Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunaroin aina tapaamisen naisen kanssa - neuvoja?

Vierailija
16.12.2024 |

Melkein aina kun ehdotan suht uuden tuttavuuden naiselle tapaamista, niin ensin ollaan oikein innokkaana näkemässä. Kun kysyn että mikä päivä sopisi, niin sitten ei löydykkään aikaa nähdä, tai saan jonkun ympäripyöreän lupauksen, että: "Mennään vaan ensi viikolla kahville ja tehdään jotakin kivaa yhdessä".

Mä en nyt ymmärrä että mistä on kyse. Siis tulisiko mun ehdottaa vain yhtä päivää, että "nähdään silloin tai ei koskaan" - ajatuksella, luoden itsevarmaa äijämäistä otetta? Se vaikuttaa musta juntilta ja joustamattomalta.

Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän. Onkohan tämä se heikko lenkki?

Toki ymmärrän että kkierto vaikuttaa, mutta ei kai sen vuoksi voi olla näkemättä toisia ihmisiä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai aattelee moni että nyt se varmaa käy sutimassa muita ja on pelimies ku ei pommita päivän aikana kymmenillä viesteillä. Ootte te nii mustasukkasia hoooh hhoijjaaa! Ei käyny mielessä mitä jos sillä miehellä o muutakin elämää ku sutiminen häh?

Ei kukaan ole mistään kymmenistä viesteistä puhunut. Esim. jos normaalisti on laitettu pari viestiä päivässä, miten miehellä ei yhtäkkiä enää olekaan aikaa siihen kun tapaaminen on sovittu? Kyllä tuollainen käytöksen muuttuminen herättää epäilyksiä, ja mielestäni ihan aiheesta.

Vierailija
22/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai aattelee moni että nyt se varmaa käy sutimassa muita ja on pelimies ku ei pommita päivän aikana kymmenillä viesteillä. Ootte te nii mustasukkasia hoooh hhoijjaaa! Ei käyny mielessä mitä jos sillä miehellä o muutakin elämää ku sutiminen häh?

No hyvähän se on tuossa vaiheessa karsia elämästään jos joku asia mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se muu on niin kiinnostavaa, niin keskittyköön siihen. Minä en viitsi moiseen mieheen aikaani tuhlata. 

Vierailija
24/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ok ettei viestitellä sen jälkeen, kun on sovittu treffit. En muutenkaan jaksa viestitellä tai soitella joka päivä. Enkä ole 24/7 tavoitettavissa. Jotkut pitävät tylynä, mutta antaa pitää. Ei ole sitten minulle oikea tyyppi. 

haluan kylläkin selkeän kysymyksen sopiiko se ja se ajankohta. Eli en halua olla ainut, joka ehdottelee aikoja ja tekemistä. Yleensä kyllä itse ehdotan päivää, mutta jos ei toiselle sovi niin pallo on hänellä. Eli hänen vuoro ehdottaa. 

25/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin sopinut toiset treffit miehen kanssa, jonka mies itse perui flunssan takia. Hän ei ehdottanut uutta ajankohtaa. Sitten vuoden kuluttua hän otti minuun uudelleen yhteyttä ja pyysi uudelleen treffeille. Hän kertoi, että ei ollut itse silloin ehdottanut uusia treffejä, koska jäi odottamaan, että minä ehdottaisin niitä.

Minä olen sitä mieltä, että se henkilö, joka peruu tapaamisen, pitää itse ehdottaa uusia treffejä.

Vierailija
26/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuukautiskierto vaikuttaa"? :D Eli oletat ettet saa naisia treffeille kanssasi koska he ovat aina jotenkin hysteerisiä hormoniensa takia? Ööh...

Vierailija
27/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuukautiskierto vaikuttaa"? :D Eli oletat ettet saa naisia treffeille kanssasi koska he ovat aina jotenkin hysteerisiä hormoniensa takia? Ööh...

En oleta yhtään mitään. Kerran yksi nainen perui tapaamisen vedoten juurikin tuohon ja kuinka se vaikuttaa mielialaan.

Vierailija
28/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen päivän hiljaisuus ennen treffejä, tosi huono idea. Silloinhan just pitää lertoa, miten odottaa tapaamista! 

Ja kysy tai ehdota tapaamisaikaa, kummin vaan, mutta kun jotain on sovittu, pidä kiinni siitä. Älä peru tyhmällä verukkeella, älä myöhästy tms. Minua on turha yrittää tavata toiste, jos siirtää tyhjänpäiväisellä syyllä, tai tulee puoli tuntia myöhässä ja haukkuu, kun en odottanut.

Vierailija
29/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän. Onkohan tämä se heikko lenkki?"

Ainakin minulle olisi. Voisi tulla käsitys, että kun on tapaaminen sovittu niin ajatukseni eivät kiinnosta enää. Myös se, että sovitko sarjana niitä treffejä ja nyt keskityt viestimään niiden kanssa, joita et ole vielä tavannut.

Tässä viestissä on avattu myös minun päässäni pyörivä ajatuskela. Kun treffit on sovittu ja olen ns. varma nakki, mies siirtää huomionsa muihin naisiin (joko heille viestimiseen tai tapaamiseen) ja siksi vähentää minun kanssani viestittelyä. Tulee väkisinkin kuva playerista ja se taas vaikuttaa ratkaisevasti siihen, kuinka kiinnostunut olen jatkosta kyseisen miehen kanssa.

Ymmärräthän, että tuo on sinun oman pääsi sisäinen ajatuskela? Itse en ajattele lainkaan noin tai vähennä siksi viestittelyä, kun tapaaminen on jo sovittu, vaan haluan oikeasti tutustua kunnolla vasta kasvotusten, kun näkee toimiiko ne kemiat oikeasti. Näin ei tule myöskään luotua niin paljoa vääriä mielikuvia toisesta.

-eri

Vierailija
30/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olisi ok ettei viestitellä sen jälkeen, kun on sovittu treffit. En muutenkaan jaksa viestitellä tai soitella joka päivä. Enkä ole 24/7 tavoitettavissa. Jotkut pitävät tylynä, mutta antaa pitää. Ei ole sitten minulle oikea tyyppi. 

haluan kylläkin selkeän kysymyksen sopiiko se ja se ajankohta. Eli en halua olla ainut, joka ehdottelee aikoja ja tekemistä. Yleensä kyllä itse ehdotan päivää, mutta jos ei toiselle sovi niin pallo on hänellä. Eli hänen vuoro ehdottaa. 

Miehenä tässä on se ongelma, että naisilta ei kannata jäädä odottamaan ehdotuksia, koska naiset viestittelevät yleensä useamman miehen kanssa kerrallaan ja jos et pysty pitämään hänen mielenkiintoaan yllä viihdyttämällä ja ehdottelemalla, niin viestiminen loppuu kokonaan.

Vierailija
31/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se muu on niin kiinnostavaa, niin keskittyköön siihen. Minä en viitsi moiseen mieheen aikaani tuhlata. 

Olisipa ahdistavaa olla suhteessa, jos ei saisi olla omaa elämää, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita.

Vierailija
32/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen:"Nähdään viikolla."

Sinä: "Oisin torstaina kulmilla. Ajattelin mennä klo 17 torin likellä olevaan kahvilaan. Saa liittyä seuraan :)"

Noin! Ja jos ei käy niin ehdota toista ajankohtaa tai poistat mätsin.

Vierailija
33/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nämä naiset eivät olleet kovinkaan kiinnostuneita sinusta. Kunhan nyt viestittelivät kanssasi, kun ei ollut parempaakaan tekemistä.

Veikkaan että heillä ei missään vaiheessa ollut todellista aikomusta nähdä sinua.

Vierailija
34/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen:"Nähdään viikolla."

Sinä: "Oisin torstaina kulmilla. Ajattelin mennä klo 17 torin likellä olevaan kahvilaan. Saa liittyä seuraan :)"

Noin! Ja jos ei käy niin ehdota toista ajankohtaa tai poistat mätsin.

Tuollainen naisen epämääräinen kommentti, "Nähdään viikolla", tarkoittaa 100% varmasti sitä, että chättäilee useamman kanssa ja selvää vastausta ehdotuksiisi et saa ennen kuin hän on käynyt läpi kaikki kortit. Sinä et ole ykkösvaihtoehto. Näille en ehdota toista kertaa.

Vierailija
35/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehdottaa aikaa ja paikkaa. Se on aika vaikeaa, koska sun pitää olla hienovarainen ja olla jo perillä mistä nainen tykkää. Jos saat naisen treffeille, suunnittelet ne, käyt hakemassa naisen kotoa ja olet herrasmies, niin 95% varmuudella ekat treffit päätyy seksiin.

Ihmettelen miksi meitä ns. pelimiehiä dissaillaan. Meidän ansiosta naisilla on kivaa ja jännää, sekä unohtumattomia kokemuksia. Kyllä moni nainen on suoraan kiittänyt treffeistä ja myös seksistä. Naisen tyydyttäminen ei ole aivan yksinkertainen juttu, varsinkaan jos vain muutama tunti tunnettu.

Vierailija
36/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oleta yhtään mitään. Kerran yksi nainen perui tapaamisen vedoten juurikin tuohon ja kuinka se vaikuttaa mielialaan.

Mulla on ollut muutaman naisen kanssa seksiä ekoilla tai tokilla treffeillä, vaikka heillä ollut kuukautiset. Olen saanut puhuttua heidät ympäri, ettei se haittaa minua.

Vierailija
37/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ahdistavaa olla suhteessa, jos ei saisi olla omaa elämää, harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita.

Jos se oma muu elämä on kiinnostavampaa kuin ne treffit jo alussa, niin kannattaakohan sitä tapailla ollenkaan? Toki saa olla harrastuksia etc, mutta näyttäähän tuollainen käytös ettet sinä ainakaan ihastunut ole.

Vierailija
38/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijan moka: "Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän."

Vaikutat siltä, ettet haluakaan tavata. Että pidät naista itsestääänselvyytenä. Tuohon virheeseen kariutuvat pitkätkin suhteet.

Nainen tai mies ei halua olla itsestäänselvyys, jolle ei viestitä eikä puhuta, jota ei  kuunnella eikä kaivata.

Jos minä sovin tapaamisen kolmen päivän päähän, aivan varmasti odotan, että viestejä vaihdetaan noiden kolmen päivän aikana. Mietitään, millainen paikka se on, mitä siellä on listalla, miten pukeutua, oletko ennen syönyt siellä, millaisesta ruuasta pidät jne.

Ei ole noin yksinkertaista kuten ei naisetkaan. Treffit sovittu 3 päivän päähän niin siinä kun kovasti viestittelee niin saattaa nainen perua treffit. 

Vierailija
39/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yleensä jätän myös viestittelyn pienemmälle, jos ollaan sovittu tapaaminen vaikka kolmen päivän päähän. Onkohan tämä se heikko lenkki?"

Ainakin minulle olisi. Voisi tulla käsitys, että kun on tapaaminen sovittu niin ajatukseni eivät kiinnosta enää. Myös se, että sovitko sarjana niitä treffejä ja nyt keskityt viestimään niiden kanssa, joita et ole vielä tavannut.

Tässä viestissä on avattu myös minun päässäni pyörivä ajatuskela. Kun treffit on sovittu ja olen ns. varma nakki, mies siirtää huomionsa muihin naisiin (joko heille viestimiseen tai tapaamiseen) ja siksi vähentää minun kanssani viestittelyä. Tulee väkisinkin kuva playerista ja se taas vaikuttaa ratkaisevasti siihen, kuinka kiinnostunut olen jatkosta kyseisen miehen kanssa.

Ymmärräthän, että tuo on sinun oman pääsi sis

Joo, mutta entä jos vastaavaa tapahtuu vielä tapaillessa? Silloin kyllä tietää jo toimiiko kemiat. 

En ajatellut että ketjussa puhutaan tilanteesta, jossa ei olla vielä edes käyty treffeillä.

Vierailija
40/47 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä idea kysyä ensi "Nähdäänkö ensi viikolla?", kuten teit. Kun nainen vastaa myöstävästi, ehdota heti sen jälkeen tiettyä päivää tai kysy, mikä hänelle sopisi parhaiten. Ja sopikaa myös suunnilleen, mitä aiotte tehdä. Saat enemmän pisteitä, jos ehdotat itse jotain tiettyä tekemistä, tai voit antaa vaihtoehdot, joista hän voi valita "Mennäänkö keilaamaan vai mieluummin kävelylle?" Jos toinen ei halua sopia tiettyä päivää, eikä selitä mitenkään, on aika kiittää viestittelystä ja lopettaa se.

Jos haluat vähentää viestittelyä ennen tapaamista, kannattaa kertoa mitä aiot tehdä "Huomenna menen koko illaksi auttamaan isää remontissa, joten palataan ylihuomenna."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi