.

Vierailija
17/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuossa jo joku ehdotti, että sinä voit lähteä aiemmin liikkeelle ja sovitte näkevänne laivassa tms. Muutoin menee molemmilla jossain vaiheessa hermot, aikuinen kun ei enää muutu.

"piti olla vartti sitten jo jatkamassa matkaa. Oli minuuteista kiinni ettei tullessa myöhästytty laivasta. Mies vain tokaisi, hyvin ehdittiin. Niin kun olin just pari tuntia potkinut ja hoputtanut häntä"  Vartti, minuuteista, pari tuntia. No nuo ajat eivät täsmää yhtään eli taisit värittää?

Meiltä on sinne satamaan melkein parin tunnin automatka, joten ei oikein olisi toiminut, että oltais erikseen menty. Ja enhän minä etukäteen tiennyt tätä puolta miehestä. Esim 5min vessapysähdyskin venyi 20 minuutiksi. Olin varannut mielessäni reilusti aikaa ajomatkaan, mutta sekin vara suli jo ennen lähtöä. Ja tää ei illut ristely, laivamatka oli vaan reissun yksi siirtymä.

Mutta kyllä tää nyt pistää vakavasti miettimään jatkoa =(

Vierailija
18/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä hoputat häntä kuin pientä lasta. Lähde meneen ja toinen tulkoon perässä. 

Tuo nyt on aika turha neuvo. Yleensä on suunniteltu yhteinen kyyti satamaan, kentälle tai mihin vain ja jos epäonnistuu jää kummankin reissu tekemättä.

Vierailija
19/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin varannut mielessäni.. " Aivan, eli sinä suunnittelet yksin vaikka matkakaverina aikuinen. 

Vierailija
20/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiire" ja "myöhästyminen" ovat sanoja jotka ei ainakaan mun lomaan kuulu. Taidat olla ap aika suorittaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän