Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Sä voit etsiä naisesi ihan mistä haluat. Turhaan uliset täällä.
Miksi et halua kehittää itseäsi? Turhaan huudat M28:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Miksei? Kyllä minä ainakin kehun ihmisiä aika herkästikin. Turha niitä kehuja on hautaan säästellä
Mietin samaa. Kehun kyllä naisia, mutta olisi todella tökeröä kehua ystäväni miestä. Ja jos mieheni kehuisi ystävääni, loukkaantuisin. Limaisia, imeliä tuollaiset miehet. Mutta se on toki minun mielipiteeni. Kukin tavallaan.
Miksi? Kyllä mun kaverit kehuu miestäni ja mieheni kehuu heitä. Sävy ja sanavalinnat toki eri juttu, mutten näe kehumisessa lähtökohtaisesti mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuu, mutta hän ei olekaan suomalainen. Myös hänen ystävättäret ovat kehuneet. Osa ihan suora
Sulla taitaa olla huono itseluottamus, kun kaipaat kehuja muilta. Ei minun mies ole kehujen perään koskaan vinkunut. Mutta hän onkin itsevarma miehekäs mies.
Mulla on myös hyvän itsetunnon omaava, upea mies. En pystyisi kunnioittamaan häntä jos vonkuisi random-naisten kehujen perään. Toisiamme kehutaan kyllä ja huolehdimme että molemmat tuntee olonsa rakastetuksi omana itsenään. Jos hän kärkkyisi validaatiota muilta naisilta, niin eiköhän se suhde olisi taputeltu siinä.
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenkään kehua ystävien miesten ulkonäköä heille itselleen tai ystäville. Tuollainen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Miksei? Kyllä minä ainakin kehun ihmisiä aika herkästikin. Turha niitä kehuja on hautaan säästellä
Mitä sinun puoliso tykkää, kun kehut ääneen jatkuvasti tuntemattomia miehiä ja naisia?
Hänen mielestään se on positiivista. Harvoin on kukaan muukaan reagoinut huonosti.
Jännä lukea näitä kommentteja. Naisilta tulee asiallisia kommentteja, mutta moni mies laukoo näitä suomi akat on lehmiä, iho valkoinen kuin muumilla yök, läskit syö sipsejä ja vetää siiderii yms. Itse ovat niin täykkyjä että! Sitten itse vinkuvat että naiset ovat ilkeitä. En vaan ymmärrä. Välillä voisi katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaativat liikaa, toiset eivät.
Moni kaverini on löytänyt ihan hyvän miehen ja parisuhteen, eivätkä ole tavoitelleet mitään huippukomeaa tai huippumenestynyttä miestä. Mun oma mieshistoria sen sijaan on täynnä tilanteita, joissa olen yrittänyt saada sellaisia miehiä, joihin minulla ei tällä naamalla, vartalolla ja elämäntilanteella ole oikeasti mitään mahdollisuuksia. Se tuskin yllättää ketään, että minä olen ikisinkku, samaan aikaan kun kavereillani on kumppani ja omia lapsia.
Deittiäpeissä nainen on joko ruma tai nirso. Livenä pariutuneet ovat normaalimpia.
Okei. No, mitä tästä kannattaisi päätellä? Mene pois sieltä Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Kehun kyllä naisia, mutta olisi todella tökeröä kehua ystäväni miestä. Ja jos mieheni kehuisi ystävääni, loukkaantuisin. Limaisia, imeliä tuollaiset miehet. Mutta se on toki minun mielipiteeni. Kukin tavallaan.
Siinäpä se tulikin. Suomalaisten naisten olematon itsetunto yhdistettynä junttiuteen. Ei kestetä, jos oma mies kaikesta rakkaudestaan huolimatta sanoo jotain positiivista ystävättärestä. Minua ei ole koskaan loukannut, kun vaimo on kehunut jotai
Kyllä voin häntä(mieheni miespuolista ystävää) kehua miehelleni, mutta en silloin kun se ystävä on vaikka vaimonsa kanssa paikalla. Jotain tilannetajua pitää ihmisellä olla. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset on kyllä melkosia turaaneja. Ihokin vaalea kuin muumilla.Yrjistä🤢 Miehet on komeita viikinkejä
Vaaleaa ihoa pidetään yleensä kauniina.
Näin juuri, esim palstamiesten himoitsemilla japanilaisilla naisilla on vaalea iho, ja sitä pidetään kauniina siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saamattomat luuserit itkeskelemässä taas siitä miten kauniit naiset ei huoli. Jos mies on epäironisesti vauva.fi palstalla vikisemässä siitä että ei saa naisia, niin ei pitäisi olla mysteeri mistä tämä johtuu. Häpeän isänne puolesta, että ei ole saanut teistä kunnollista miestä kasvatettua."
Ok ulkonäkö, ystävällinen, kohtelias, empaattinen, helvetin hyvä huumorintaju, ei mitään riippuvuuksia (ei huumeita, ei tupakkaa, alkoholia koko vuoden aikana 2 siiderin verran työkavereiden kanssa), arvokas työ, tulot kattavat menot ja vähän jää säästöönkin, ei lainkaan velkaa, avulias, huomattavasti keskimääräistä korkeampi äo, nämä faktat nyt äkkiseltään tulevat mieleen itsestäni.
Huomaatko edes eroa harhojesi ja todellisuuden välillä?
En ihmettele yhtään, että naiset eivät sinua halua. Olet piiloaggressiivinen ja alentuva. Yäk
On minulla yksi vakava puute. En suostu kävelemään muiden yli saadakseni haluamani. Edes kaltaisesi madon. Vaikkakin omien kommenttiesi perusteella tuskin kukaan edes sinua huomaisi vaikka astuisi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulevat itsestään liikoja. M28
Sä voit etsiä naisesi ihan mistä haluat. Turhaan uliset täällä.
Miksi et halua kehittää itseäsi? Turhaan huudat M28:lle.
Eli sinulle.
Tais jollain mieslapsella mennä vähän tunteisiin 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jännä lukea näitä kommentteja. Naisilta tulee asiallisia kommentteja, mutta moni mies laukoo näitä suomi akat on lehmiä, iho valkoinen kuin muumilla yök, läskit syö sipsejä ja vetää siiderii yms. Itse ovat niin täykkyjä että! Sitten itse vinkuvat että naiset ovat ilkeitä. En vaan ymmärrä. Välillä voisi katsoa peiliin.
Voisit välillä - edes hetkeksi - lopettaa oman paskanjauhantasi. Tuskin edes osaat kohdella ketään ihmisenä
Homogeeni on levinnyt miesten keskuudessa on uhka kansalliselle turvallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ansainnut kaiken nirsoudellaan ja irtoseksisuhteillaan
Nuoret naiset on h****- jankuttaja.
Eli sinua vtuttaa, kun sinä et saa irtopillua kymmeniltä, sadoilta ja tuhansilta nuorilta naisilta. Se on kyllä tullut selväksi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tulikin. Suomalaisten naisten olematon itsetunto yhdistettynä junttiuteen. Ei kestetä, jos oma mies kaikesta rakkaudestaan huolimatta sanoo jotain positiivista ystävättärestä. Minua
Täh? Kai se vaimo on kuitenkin tietoinen miehensä hyvistä puolista? Vai onko sinulla jotain taka-ajatuksia joiden vuoksi et voi vaimon edessä kehua?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on tyytyväinen sinkkuja, jopa onnellisempi kuin parisuhteessa sellaisen miehen kanssa joka ei vaatimustasoa täytä, niin tietenkään nainen ei vaadi liikaa. Jokainen on parisuhderintamlla vastuussa omasta onnestaan siinä mielessä, että kukaan ei ole kenellekään parisuhdetta velkaa.
Minulle oli aina selvää, että viihtyisin sinkkunakin ihan ok. Sen sijaan välttävässä tai tyydyttävässä parisuhteessa ei olisi riittävästi syytä sietää parisuhteessa olemisen vaihtoehtoiskustannuksia. Se oli toimiva taktiikka, auttoi pitämään silmät auki. En tuhrannut kenenkään aikaa antamalla mahdollisuuksia miehille, joiden kanssa en halunnut olla, vaan olin sinkkuna ja keskityin muihin asioihin siihen saakka että löysin mitä halusin.
Todellakin. Minä olen pitänyt vain yhtä ihmistä riittävän kiinnostavana elämänkumppaniksi, en vaivautunut edes käymään treffeillä muiden kanssa. Miksi antaa "mahdollisuuksia" kun mitään mahdollisuutta hyvään parisuhteeseen ei tosiasiassa ole eikä minua kiinnosta yhden yön jutut tai vastaavat? En olisi kuin ns. elämäni rakkauden kanssa, jota voisin perustellusti arvostaa kaikilla tavoilla. Muu vain ei mielestäni kannata. Jos jäisin yksin, olisin mieluiten yksin. En usko, että kohtaisin toista yhtä sopivaa ikinä enkä joka tapauksessa haluaisi "korvata" puolisoani, ei hän ole "korvattavissa". Parempi yksin kuin väärän ihmisen kanssa.
Pikemminkin ihmettelen ihmisiä, jotka "ottavat kenet sattuu". Siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää. Ilmeisesti joidenkin on vaikeaa olla yksin. Koska itselleni yksinolo on hyvä vaihtoehto myös, tietenkään en toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit välillä - edes hetkeksi - lopettaa oman paskanjauhantasi. Tuskin edes osaat kohdella ketään ihmisenä
Ajatusviivaa ei käytetä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt sanomaasi. Eläimenä vissiin sitten. Peace!
Edelleenkään minulle ei ole tullut mieleen kehua ystäväpariskunnan miehen kauniita silmiä tai lihaksikasta vartaloa hänelle itselleen yksin tai vaimon kuullen. Niin ei vain tehdä täällä Suomessa.
Mitä sinun puoliso tykkää, kun kehut ääneen jatkuvasti tuntemattomia miehiä ja naisia?