Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Miksei? Kyllä minä ainakin kehun ihmisiä aika herkästikin. Turha niitä kehuja on hautaan säästellä
Mietin samaa. Kehun kyllä naisia, mutta olisi todella tökeröä kehua ystäväni miestä. Ja jos mieheni kehuisi ystävääni, loukkaantuisin. Limaisia, imeliä tuollaiset miehet. Mutta se on toki minun mielipiteeni. Kukin tavallaan.
Siinäpä se tulikin. Suomalaisten naisten olematon itsetunto yhdistettynä junttiuteen. Ei kestetä, jos oma mies kaikesta rakkaudestaan huolimatta sanoo jotain positiivista ystävättärestä. Minua
Pöh, tilannetaju on ihan yliarvostettua nykyajan lumihiutalemeininkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais jollain mieslapsella mennä vähän tunteisiin 🤭
Asiaton kohtelu ja jatkuva veetuilu menee helposti tunteisiin. Tietäisit sen, jos sinulla olisi tunteita.
No nyt kuohuu ne TUNTEET jollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä lukea näitä kommentteja. Naisilta tulee asiallisia kommentteja, mutta moni mies laukoo näitä suomi akat on lehmiä, iho valkoinen kuin muumilla yök, läskit syö sipsejä ja vetää siiderii yms. Itse ovat niin täykkyjä että! Sitten itse vinkuvat että naiset ovat ilkeitä. En vaan ymmärrä. Välillä voisi katsoa peiliin.
Voisit välillä - edes hetkeksi - lopettaa oman paskanjauhantasi. Tuskin edes osaat kohdella ketään ihmisenä
En ihan ymmärtänyt sanomaasi. Eläimenä vissiin sitten. Peace!
Olisit käynyt sen peruskoulun loppuun
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään minulle ei ole tullut mieleen kehua ystäväpariskunnan miehen kauniita silmiä tai lihaksikasta vartaloa hänelle itselleen yksin tai vaimon kuullen. Niin ei vain tehdä täällä Suomessa.
Voi tehdä. Kertaakaan en ole joutunut ongelmiin, päinvastoin. Omaa miestäni myös kehun muiden läsnäollessa, koska haluan olla rakentamassa ilmapiiriä jossa positiivisia asioita ei pihistellä. Kulttuuri muuttuu.
Ihania nämä kiltit ja niin ystävlliset miehet jotka tulevat tällaisiin ketjuihin aina kertomaan itsestään - ja pam- kaikille on parin kommentin jälkeen päivänselvää miksi nämä kyseiset miehet ovat ikisinkkuja. Kaikille paitsi toki näille miehille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
30v nainen muuttuu rumaksi ja silloin incelleillä on kissanpäivät.
Kuin? Eihän incel halua rumaa naista. Jos vain alle 30v naiset voi olla nättejä, niin sittenhän inkkujen elämä on aika yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Miksei? Kyllä minä ainakin kehun ihmisiä aika herkästikin. Turha niitä kehuja on hautaan säästellä
Mietin samaa. Kehun kyllä naisia, mutta olisi todella tökeröä kehua ystäväni miestä. Ja jos mieheni kehuisi ystävääni, loukkaantuisin. Limaisia, imeliä tuollaiset miehet. Mutta se on toki minun mielipiteeni. Kukin tavallaan.
Siinäpä se tulikin. Suomalaisten naisten olematon itsetunto yhdistettynä junttiuteen. Ei kestetä, jos oma mies kaikesta rakkaudestaan huolimatta
Todella tökeröä kehua miehen miespuolisen ystävän silmiä kauniiksi hänen vaimonsa kuullen kesken illallisen. Ei hitto!
Kyllä. Moni nainen odottaa miehellä olevan munat ja pallit. Pitäs pimpinki riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais jollain mieslapsella mennä vähän tunteisiin 🤭
Asiaton kohtelu ja jatkuva veetuilu menee helposti tunteisiin. Tietäisit sen, jos sinulla olisi tunteita.
No nyt kuohuu ne TUNTEET jollakin
Kyllä. Säälin sinua. Säälin sitä, että sinulla ei ole muuta elämää kuin täällä ruikuttaminen. Säälin sitä, että et tajua aiheuttavasi vahinkoa pääasiassa itsellesi. Säälin sitä, että sinua ei autettu ajoissa. Säälin sitä, että yrität jatkuvasti vetää kaikki muut omalle - varsin ankealle - tasollesi. Säälin sitä, ettet tuon parempaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaativat liikaa, toiset eivät.
Moni kaverini on löytänyt ihan hyvän miehen ja parisuhteen, eivätkä ole tavoitelleet mitään huippukomeaa tai huippumenestynyttä miestä. Mun oma mieshistoria sen sijaan on täynnä tilanteita, joissa olen yrittänyt saada sellaisia miehiä, joihin minulla ei tällä naamalla, vartalolla ja elämäntilanteella ole oikeasti mitään mahdollisuuksia. Se tuskin yllättää ketään, että minä olen ikisinkku, samaan aikaan kun kavereillani on kumppani ja omia lapsia.
Deittiäpeissä nainen on joko ruma tai nirso. Livenä pariutuneet ovat normaalimpia.
Okei. No, mitä tästä kannattaisi päätellä? Mene pois sieltä Tinderistä.
Mistä sitten löytää sinkkunaisen livenä, jos ei käy ravintoissakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Oi, ne ihanan täydelliset ulko maalaiset naiset. Kyllä meidän suomalaisten pitää ottaa heistä mallia
https://youtu.be/zYvfUyRUT08?si=cQcMrj05y9K366Ag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkäävät jäävänsä yksin ja naiset sitä jopa toivovat (voivansa säilyttää itsenäisyytensä + oman rauhansa). Tutkimustenkin mukaan onnellisimpia ovat miehet avioliitossa (kotipiikaXXXorja) ja sinkkunaiset yksin (ei passattavaa).
Naiset toivovat että miehet jäävät yksin. Siinä on pieni mutta hyvin sairas ero
Naiset toivovat vain, että saisivat olla rauhassa ei-toivottujen miesten ei-toivotuilta lähentelyiltä. Kunhan saavat olla rauhassa, toivovat vain kaikkea hyvää kaikille, jotka omalla asiallisella ja hyvällä käytöksellä sen ansaitsevat, muu poikkeusta/incceliprojisointia, joka perustuu omaan myrkyllisyyteen ja harhaluuloissaan kostoulin luullaan katteetta pätevän kaikkiin muihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tulikin. Suomalaisten naisten olematon itsetunto yhdistettynä junttiuteen. Ei kestetä, jos oma mies kaikesta rakkaudestaan huolimatta sanoo jotain positiivista ystävättärestä. Minua ei ole koskaan loukannut, kun vaimo on kehunut jotai
Miehet ivat keskimäärin tyytyväisempiä apinalaumamaisiin haaremeihin, sillä se mahdollistaa heidän loisimisensa. Hehän pitävät sitäkin ihan normaalina, että jos jättävät lastensa äidin, etsivät lapsille äisinkorvikkeen. Täysiä elukoita vailla pienintäkään ymmärrystä naisten ja lasten biologiasta ja tarpeista siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Miksi kaipaat kehuja muilta naisilta? Eikö vaimon kehut riitä? Ja jos et ole päässyt naimisiin, niin ehkä luonteessa vika. Ulkonäkö kun ei ole se juttu. Kyllä luonne merkitsee tietysti eniten.
En mä erityisesti kaipaa kehuja, mutta tuleehan siitä hyvä mieli, kun kuulee kehuja. Olen naimisissa ja
Ei varmasti ole. Naimisissa olevat naiset tunnistaa maskuliinisesta asenteesta ja käytöksestä (seura tekee kaltaisekseen) ja siitä, etteivät erota miesten ja naisten eroja yhtä selvästi kuin ne, jotka ovat välttyneet miesseuralta. He eivät ns. Erota metsää puilta, koska ovat liian syvällä metsässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että kun tavallinen nainen vaatii itselleen erityisen miehen, ei sellaisia millään riitä kaikille. Ja tavallinen nainen olisi varmasti onnellinen ihan sen tavallisen miehen kanssa. Yli 180 cm pitkillä korkeakoulutetuilla miehilläkin on vaikeuksia löytää kumppania hyvistä aikeista huolimatta, niin millainen tilanne mahtaa olla 165 cm pitkillä duunarimiehillä? Sille pituudelle kun ei mitään voi, eikä kaikkien edes kannata tai tarvitse suorittaa yliopistotutkintoa.
Millä perusteella tavallinen nainen olisi ihan varmasti onnellinen sen tavallisen miehen kanssa? Ymmärrätkö mitä misogyniaa kirjoitat reppana? Että viis siitä mitä nainen itse elämässään haluaa ja millaisen parisuhteen nainen haluaa, mitä sillä on väliä. Ihan kelpaa tavis, saa luvan kelvata. En minä usko hetkeäkään, että tulisin onnelliseksi ihan tavallisen miehe
Parhaiten minullakin on juttua riittänyt historiasta kiinnostuneen lääkärin kanssa, mutta keskustelu on luonnistunut myös vietnamilaisen siivoojan, ukrainalaisen pakolaisen, virolaisen englanninopettajan, amerikkalaisen laborantin ja kotimaisista restonomin, kokin, kampaajan ja lukion kesken jättäneen työttömän kanssa stripparia unohtamatta, ja siihen päälle vielä historian ja biokemian tohtorit. Ei miehille naisen koulutus ole samanlainen arvo kuin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa karvattoman naisen, kannattaa valita karvaton nainen. Jos naisella on karvat, hän todennäköisesti haluaa pitää karvansa.
Kun toista ihmistä aletaan muokkaamaan mieleisekseen, se on aina väärin. Erityisen väärin se on, mitä henkilökohtaisempiin asioihin mennään. Ja häpykarvoitus on juuri sellainen. Lisäksi alapääkarvoituksella on ihan terveydellisiä syitä eikä niiden ajelu senkään takia ole järkevää.
Juurikin noin. Olen deittaillut molempia ja jos naisella on karvat niin hän kyllä pitääkin ne. Toiset taas sheivaavat kaiken eivätkä kysy siitä mielipidettä.
Minä taas olen deittaillut molempia, ja hyvin nopeasti kaikki ovat olleet posliineja, koska sellaista olen pyytänyt.
Opetus on se, että keskustelu kannattaa aina, eikä posliinin toivominen ole rikos. Uskomatonta mutta totta: sellaistakin täällä väitettiin.
Kohtuuttomia vaateita naisilla: kehtaavat mm. vaatia saada pitää pllukarvansa? Ap vaatii vain (irto)plluapllua (karvatta)?
"Se, miten isä asennoituu koulutukseen vaikuttaa poikien halukkuutesi opiskella. Jos isä ei lue, tai kouluttaudu, ei se poikakaan niin tee."
Ennuste on tuo, mutta ei se noin yksioikoista ole. Jos ympäristö muuten tukee opiskelua, ovat seuraukset ihan sellaiset kuin mihin kyvyt riittävät.
Sikäli kuin tiedän, olin sukuhaarani ensimmäinen yliopistotutkinnon suorittanut. Tosin... kotona luettiin paljon, se on sanottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset naiset tekevät mitä vain rahan vuoksi ja kaverit taas ovat kavereita. Olisiko syy tässä.
Etkö tosiaan tuon parempaa keksinyt? Olen pettynyt. Tai no en oikeastaan. Lähinnä huvittunut siitä että koet tarpeelliseksi haastaa riitaa jatkuvasti. Se ei ole kovin terveellistä.