tyylikkäät... osa 3
tulin katsomaan jos tutista mitään tietoa:( ei ollut... voi muruseni... mitenhän mahdat voida??
mitäs muut lyydiat? mitä meinaatte tänään sunnuntaina tehdä? meillä lähtee tytöt taas isälleen illalla, että siinäpä se menee sitten omalla painollaan... täällä vielä kukun taas pystyssä, ei nukuta! täti alkaa onneksi vähän hellittämää, ei ole niin tuskaisaa tämä olo.
eipä muuta, aamuun.
Kommentit (48)
Kiitos haleista! Kyllä mä vuodan ihan reippaasti ja lämmötkin romahti melkein asteella alaspäin. Mutta minkäs teet, ei voi mitään. Toisaalta jos oli tapahtuakseen, onneksi tässä vaiheessa eikä myöhemmällä rv:lla. Tsekkasin vanhat r-testit..kyllä niissä selvä+ oli..ihme homma. Onko tää nyt sitte sellanen kemiallinen tai jotain? Plaah.
Pelottaa vaan että jos onkii kohdun ulkoinen tai että kohtuun jää jotain mistä tulee tulehdus tms..mistä sen sitten tietää, kivuistako? Niitä ei onneksi ole nyt.
Mä olen lohduttautunut sillä, että mun ei tarvii peruuttaa uutta tatska-aikaa parin vkon päästä ;)
Olo nyt ihan ok. *näkisittepä mun silmäluomet, hih..muurautuneet melkein kiinni*
Itkut itketty ja yk 9 alkakoon...(ilman kp:tä vielä) mutta ainiin mun toivottu la. ois vasta 1.12 joten pinoudun tähän lyyleihin kunnes joulukuisia ilmestyy muita.
niinpä Tutti, eihän sitä voi muuta kun kasata (taas) itsensä ja uuteen koittoon... mul on sellanen käsitys et ulkopuolinen on kyl kivulias, et sen tunnistaa kyllä siitä et on kovat kivut... olen pahoillani sun puolesta, noi on perseestä tollaset. Mutta toisaalta, niinku sanoit että jos noin oli tarkotettu, niin hyvä että tässä vaiheessa... koitappa jaksella, ja pysy lyyleissä!
Rimpe: no sekin sitten samaa;) mulla kans helvetilliset kivut ja vuodan ku seula:( mutta marraskuussa rehvit tuolla odotus puolella, vielä ei se mennyt hukkaan, mikä sulla seuraava la? onko siis sama kun mulla, no on tietysti, eli 30.11!
G: kissa, ehdottomasti.
täytyy tästä taas lähteä kävelylle, ihana ilma:)
Olen niin pahoillani!!! Mulla oli ko. tilanne viime kierrossa. Plussan kerkesin tekeen aamulla ja illalla alkoi menkat... Lohtuhaleja!
Juu, eli miehen sisko oli meil yökylässä, niin ei kauheesti voinut täällä luuhailla..
Tutille isot halit vielä..P*ska juttu, mut koita kuitenkin nostaa pää pystyyn..
Käytiin tuossa kattomassa vauvamasua:) Tahtoo kans!! Meijän tyttö saa sit vissiin poikaserkun, tuossa keväämmällä.
Piti jotain muutakin sanoa, mut unehtui...
Tutille oikeen paljon jaksamisia.... :( uskon myöskin että olis kipeet paikat jos olis k.ulkopuolinen tms...uutta yritystä vain.kuten sanottu, niin ilkeeltä kun kuulostaakin niin näin oli tarkoitettu :(
karkas teksti ennen aikojaan...eli juu,join myöskin eilen kopparberiä:)
tosin en juonu kun muutaman kumpanakin iltana,semmosta viikonloppu rentoutumista :) 2yötä oon taas naureskellu ton synnytysasiaa-osaston niille " miesten toilailuille" ,sinne on kertyny yli 60sivua sitä juttua ja ihan silmät ristis piti lukea ku ei pystyny vaan lopettaa.mieskin sano jo että ooksä addiktoitunu tohon ku vieläkin luet :)
ei tullut tätsy kylään vielä,ja kun tarkemmin laskeskelin niin ens.lauatainahan sen vasta olis määrä tullakkin:) aika pitkä on kierto mutta pääasia että on edes säännöllinen...en tiedä mikälie flunssa on iskemäs,on tosi heikko-olo ollut ja hetki sitten mittasin kuumeen ja oli alilämpöä...lämmöistä tulikin muuten mieleen yks kyssäri:) eli onko hedelmöittymisen jälkeen oltava aina lämmöt koholla vai voiko olla poikkeuksia ettei ne nouse?ihmettelin vaan ku musta tuntuu että mulla ainaski heittelee aina lämmöt kuinka sattuu enkä oikeen edes tiedä mikä mun normaali lämpö on...
G:ehkä olisin se koira sitten,kun niitä niin rakastan :o)
Jaahas, uusi viikko alkanut jälleen ja sehän tarkoittaa sitä että me kaikki olemme taas viikon lähempänä sitä tulevaa pientä nyyttiä!
Tuon edellisen kierron otin vähän " stressittömämmin" ja kun siitä ei seurannut toivottua tulosta niin koitetaan sitten mennä " sata lasissa" -tylillä tämä kierto. Ovistestit tilaukseen (jos edes johonkin tikkuun ne kaksi viivaa saisi), greippiEhukuuri on jo aloitettu ja lasten aspiriini pohdinnassa (soittelen vielä tohtorilaan tänään varmistaakseni tuon). Tuo aspiriini verta ohentamaan. Noiden lisäksi makeat mussutettavat saa jäädä kaupanhyllylle ja tämä sohvaperuna ottaa itseään niskasta kiinni ja lähtee taas liikkumaan!! Kerpele, mä haluan sen vaavin!
Sorry, tämä vuodatus! Eilinen meni sellaisessa tunnemylläkässä että itkuhan siitä taas seurasi... Nyt vähän jo helpottaa.
Rimpe
Rimpe; way to go:)! Jos se vauvan saaminen ois omasta tahdosta kiinni, niin oispa helppoa..Meilläkään ei tässä kierrossa ollut nyt mitään " apuvälineitä" , ei ees sitä greippiehua, kun se ei viimekään kierrossa toiminut. Ja kun tuolla meijän lämpömittarillakaan ei saa kunnolla mitattuu:(
Milenna mulla vaan kertakaikkiaan menee herne nenään ton täin kanssa kun se kerta toisensa jälkeen tulee siivouksensa suorittamaan! Sitäpaitsi mulla on nyt 2 kiertoa aikaa raskautua ennen kuin marssin tohrorin pakeille ja onhan sitten jotain kerrottavaa sillekkin. Kai ne ensimmäisenä noita oviksia metsästää?
Mittaria en tässä kierrossa aio kaivaa esiin kun mun elämänrytmi on niin vaihteleva että luotettavaa lämpökäyrää en kuitenkaan saa aikaiseksi!
R
liityn miehistöösi RIMPE! oon töissä ja justiin tuli asiakas niin ihanan pienen vauvva-massunsa kans että!!! :) haluun samanlaisen!
ja asuntokuumeesta kun oli puhetta niin me löydettiin uus ihana asunto!ihanaa päästä muuttamaan kerrostalosta rivariin:))
tulossa on vaan paikkakunnan vaihto,mutta se ei haittaa kun mies on ollut viikot tuola toisella p.kunnalla töissä ja mä oon ollut viikot yksin niin nyt sitten muutetaan sinne!
mitenkäs TUTTI?aiotko vielä tehdä testin varmuudenvuoksi?
Terv.KERTTU,joka nukahtaa pian töihin!
Priscilla; kiva että täitanssi auttoi, pelkäsin jo et tanssin sen väärin päin mutta en onneksi.
La oltiin bilettämäs ja oli aivan huippu kivaa! Tuli " vähä" nautittua alkomaholiakin......
Mut arvakkaa mitä, täitä ei oo näkyny! nyt kp 31/28-30 . Testin hain äsken kun tulin töistä mut kuis on kaverit joko kävisin tekemässä......;)
nyt on yk 10.
Jännitys tiivistyy.... kuuluuko rumpujen pärinää.....
Rimpe; *halit*
72oinas; Ja vielä kyselet?! Voi miten jännää..
Piti vielä jotain sanoa, mut pääs taas unohtumaan..No, ainakin oon taas alkanut oireita kehittelemään:)) Oliko uutta?
Alamahaa on nippaillu koko päivän, välillä melkein kipeestikin, mut menkkakipuja ne ei oo. Tai ainakaan tunnu samalta..
pää hajoo tähän sisällä olemiseen, joten voi olla levotonta juttua tiedossa...
vaihteeks siis olen saikulla, en ole angiinasta viel parantunu. keskiviikkona yritän töihin.
oinas, toivottavasti teit jo testin, tuu pian kertomaan mitä se sanoo!
milenna: sulla sentäs tuntuu olevan jotain tuntemuksia/oireita... meillähän samat kp:t, mut mulla ei mitään... mutta ei nyt hätäillä, kaikki on mahdollista! plussataan molemmat, eiks jee!?
viime kierrossa nippaili ja nappaili masua ja tissit oli niin kipeet että ja lämpöäkin oli. nyt ei yhtään mitään!! paitsi......
eilen tuli toisesta tissistä puristaessa maitoa... tai jotain valkoista... outoa...
onnittelut muuten kaikille plussanneille, en ole tainnut muistaa onnitella. ja tutille pahoittelut. mitähän tutille muuten kuuluu?
nyt mentävä taas... mutta enköhän palaile... =)
sannuska
tee testi, tee testi, TEE TESTI!!!!!!! mua ainaski jännittää saatko säkin siirtyä odotuspuolelle! on aina niin jänskää ja ihanaa kuulla plussauutisia, siitä saa toivoa että ehkä mekin sit perässä.
eli, kipasepas tekemään testi ja tule sitten hetimiten kertomaan meille hyvät uutiset! =)
sannuska
Heippa vaan kaikki uudet ja vanhat lyylitoverit :P
Tämä mamma on melkein tervehtynyt 5 päivää antibioottia kiskoneena rupee elämä voittamaan, no vielä on toiset 5 jäljellä. *athsii*
Oinas teepäs nyt testi niin päästään tästä jännityksestä.
Mites tutti kulta, kuinka voit ja onko mitään toivoa ettei se ollutkaan keskenmeno? *halii*
Rimpe - toinen vaihde päälle :) way to go girl.
Milenna ja Sannuska - seuraavana vuorossa vai??? jokos lähiaikoina saatais uutisia...
Priscilla hani - missäs sä oot, en ainakaa nähny sua tuolla keskustelussa? *kurkkii*
Mä oon nyt kyl vähän pihalla teiän jutuista, jonkun verran jaksoin lukea mut ei kyl muista ainakaan mitään :*)
B-E joka alottaa työt torstaina työmotivaatio ja -moraali niin alhaalla ku voi :(
ihan outoa kun ei olekaan kuulunut susta mitään.
mulla on nyt kyl ongelmia itteni kanssa... ihan kummia juttuja tapahtuu. ja en kuitenkaan oikeesti usko näitä raskausoireiksi vaikka kuinka haluaisin. silti ihmettelen.
olen nyt pian puolisen tuntia tässä istunut ja nyt on melkein vartin ollut sellainen olo alaselässä etten jaksa millään istua paikallaan. vähän sellaista iskiastyyppistä tunnetta lievänä. mulla ei normisti ole mitään tällaista. tyttöä oottaessani sain sellaisia iskias" kohtauksia" että meni jalka alta. ihan jo alkuviikoilta lähtien.
ja pitkin päivää on hetken aina öllöttänyt, mutta sen kyllä uskon johtuvan ab-kuurista. tosin sama lääke ei 2kk sitten tuntunut tekevän tuota...
ja se nälän kasvaminen mistä aiemminki oon kertonu; aamullaki oli sellanen oikeen " pahaolonälkä" . tiiättehän, sellanen mikä tulee ihan vaan siks ku on nälkä päässy liian kovaks. sellasta mulla on ollut ihan ilman raskauttakin muttei koskaan heti ekana aamulla herätessä.
ja kuitenkin, en halua ajatella näitä r-oireiksi vaikka niitä selvästi haluan kanssanne jakaa... pelkään että petyn sit liikaa jos alan uskottelee ittelleni turhia.
onko muuten kellään ollut koskaan raskausoireena ilmavaivoja? anteeksi jo etukäteen, mutta mulla oli tyttöä odottaessa ihan alussa kamalat ilmavaivat jotka oli tuoksultaankin jotain aivan järkkyä...
tota kesti aika monta viikkoa.
tein eilenkin aconin testin (jes, tosi fiksua näillä päivillä ja kun myös la testi oli nega, tosin roskishaamu...) ja titysti nega. siksi ei tunnu mitenkään jänskältä vaikka huomen on kp 25/25-28.
en vaan oikeesti usko et olen raskaana. kun ei tunnu yhtään siltä. ei yhtään nipistelyä alavatsalla, eikä edes tissit ole kipeät niinku viime kierrossa. tosin se maitotippa eilen tisusta oli aika jänskä...
oinas, joko testiin on pissitty?
milenna, mitkä tuntemukset sulla on, raskauteen uskoen vai tätiin?
rimpe, hieno asenne, nyt sit vaan kaikki likoon! siloin voi ainaki aatella tehneensä sen minkä voi.
nyt pötkölleen, selkää sattuu.
sannuska kp24/25-28
B-E: mites oot voinut?
en usko että mä plussailen, mutta milennalle tsempitystä sen asian suhteen! samat kp:t niin on nyt toisen ainaski plussattava, mieluiten tietty molemmat!
mä oon muuten kans alottanu just uuden työn ja motivaatio on huipussaan... tai sitten ei... harmittaa sekin kun koko ajan sairaana ja mitä ne musta aattelee ku sairaslomalla ollu melkein suurimman osan ajasta. nyt siis vaivaa pe alkanut angiina, johon mulla kans 10 pv kuuri. kurjaa.
parantumisia sulle ja voi hyvin! kiva kun tulit moikkaamaan!
sannuska
Sannuska; Noo..ei kyl hirveesti oo mitään oireita, niitä alamahanippailuja/viiltelyjä ja tissikivun puute..mikä sekin kyl korjaantui ilmeisesti,ai kun koskee! Alaselässä tuntuu kans välillä ja vilunväristyksiä, mut pessimisti minussa sanoo ettei tästäkään kierrosta plussaa tuu..Sen näkee sitten:)
Tekikö se 72oinas sen testin??
Mie lähen nyt nukkuu, mies jo meni, kun sil on aamulla aikanen nousu töihin..ja kyllähän tuo vähä väsyttää minuukin. Öitä kaikille!
Toi on jo kidutusta, kun tuolla tavalla laittaa vaan viestin... :)
Priscuu! Huhuu! Missä sä olet? Onko kaikki hyvin?
BE: Kiva kun käyt meitä moikkailemasaa! Kuinkas olet voinut?
Sanuska: Koskas sulla olis testipäivä tiedossa? koitahan parantua taas!
Milenna: Eikös sullakin kohta rupea olemaan jännää? Koskas sä testailet?
(.) Tänään pitäis tulla niitä ovis testejä postissa ja mulla kun on epäilys että ovuloin jo kp 10 tienoilla niin taidan aloittaa sen tikuttelun jo piakkoin. Kokemusta mulla ei noista testeistä ole lainkaan kun aikaisemmin on lapset saaneet alkunsa " kerta laakista" . Mut katsellaan kuin akan käy.
Tänään pitäis käydä työsopimus allekirjoittamassa ja torstaina pääsen aloittamaan uudessa työpaikassa. Johan mä kerkisin kuukauden olemaankin kotona. Tuleva työ on ihan uutta mulle ja toiveet on korkealla! Mukava kun pääsee oppimaan jotain uutta!
-Rimpe- kp 5/~26 yk 11
TUTTI: Voi ei! Todella kurjaa tuollainen! Mikä sun vointi on nyt? *halaa kovasti*
Sannuska: Ettäs kehtaat tuolla tavalla huiputtaa viatonta Lyyliä! Melkein kippasin greippiehut syliin! ;)
Priscu: joo sanotaan noille täille että me ei huolita niitä enää meille!
Mä oon niin kypsä tähän naisena olemiseen, kun nää täit vaan tuntuu pahenevan kerta toisensa jälkeen! Kipuja ja vuotoa oli eilisen niin että en muista koska viimeksi olis samanlaista ollut... Eikös meillä marraskuulle ollu treffit tuonne odotuspuolelle? Vielä ehditään hyvin! ;)
Laitetaanpas vähän gallupin tynkää: Jos olisit eläin niin mikä eläin olisit?
Tänään olisi luvassa leffareissu koululaisten kanssa ja ulkoilla voisi jossain välissä kun näyttää tuo keli niin hienolta! Se on vissiin kevät tulossa kun mulla nousee asuntokuume! Kovasti olen yrittänyt nettiä selata josko joku kiva talo löytyisi sopivasta paikasta ja sopivalla vuokralla... Ja toinen koira on etsinnässä!
-Rimpe- kp 3/~26