Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunaroin aina tapaamisen naisen kanssa - neuvoja?

Vierailija
16.12.2024 |

Melkein aina kun ehdotan suht uuden tuttavuuden naiselle tapaamista, niin ensin ollaan oikein innokkaana näkemässä. Kun kysyn että mikä päivä sopisi, niin sitten ei löydykkään aikaa nähdä, tai saan jonkun ympäripyöreän lupauksen, että: "Mennään vaan ensi viikolla kahville ja tehdään jotakin kivaa yhdessä".

Mä en nyt ymmärrä että mistä on kyse. Siis tulisiko mun ehdottaa vain yhtä päivää, että "nähdään silloin tai ei koskaan" - ajatuksella, luoden itsevarmaa äijämäistä otetta? Se vaikuttaa musta juntilta ja joustamattomalta.

Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän. Onkohan tämä se heikko lenkki?

Toki ymmärrän että kkierto vaikuttaa, mutta ei kai sen vuoksi voi olla näkemättä toisia ihmisiä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijan moka: "Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän."

Vaikutat siltä, ettet haluakaan tavata. Että pidät naista itsestääänselvyytenä. Tuohon virheeseen kariutuvat pitkätkin suhteet.

Nainen tai mies ei halua olla itsestäänselvyys, jolle ei viestitä eikä puhuta, jota ei  kuunnella eikä kaivata.

Jos minä sovin tapaamisen kolmen päivän päähän, aivan varmasti odotan, että viestejä vaihdetaan noiden kolmen päivän aikana. Mietitään, millainen paikka se on, mitä siellä on listalla, miten pukeutua, oletko ennen syönyt siellä, millaisesta ruuasta pidät jne.

Olin tulossa samaa kirjoittamaan tuon kohdan luettuani. Siitä, että yhtäkkiä alkaa säännöstellä viestejä, tulee vaan hämmentynyt olo, että mikäs homma tämä nyt on.

Ja itse ainakin toivon, että toinen ehdottaa tekemistä myös. Muutama suhde mennyt siihen, että itse olen ollut yksinäni se tekemisten keksijä, ja toinen lähtenyt sitten vaan mukaan. Jatkossa toivon suhdetta, jossa myös minulle välillä sanotaan, että "katsoin valmiiksi leffateatterin ohjelmiston, siellä menisi mieligenresi elokuva klo x ja klo y, kumpi olisi parempi, vai katsotaanko kotona ja teen meille hyvää ruokaa?"  -tyylillä. 

Koska siitä, että itse yksin suunnittelee kaikki yhteiset tekemiset, tulee niin ikään itsestäänselvä olo. Että vuokseni ei tarvitse tai kannata nähdä yhtään mitään vaivaa. 

Vierailija
42/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kotoa hakeminen on todella huono idea. Ei kai kukaan lähde ventovieraan autoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tavattiin mun miehen kanssa oltiiin käytännössä koko ajan viestiyhteydessä. Työaikana myös. Ja chätissä. Jos ei miehestä olisi kuulunut kolmeen päivään, en olisi mennyt treffeille. 

Veikkaan, että ap kyllä vastaisi viesteihin, jos nainen niitä laittaisi.

Tuo on melkein yhtä paha, kun ei laittaisi ollenkaan viestiä. Jos toinen vastaa vain kun jotain laitan, oletan ettei toista kiinnosta, mutta roikottaa minua sen aikaa kunnes löytyy joku mielenkiintoisempi.

Vierailija
44/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota ensi kerralla naiselle, että tulee käymään heti luonasi sumpille.

Vierailija
45/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kotoa hakeminen on todella huono idea. Ei kai kukaan lähde ventovieraan autoon.

Naiset lähtevät aina komean miehen autoon.

Vierailija
46/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että sä lyöt vain ajankohdan lukkoon ja sitten vaikutat ghostaajalta? Jopas on hölmöä.

Johtuuko tuo laiskuudesta vai typeryydestä, siitä ettet oikeasti edes halua tavata vaan katselet jatkuvasti parempia (teoreettisia) vaihtoehtoja, tajuamatta että samalla tyrit sen ainoan konkreettisen vaihtoehtosi edistymisen.

Ajattelen että sittenhän me näemme toisemme ja voimme puhua kaikesta mukavasti kasvotusten. Tosin en sanonut että alan ghostaamaan, pudotan vain kirjoittelun volyymiä jos toinenkin tekee näin. Olen kasvotusten huomattavasti supliikimpi, niin en haluaisi tyriä jos ollaan jo tapaamassa livenä.

Johtuu kokemattomuudestani. Siksi kysyin asiasta. Kiitos vinkeistä!

Voisit ilmoittaa tuon saman naiselle ja sanoa, että odotat kovasti kasvotusten puhumista.  Jotkut on supliikimpia kirjallisesti, jotkut kasvotusten.

Vierailija
47/47 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa... Älä mee treffeille ollenkaan ku on noin vaikeata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan