Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Ja näitä inceleitä pitäisi vielä kehua! Menkää ylilaudalle!
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä inceleitä pitäisi vielä kehua! Menkää ylilaudalle!
Rähkistä en mee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Edelleenkin- naisten tehtävä ei ole viihdyttää ja tehdä randommiesten mieliala hyväksi, ja boostata heidän itsetuntoaan tai olla mitään viihdyttäjiä tai kuunnella heidän juttujaan silmät pyöreinä ja ihastellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Eikö sun vaimo kehu sinua mistään? Onpa outoa. Minä kyllä sanon usein omalle miehelle, että hän näyttää hyvälle. En pidä ihan asiallisena kehua muita miehiä, mutta en minä silleen niitä katselekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun vaimo kehu sinua mistään? Onpa outoa. Minä kyllä sanon usein omalle miehelle, että hän näyttää hyvälle. En pidä ihan asiallisena kehua muita miehiä, mutta en minä silleen niitä katselekaan.
Sama. Kehun omaa miestäni arjessa paljon. Hän on erittäin viehättävä ja sanon sen kyllä ääneen kun häntä ihaillen katselen.
Muut miehet eivät kiinnosta siinä mielessä. Arvostan kyllä monia miespuolisia ystäviäni ja kollegoitani ja annan positiivista palautetta heidän hauskoista jutuistaan ja ammatillisista saavutuksistaan. Mutta romanttinen, ulkonäön kehuminen on varattu omaa miestäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat kehuja muilta naisilta? Eikö vaimon kehut riitä? Ja jos et ole päässyt naimisiin, niin ehkä luonteessa vika. Ulkonäkö kun ei ole se juttu. Kyllä luonne merkitsee tietysti eniten.
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Tämä. Ystävien miesten kehuminen tulee kyseeseen ainoastaan kun heidät tapaa ekaa kertaa ja ystävät kaipaavat ulkopuolisen mielipidettä, miltä uusi tyyppi vaikuttaa. Tällöin hyväksyntä osoitetaan kehumalla, mutta silloinkin liiallinen ulkonäköön keskittyminen on sopimatonta. Huomiota sen sijaan saa keskustelutaidot, charmi, persoona jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuu, mutta hän ei olekaan suomalainen. Myös hänen ystävättäret ovat kehuneet. Osa ihan suora
Sulla taitaa olla huono itseluottamus, kun kaipaat kehuja muilta. Ei minun mies ole kehujen perään koskaan vinkunut. Mutta hän onkin itsevarma miehekäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Sä voit etsiä naisesi ihan mistä haluat. Turhaan uliset täällä.
Nauran täällä sille, miten ketju on pyhitetty ensinnäkin valitukselle sille miten suominaiset on nirsoja ja niille ei kelpaa tavallinen mies mutta sitten toisaalta taas suominaiset on jotenkin niin vastenmielisiä että ei niitä kukaan haluaisikaan :---D
Suominaiset edelleenkin on mieluummin sinkkuja kuin tyytyvät palstan ali-miehiin tai edes vilkaisevat niiden suuntaan.
Mitä vitsin skidejä täällä on oksentamassa ja vetoamassa, ei vide, uskomatonta sekoilua! Popparit! (Lääkkeet!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Kyllä minä ainakin kehun ihmisiä aika herkästikin. Turha niitä kehuja on hautaan säästellä
Mietin samaa. Kehun kyllä naisia, mutta olisi todella tökeröä kehua ystäväni miestä. Ja jos mieheni kehuisi ystävääni, loukkaantuisin. Limaisia, imeliä tuollaiset miehet. Mutta se on toki minun mielipiteeni. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuu, mutta hän ei olekaan suomalainen. Myös hänen ystävättäret ovat kehuneet. Osa ihan suora
Sulla taitaa olla huono itseluottamus, kun kaipaat kehuja muilta. Ei minun mies ole kehujen perään koskaan vinkunut. Mutta hän onkin itsevarma miehekäs mies.
Mulla on myös hyvän itsetunnon omaava, upea mies. En pystyisi kunnioittamaan häntä jos vonkuisi random-naisten kehujen perään. Toisiamme kehutaan kyllä ja huolehdimme että molemmat tuntee olonsa rakastetuksi omana itsenään. Jos hän kärkkyisi validaatiota muilta naisilta, niin eiköhän se suhde olisi taputeltu siinä.
Olisiko kuitenkin niin, että vaatimukset ovat liian kovat sillä joka ei löydä kumppania?
Naiset yleensä löytävät kumppanin. Mutta jos eivät löydä, ovat tyytyväisinä sinkkuina. Osa miehistä puolestaan itkee, että: "emme saa kauniita naisia kun niille kelpaa vain parhaat miehet ".
Hekin löytäisivät kyllä puolisot itselleen jos vähän laskisivat kauneusvaatimuksia. Mutta eihän se käy. Kivempi on vaan itkeä ja syytellä naisia.
Heille ei vissiin ole kukaan kertonut, että naiset eivät kiinnostu valittavista ja syyttelevistä miehistä. Karkottavat sillä käytöksellä ihan kaikki naiset ympäriltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat kehuja muilta naisilta? Eikö vaimon kehut riitä? Ja jos et ole päässyt naimisiin, niin ehkä luonteessa vika. Ulkonäkö kun ei ole se juttu. Kyllä luonne merkitsee tietysti eniten.
En mä erityisesti kaipaa kehuja, mutta tuleehan siitä hyvä mieli, kun kuulee kehuja. Olen naimisissa ja olen hyvin ihmeissäni, jos näihin keskusteluihin osallistuvista naisista enemmistö on naimisissa. Viittaan tuohon luonneasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että av-mammat ovat jo rupsahtaneita, vanhoja lehmiä. Vaikka nuorena saivatkin status-miehen, niin ei se tarkoita, että nykyään moiseen pystyisivät. Mahtavatkohan kelvata edes halveksimilleen duunareille?
Miksi pitäisikään kelvata, kun se nuoruuden parisuhde jatkuu edelleen?
Avioliitothan ovat tunnetusti ikuisia. Ettei vaan kiinnosta vaihtaa mummorummoa vähän nuorempaan malliin?
Miehet vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina. Ei ihme, että erottuaan nainen ei enää uutta nopsaan ukkoutuvaa pappaan vierelleen ota. Pappa taas ei saa nuorta kuin rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä erityisesti kaipaa kehuja, mutta tuleehan siitä hyvä mieli, kun kuulee kehuja. Olen naimisissa ja
Logiikka? 1)Kuinka monta keskustelijaa täällä on? 2) Mikä on keskustelijoiden sukupuoli? 3) Kertovatko todellisen näkemyksensä, vai vaiko trollaavat ja provoavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että av-mammat ovat jo rupsahtaneita, vanhoja lehmiä. Vaikka nuorena saivatkin status-miehen, niin ei se tarkoita, että nykyään moiseen pystyisivät. Mahtavatkohan kelvata edes halveksimilleen duunareille?
Miksi pitäisikään kelvata, kun se nuoruuden parisuhde jatkuu edelleen?
Avioliitothan ovat tunnetusti ikuisia. Ettei vaan kiinnosta vaihtaa mummorummoa vähän nuorempaan malliin?
Jotkut avioliitot on ikuisia, mistäs sen tietää jos tämä on sellainen. Nuorille naisille riittää ikäisiään miehiä, ei heidän tarvitse etsiä isänsä ikäisiä miehiä.
Incel ei ole tavis, vaan lievästi kehitysvammainen