Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
Nyt on kunnollista.
Jalan jäljet nurmikolla, muistoja syksystä kauniista, sandaalit kulkijalle, elämän matkaa seikkailussa.Käy, minne sydän vie, sandaalit sun askelissasi, jokainen polku uusi, vapaus ja ilo, ne ovat sinun.
Tuu laskeen mun jalat sängyltä, muuten en nouse tästä viikkoon😉
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 🥰
***** Johanna?
Toivon mukavaa päivää ja viikonloppua sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun toinen ajatus:
Eniten v i t u t t a a kaikki.
Huumoria päiväänne ihmiset! 🖤
Mikä se ensimmäinen ajatus oli?
Varmaan pillu
Ainakin kuuluisi ketjuun, jos näin olisi
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
Vierailija kirjoitti:
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
Älä sitten vain haaveile. Laita käytäntöön jos et kestä ja halua haaveilua.
Vierailija kirjoitti:
Noin voimakkaat tunteet ovat harvoin yksipuolisia. Ota yhteyttä mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin voimakkaat tunteet ovat harvoin yksipuolisia. Ota yhteyttä mieheen.
Ketjun hengessä oivallinen tilaisuus näpäyttää sovinisti pappaa. Mies ei osaa rakastaa. Todellisuudessa todellisesti lainkaan. Pah, miehet ja rakkaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
Ei näitä Teeltä Ällälle viestejä tänne kiitos 🤣
Mistä kohtaa luot teitä ja älliä? Sulla on harhat too much.
Pelottaa mahdollinen kohtaaminen, vaikka tiedän että ei ikinä nehdä eikä pitäisi pelätä. Teen kaiken kuitenkin realiteettien varjossa, ja tarvin apuja.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukavaa päivää ja viikonloppua sinulle.
Samoin sinulle
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa mahdollinen kohtaaminen, vaikka tiedän että ei ikinä nähdä eikä pitäisi pelätä. Teen kaiken kuitenkin realiteettien varjossa, ja tarvin apuja.
Mitä pelottavaa nyt ihmisten kohtaamisessa on? Kohtaat päivittäin varmaan useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kirjaimet täällä joka päivä näkyy plus ne imelät rakkaudentunnustukset, ei paljon tarvitse, jotta tajuaa kenelle nämä imelät viestit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kirjaimet täällä joka päivä näkyy plus ne imelät rakkaudentunnustukset, ei paljon tarvitse, jotta tajuaa kenelle nämä imelät viestit on.
Täällä käy monia ihmisiä. Te tunnisteiden yhdistelijät olette täysin sekaisin ja väärässä päivästä toiseen koko ajan. Miksi edes tuollaista hyödyttömyyttä harrastatte? Ei tossa oo mitään järkeä.
Hänen ylleen laskeutuu Herran henki,
viisauden ja ymmärryksen henki,
taidon ja voiman henki,
totuuden tuntemisen ja Herran pelon henki:
hänen ilonsa on totella Herraa.
Hän ei tuomitse silmämitalla
eikä jaa oikeutta korvakuulolta
vaan antaa heikoille oikean tuomion
ja ajaa vakaasti maan köyhien asiaa.
Hän lyö väkivaltaista sanansa sauvalla
ja surmaa huultensa henkäyksellä väärintekijän.
Vanhurskaus on hänellä varustuksena
ja uskollisuus vyönä hänen uumillaan.
Silloin susi kulkee karitsan kanssa
ja pantteri laskeutuu levolle vohlan viereen,
vasikka ja leijonanpentu syövät yhdessä
ja pikkupoika on niiden paimenena.
Lehmä ja emokarhu käyvät yhdessä laitumella,
yhdessä laskeutuvat levolle niiden vasikat ja pennut,
ja leijona syö heinää kuin härkä.
Ja imeväinen leikkii kyyn kolon äärellä,
vastikään vieroitettu lapsi kurottaa kättään
kohti myrkkykäärmeen luolaa.
Kukaan ei tee pahaa, ei tuota turmiota
minun pyhällä vuorellani,
sillä maa on täynnä Herran tuntemusta
niin kuin meri on vettä tulvillaan.
Sinä päivänä
Iisain juurivesa kohoaa merkkiviirinä kansoille.
Hänen luokseen pyrkivät kaikki kansat,
hänen asuinsijaansa ympäröi kunnian hohde.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on vähän häiritsevää kun pitäs normaalia elämääkin elää, mut samastun
Varmaan pillu