Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, että kun tavallinen nainen vaatii itselleen erityisen miehen, ei sellaisia millään riitä kaikille. Ja tavallinen nainen olisi varmasti onnellinen ihan sen tavallisen miehen kanssa. Yli 180 cm pitkillä korkeakoulutetuilla miehilläkin on vaikeuksia löytää kumppania hyvistä aikeista huolimatta, niin millainen tilanne mahtaa olla 165 cm pitkillä duunarimiehillä? Sille pituudelle kun ei mitään voi, eikä kaikkien edes kannata tai tarvitse suorittaa yliopistotutkintoa.
Millä perusteella tavallinen nainen olisi ihan varmasti onnellinen sen tavallisen miehen kanssa? Ymmärrätkö mitä misogyniaa kirjoitat reppana? Että viis siitä mitä nainen itse elämässään haluaa ja millaisen parisuhteen nainen haluaa, mitä sillä on väliä. Ihan kelpaa tavis, saa luvan kelvata. En minä usko hetkeäkään, että tulisin onnelliseksi ihan tavallisen miehe
Se, miten isä asennoituu koulutukseen vaikuttaa poikien halukkuutesi opiskella. Jos isä ei lue, tai kouluttaudu, ei se poikakaan niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa karvattoman naisen, kannattaa valita karvaton nainen. Jos naisella on karvat, hän todennäköisesti haluaa pitää karvansa.
Kun toista ihmistä aletaan muokkaamaan mieleisekseen, se on aina väärin. Erityisen väärin se on, mitä henkilökohtaisempiin asioihin mennään. Ja häpykarvoitus on juuri sellainen. Lisäksi alapääkarvoituksella on ihan terveydellisiä syitä eikä niiden ajelu senkään takia ole järkevää.
Juurikin noin. Olen deittaillut molempia ja jos naisella on karvat niin hän kyllä pitääkin ne. Toiset taas sheivaavat kaiken eivätkä kysy siitä mielipidettä.
Ja naisilla on liikaa vaatimuksia? Miten perskarvat liittyvät perheen perustamiseen ja sitoutumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat enemmän. Kaikenlaiset rumilukset ja elämänkoululaiset tuli nähtyä, heillä on vain tarve saada mahdollisimman monta naista verkkoon.
Nettitreffailu sekoittaa miehet ja he alkavat kuvitella itsestään liikoja, naiset helposti sortuvat riman laskemiseen.
Itse nostin rimaa, aloin tavata laatumiehiä ja viimein löytyi hyvä ja luotettava. Eli normaali.
Tämä! Tällä palstaakin näkee, miten miesten mielestä he ovat ihmeellisiä miehiä, jos heillä on käytöstavat, ovat empaattisia, ja huomioivat toiset ihmiset. Ei ole, on ihan perusvaatimus kaikilta ihmisiltä, myös miehiltä.
Nämä incelit eivät ymmärrä mitä 20-30v naiset ovat etsimässä.
Tai eivät halua myöntää sitä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkäävät jäävänsä yksin ja naiset sitä jopa toivovat (voivansa säilyttää itsenäisyytensä + oman rauhansa). Tutkimustenkin mukaan onnellisimpia ovat miehet avioliitossa (kotipiikaXXXorja) ja sinkkunaiset yksin (ei passattavaa).
Naiset toivovat että miehet jäävät yksin. Siinä on pieni mutta hyvin sairas ero
Perusteleppa tuo. Itse olin aviomieheni kanssa jo 26-vuotiaana lapsettomuushoidoissa, miten hyödyin siitä että joku pelkkää panoa etsivä oli ilman naista?
Elät omituisessa maailmassa???
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini nainen vanhenee kuin maito.Netissä on paljon pillitysvideoita jossa naiset itkee kun miestä ei enään löydy
No mä löysin 44-vuotiaana, vaikka tosiaan ulkoisesti olen vanhentunut kuin maito. On tullut sairauksia ja raihnaisuutta ja läskiä ja ihosairautta. Mutta fiksut miehet ei enää ainakaan keski-iässä ole pinnallisia. Ja mulla oli onni löytää sellainen fiksu, joka haluaa jonkun mukavan ihmisen, jonka kanssa vanheta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaiset avaukset tulevat miehiltä, joilla ei ole edes matalimpien rimojen ylitystä tarjota.
Ap elätätkö itsesi? Oletko asiallinen ihminen (ei rasismia, homofobiaa alt rightia)? Saatko muut viihtymään? Oletko normaalin näköinen?
Elätän, olen asiallinen ja tosi kiva ja hauska. Näytän hyvältä ja sporttiselta.ap
Sivusta kommentoin että, sinun korvien välissä ei taida sitten paljonkaan tapahtua. Se on syy miksi olet ilman naista ja olet katkeroitunut ja kyynistynyt. Ei sinun p@ska luonteeso ole naisten vika. Joten, voisit lopettaa tuon jauhamisen.
Hmm, feministin vastaus yksinäiselle miehelle? Sininen tukka hulmuten kissaa kohti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat enemmän. Kaikenlaiset rumilukset ja elämänkoululaiset tuli nähtyä, heillä on vain tarve saada mahdollisimman monta naista verkkoon.
Nettitreffailu sekoittaa miehet ja he alkavat kuvitella itsestään liikoja, naiset helposti sortuvat riman laskemiseen.
Itse nostin rimaa, aloin tavata laatumiehiä ja viimein löytyi hyvä ja luotettava. Eli normaali.
Juuri näin. Samoin kaupungeissa miehistä tulee yhtäkkiä polyamorisia. Jos miehellä on vientiä, alkaa joko: pettäminen, polyamoria tai vapaan suhteen vaatiminen. Mitään moraalia ja järkeä ei ole pelissä, siitin vie. Kuin eläintä
Sinä et ole kyllä siitintä nähnytkään.
Jotkut naiset vaativat liikaa, toiset eivät.
Moni kaverini on löytänyt ihan hyvän miehen ja parisuhteen, eivätkä ole tavoitelleet mitään huippukomeaa tai huippumenestynyttä miestä. Mun oma mieshistoria sen sijaan on täynnä tilanteita, joissa olen yrittänyt saada sellaisia miehiä, joihin minulla ei tällä naamalla, vartalolla ja elämäntilanteella ole oikeasti mitään mahdollisuuksia. Se tuskin yllättää ketään, että minä olen ikisinkku, samaan aikaan kun kavereillani on kumppani ja omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat sukupuolet vaatii liikaa toisen ulkonäöltä. Esim Matti Ristinen ja Kiira Korpi ei edusta "ihan tavallisen näköistä" miestä ja naista vaan ovat keskivertoa paljon paremman näköisiä.
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Kiva näin naisena, joka on saanut kahdesti pakit tavismiehiltä, kiva lukea tällaista aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini nainen vanhenee kuin maito.Netissä on paljon pillitysvideoita jossa naiset itkee kun miestä ei enään löydy
Kumma kun miehiltäkin näitä pillitysketjuja putkahtelee kuin sieniä sateella. Kova on vanhentuneen maidon tarve.
Vierailija kirjoitti:
Kiva näin naisena, joka on saanut kahdesti pakit tavismiehiltä, kiva lukea tällaista aloitusta.
Mikä teki niistä taviksia?
On hyvä ettei nämä räkänokat lisäänny, tai edes pääse sitä harjoittelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilta naisilta puuttuu usein kokonaan taito kehaista miestä. Tiedän, että olen ihan hyvännäköinen mies, mutta saanut kehuja lähes pelkästään ulkomaalaisilta naisilta ja suomalaisilta miehiltä.
Mutta pariutumisessa ei liene ongelmia?
Mua huvittaa se, kun yh:T, siis sekä miehet että naiset, haluavat itselleen lapsettoman kumppanin, kun kuulemma "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia/ei haluta toisen ihmisen lapsia hoitaa/elättää".
Tämä pätee niihin atm- miehiin, normaalimies eli lastumies pystyy sitoutumaan. Eli rima korkeammalle!