Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa moikkaamisen?
En voi. Moi kaivattu! Nähtäisiinpä 👍
Vierailija kirjoitti:
Maailma on niin täynnä pelkoa. Kyllä mä ymmärrän. Pelon vankeja siellä täällä, epäluottamuksen orjia. Väkivallan ja väärinteon kätyreitä.
Tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 🥰
Huomenta 💛
Oletko ***** Johanna?
En olen Johanna ilman tähtiä.
Kahvi-ruokatauko👍 ja hommat jatkuu. 👍*oispa seuraa*
Vierailija kirjoitti:
Maailma on niin täynnä pelkoa. Kyllä mä ymmärrän. Pelon vankeja siellä täällä, epäluottamuksen orjia. Väkivallan ja väärinteon kätyreitä.
Tavallisia ihmisiä.
Joo, silmät täytyy olla selässäkin, isoisän oppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
Älä sitten vain haaveile. Laita käytäntöön jos et kestä ja halua haaveilua.
On yritetty. Mutta hän on varattu ja huolimatta kuumaa-kylmää käytöksestään on hylännyt ja ghoustannut.
Ei tämä tunnu muuttuvan eikä täst tule mitään.
Oletko itse varattu? -sivusta
Älä kalastele, en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
On yritetty. Mutta hän on varattu ja huolimatta kuumaa-kylmää käytöksestään on hylännyt ja ghoustannut.
Älä kalastele, en ole.
Miksi kirjoitat keskustelupalstalle, jonka idea on keskustelu, jos sulta ei saa kysyä mitään tai keskustella! :D vähän huvittava asenne sulla. Kauhean negatiivisesti vastaat jos joku jotain kysyy. Olisiko vaikea vastata vaan en ilman tollasta toisten ojentamista. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kalastele, en ole.
Miksi kirjoitat keskustelupalstalle, jonka idea on keskustelu, jos sulta ei saa kysyä mitään
Seura tekee kaltaisekseen. Irl olen kuin aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin voimakkaat tunteet ovat harvoin yksipuolisia. Ota yhteyttä mieheen.
Ketjun hengessä oivallinen tilaisuus näpäyttää sovinisti pappaa. Mies ei osaa rakastaa. Todellisuudessa todellisesti lainkaan. Pah, miehet ja rakkaus...
Olen ihan täysin samaa mieltä, miehet on sikoja. Ajattelee vain alapäällään! Oikeasta rakkaudesta ne ei tiedä mitään.
Sulla pitää tehdä itsesi kanssa vielä töitä niin ehkä joskus et ajattele miehiä siko
Eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
tän tyyppisiä asioita mietin just viime yönä kaivatustani.. et hänen kans tää varmasti onnistuisi.. nykyisen kanssa ei
Kaivatustani voin aistia, että hänessä on patoutunutta seksuaalienergiaa, joka etsii kanavaa päästä vapaaksi. Sillä polulla voisin toimia oppaana tai kuormajuhtana.
Kiitos telepaattisesta aamusta, en tiedä milloin, mutta löydän aina.😘
Vierailija kirjoitti:
Mitä löydät?
Kuitenkin kaipaan😘😎Sano mitä sanot😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinkö jotain väärin tänään?
Et!
😘
En voi löytää rakastani, jos hän ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun löydät, annatko tuon 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa moikkaamisen?
En voi. Moi kaivattu! Nähtäisiinpä 👍
Hei
Oletko ***** Johanna?