Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Milloin viimeksi ihastuksesi oli paikalla wa?
On laittanu mulle viestin 8 tuntia sitten, mutta en nyt vielä avaa sitä, ni en voi kattoa paikallaoloa. Avaan sitte kun vastaan (ei viitti näin aikaisin, etten herätä, ei yleensä oo paikalla ennen ysiä) 😃
Hyvää perjantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Herätty tähänkin aamuun sua ajatellen. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantai päivää risuleualle. 🧡🤗 Herätty tähänkin aamuun sua ajatellen. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua ihastuttavalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinua ajattelen ja ikävöin. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sanoin mitä sanoin ja tarkoitin kaikkea. Jos ei ymmärrä, niin se on sitten itsestä kiinni.
Huomenta ketjuun! Perjantai on täällä ja kuten sanotaan: Cest la vie, syö se leivos.🧁🎆
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Milloin viimeksi ihastuksesi oli paikalla wa?
On laittanu mulle viestin 8 tuntia sitten, mutta en nyt vielä avaa sitä, ni en voi kattoa paikallaoloa. Avaan sitte kun vastaan (ei viitti näin aikaisin, etten herätä, ei yleensä oo paikalla ennen ysiä) 😃
23.23 näkyy olleen paikalla 😎
Vierailija kirjoitti:
uusien teepussien aika
Onko sukunimessäsi yhdeksän kirjainta?
Vierailija kirjoitti:
Irl viesti. 🧏
Laita!
Mikä tuo kirkas valo tunnelin päässä on? Aah, se on kaivattu ja perjantai🎉
Aattelin viettää lomaa jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun sana: Työorientoituneisuus
Tsemppiä siihen! Huomenna saa levätä raskaan viikon jälkeen.
Ei minulla ole koskaan ollut ongelmia tämän suhteen, kiitos ja tsemppiä työviikkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
oletko koskenut kaivattuasi ja jos olet, mihin?
Jalkaan :) Ja hieman muualle. En tule unohtamaan.
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
Vierailija kirjoitti:
Irl viesti. 🧏
🧏🏻👄🔊🧩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jouluna saa jättää hyvästejä. Se on aika kamala joululahja.
Sain aikoinaan jäähyväiset synttärini aikaan, tosin hän ei sitä tiennyt. Nyt jo naurattaa, mutta silloin juhlin haikein mielin. Sivusta.
Heinäkuussa?
Vierailija kirjoitti:
Aamun toinen ajatus:
Eniten v i t u t t a a kaikki.
Huumoria päiväänne ihmiset! 🖤
Mikä se ensimmäinen ajatus oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
oletko koskenut kaivattuasi ja jos olet, mihin?
Jalkaan :) Ja hieman muualle. En tule unohtamaan.
Hei mä odotin tätä! :) luulin et ei kukaan kirjoittaisi tätä ellei olisi koskenut jalkaan :P en unohda minäkään. Se oli hassu ja niin luonnollinen hetki.
Huomenta mammoille. Yrpeä naaman ilme pois ja töihin.