Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Oikeesti musta tuntuu siltä, että mun vastaukset kaikkeen on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on vain imeväisen rakkautta vahvempaa olentoa kohtaan.
Nyt jotain rajaa... Se on puhtain ja kaunein asia mitä maa päällänsä kantaa. Vain sen kokeneet voivat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa?
Ei ollut eikä mitään väliä, mikä kk. En kommentoi tätä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
🤯
On niin paljon virtaa, että kyllähän me jossain/joskus nähdään.
Vierailija kirjoitti:
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
Niin ollaan. Älä yritä riuhtoa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin nyt lusikassa, minä taempana. Tuntisit sykkeeni sekä suudelmat niskassasi. Käteni tutkisivat kehoasi ja kosketuksista rintasi lähettäisivät säkeniä muuallekin. Siirtämällä vain vähän päällimmäistä jalkaasi tarjoaisit avoimen reitin. Menisimme matkan perille asti.
🤯
Ei jösses, tuli ihan eräs tarina mieleen.... Ei tämmöisiä aamusta.
Opettajarouvalle lomahalaus 🤗
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua Linda.
Keneltä tämä?
Sinun jälkeesi jäi tyhjyys aamuun, päivään, iltaan ja yöhön. Oli vaikea uskoa, etten merkinnyt sinulle enempää - kuinka helposti päästitkään irti. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tän tyyppisiä asioita mietin just viime yönä kaivatustani.. et hänen kans tää varmasti onnistuisi.. nykyisen kanssa ei
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa moikkaamisen?
En ajatellut edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko lopettaa moikkaamisen?
Voin. Samalla voin lopettaa myös siellä käymisen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Johanna 🥰
Huomenta 💛
Voisin aloittaa moikkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä miksi pitää 24/7 aina vaan tuntea näin ja haaveilla hänen rakkaudestaan ja yhdessäolosta ja kaikesta. Hän ja minä umpisolmussa kiinni toisissamme. Hellästi ja lujasti.
Älä sitten vain haaveile. Laita käytäntöön jos et kestä ja halua haaveilua.
On yritetty. Mutta hän on varattu ja huolimatta kuumaa-kylmää käytöksestään on hylännyt ja ghoustannut.
Ei tämä tunnu muuttuvan eikä täst tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten vain haaveile. Laita käytäntöön jos et kestä ja halua haaveilua.
On yritetty. Mutta hän on varattu ja huolimatta kuumaa-kylmää käytöksestään on hylännyt ja ghoustannut.
Ei tämä tunnu muuttuvan eikä täst tule mitään.
Oletko itse varattu? -sivusta
Se on vain, vain rakkaus.