Miksi keski-ikäiset luulevat olevansa nuorekkaita
Naurattaa aina kun joku 50-vuotias höpisee siitä, mikä on vanhanaikaista ja mikä trendikästä. Tuntuu, kuin jotkut heistä eivät olisi moneen vuoteen tavanneet parikymppistä
Vanhat eukot kauhistelee, kuinka fyysiset kirjat ja valokuvat ovat niin mennyttä vuosikymmentä, ja nykyään kännykässä on kaikki. Muodista on rouvat myös ihan pihalla, heidän mielestään kestävät luonnomtaeriaalit ovat mummumaisia, ja Muumi paitulit ja hupparit nuorekkaita
Hohhoijaa. Noh, pukeutukaa, sistustakaa ja eläkää kuten haluatte, mutta älkää sekoittaiko nuoria ihmisiä teidän 2000-luvun alun mielipiteisiin
Kommentit (202)
Onko aloittaja vetänyt peukkua vai miten niin kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ollakin NIIN, että Ap LUULEE kaikenlaista MUIDEN puolesta. Taitaa olla niin, että muut vain elävät elämäänsä ja Ap on ahdasmielinen eikä ymmärrä, että muut eivät elä siten, miten heidän hänen mielestään kuuluisi elää ja ajatella.
Teiniaikuisten mielestä kaikki yli 30 v on lähestulkoon noloja, myös sinä AP. Teiniaikuiset ovat monasti noloja meidän yli 30 v silmissä. Vai luuletko että olemme taputtamassa OF- maailman suuntaan? Häh? 100 miestä ja yolo? Öööö? Teiniaikuiset ovat apua ja Jeesusta vailla, kuten Amerikassa sanotaan.
Ja kun mennään 5-vuotiaisiin, lasten tasolle, niin niiden mielestä KAIKKI aikuiset ovat noloja.
Jos mennään 100-vuotiaiisiin, niiden mielestä 70.-kymppiset ovat nuorisoa ja ihan holtittomia.
Joten avarra ajatteluasi, Ap, ja anna ihmisten elää ja olla juuri kuten ovat, yritä nähdä positiivisesti. Äläkä hauku naisia "akoiksi" tai "vanhoiksipiioiksi", sii
Olipa nolo teksti kaikinpuolin. Tekstistä kyllä paistaa nk. nuorekkuutesi, sillä yrität selvästi matkia teinien puhetta yli kymmenen vuoden takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä käsittää, pressammekin luulee, ja entinen pääministeri.
Tässä on kyllä se hassua, että Marin on oikeasti nuori, toisin kuin 50v mamma
Sinä se tässä olet ainoa, joka luulee muiden puolesta tietävänsä, mitä nämä luulevat. Sinulla ON ongelma.
Miksi olet niin kiinnostunut 50 sistä mammoista? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos nuorekas ei tarkoita nuoren oloista ihmistä, miksi sana edes on nuorekas?
eikö parempi olisi vaikka keski-ikäismäinen?
Voisi pirtsakat mammat kertoa, kuinka he ovat todella keski-ikäismäisiä, koska käyttävät vielä saman kokoisia vaatteita kun teininä. Ja kuinka olohuoneeseen tuli keski-ikäismäinen tunnelma uuden valkoisen sohvan myötä
Vanhat akat on niin huvittavia. Samalla hehkutetaan toinen toisensa päälle, kuinka minä en ainakaan näytä tai vaikuta vanhalta, mutta samalla haukutaan parikymppisiä (ikään kun en olisikaan kateellinen heidän nuoruudelleen)
Olen keski-ikäinen ja "tyylini" on mikä milloinkin sattuu huvittamaan. En koe tarvetta miellyttää ketään, en ulkoisella olemuksellani enkä elämäntyylilläni muutenkaan. En kaipaa kenenkään hyväksyntää enkä kehuja, ne ihmiset jotka eivät minua hyväksy omana itsenäni ovat jo vuosia sitten karsiutuneet.
En todellakaan ole kateellinen parikymppisille, miksi olisin? Minulla on itselläni kaksi tuota ikäluokkaa olevaa tytärtä joita rakastan yli kaiken. Olen erittäin kiitollinen ja ylpeä kahdesta kauniista ja fiksusta tyttärestäni. Pidän myös heidän ystävistään.
Häh? No minä ainakin oon ihan parin vuoden sisällä rupsahtanut merkittävästi ja syrjäytymisen takia yleisesti vähän pihalla kaikesta ja olen sitä avoimesti. Pukeudun kyllä mustaan ja oon edelleen vähän esoteriaan kallellani - en oo varma onko se joku nuorekkuuskuvitelmien pyhistä merkeistä. Ärsyttää aloittajan yleistäminen. Kunnioita meitä jotka on roikkuvan nahkansa kanssa sinut. Meitä on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä luulee, että ihminen jotenkin vanhenee. Pään sisällä sitä säilyy samana kuin nuorenakin. Olen 45 ja ihan samalta tuntuu esim. ihastuminen, ihan yhtä kovat kiksit saan musiikista kuin nuorenakin, huumorintaju on sama, saman tyyppiset asiat on edelleen kiinnostavia. Vain peilikuva muuttuu. Se on ihan hauskaa kun sen tajuaa. Nuorena sitä kuvittelee että keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on jotain ihan eri lajia.
Siitähän minä juuri puhuin. 45-vuotias luulee, että 25-vuotta sitten muodikkaat asiat ovat yhtä muodikkaita, ja siten tituleeraa itseään nuorekkaaksi. Oikeat nuoret myötähäpeää
Ei lainaamasi henkilö puhu yhtään mitään muodikkuudesta. Eikä "tituleeraa" - miten kehtaat käyttää noin epämuodikasta sanaa - itseään nuorekkaaksi.
Me vanhemmat ihmiset "vain" eletään sellaista elämää, mitä halutaan. Ja sinulla on ihan oma keksimäsi ajatus siitä, että luulemme valintojamme "nuorekkaiksi". Emme luule, emmekä edes jaksa ajatella sitä, miltä meidän valinnat ja elämä näyttää jonkun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ollakin NIIN, että Ap LUULEE kaikenlaista MUIDEN puolesta. Taitaa olla niin, että muut vain elävät elämäänsä ja Ap on ahdasmielinen eikä ymmärrä, että muut eivät elä siten, miten heidän hänen mielestään kuuluisi elää ja ajatella.
Teiniaikuisten mielestä kaikki yli 30 v on lähestulkoon noloja, myös sinä AP. Teiniaikuiset ovat monasti noloja meidän yli 30 v silmissä. Vai luuletko että olemme taputtamassa OF- maailman suuntaan? Häh? 100 miestä ja yolo? Öööö? Teiniaikuiset ovat apua ja Jeesusta vailla, kuten Amerikassa sanotaan.
Ja kun mennään 5-vuotiaisiin, lasten tasolle, niin niiden mielestä KAIKKI aikuiset ovat noloja.
Jos mennään 100-vuotiaiisiin, niiden mielestä 70.-kymppiset ovat nuorisoa ja ihan holtittomia.
Joten avarra ajatteluasi, Ap, ja anna ihmisten elää ja olla juuri kuten ovat, yritä nähdä positiivisesti. Äläkä
En yritä yhtään mitään. :D Minä vain olen. Enkä määritä itseäni mihinkään, en ole väittänyt olevani nuorekas tai mitään. Minä vain olen. Iättömästi. :)
Sinulla ON ongelma, sinä luulet muiden puolesta asioita. SINÄ. Trollaamisesi on selvää ja katkeruus näkyy, mutta pystyt olemaan eri lailla, kun vaan olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä luulee, että ihminen jotenkin vanhenee. Pään sisällä sitä säilyy samana kuin nuorenakin. Olen 45 ja ihan samalta tuntuu esim. ihastuminen, ihan yhtä kovat kiksit saan musiikista kuin nuorenakin, huumorintaju on sama, saman tyyppiset asiat on edelleen kiinnostavia. Vain peilikuva muuttuu. Se on ihan hauskaa kun sen tajuaa. Nuorena sitä kuvittelee että keski-ikäiset tai sitä vanhemmat on jotain ihan eri lajia.
Siitähän minä juuri puhuin. 45-vuotias luulee, että 25-vuotta sitten muodikkaat asiat ovat yhtä muodikkaita, ja siten tituleeraa itseään nuorekkaaksi. Oikeat nuoret myötähäpeää
Ei lainaamasi henkilö puhu yhtään mitään muodikkuudesta. Eikä "tituleeraa" - miten kehtaat käyttää noin epämuodikasta sanaa - itseään nuorekkaaksi.
Me vanhemmat ihmi
Sinänsä hauska kommentti, mutta täällä on aika monta mammaa jo ilmoittanut olevansa nuorekas. Todistit muuten pointtini aika hyvin. Sinulla ei ole oikeasti mitään tietoa siitä, millainen puhetapa on nuorten mielestä trendikästä, mutta keski-ikäisenä luulet olevasi niin nuorekas, että voisit kertoa minulle, mikä sana on epämuodikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me vanhemmat ihmi
Eri. Juuri näin, Olen yrittänyt sanoa isoin kirjaimin hänelle, että hän LUULEE muiden puolesta asioita. Ongelma on hänellä. Hän on itse kehittänyt tämän ongelman naisvihassaan ja ahdasmielisyydessään. Siitä voi kuitenkin parantua, olen vinkannut hänelle, että kun antaa vaan muiden elää ja olla ja yrittää ajatella positiivisesti. Piristää omaa elämäänsä, kun ajattelee vihan sijaan ok.
En ymmärrä teitä yhtään. Teen viestin, jossa puhun vanhoista ihmisistä, jotka kertovat muille mikä on nuorekasta, vaikka ovat tippuneet jo aikoja sitten kärryiltä trendien suhteen
Miksi tänne siis hyökkää 100 mammaa kertomaan, että he eivät yritä olla nuorekkaita? Hyvä jos ette yritä. Puhuin niistä ihmisistä, jotka sanovat lauseita kuten: Kenellä on muka nykyään jotain vanhanaikaisia kirjoja, kun kirjoja pystyy lukemaan puhelimesta.
Vain IDIOOTILLA on niin huono kirjallinen ilmaisu, että hänen pitää KOROSTAA SANOJAAN, jotta hänet ymmärrettäisiin
Ja en ole "mamma", alkaa ottamaan päähän tämä mammoitelu täällä. Joko Ap on itsekin mamma ja kaikkia miehiäkin kutsutaan mammoiksi, koska Vauva.palstalle kirjoittava on kirjoittamaton säännön mukaan "mamma", tai sitten naisetkin saavat päättää täällä, ovatko helvetti mammoja vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuorekas ei tarkoita nuoren oloista ihmistä, miksi sana edes on nuorekas?
eikö parempi olisi vaikka keski-ikäismäinen?
Voisi pirtsakat mammat kertoa, kuinka he ovat todella keski-ikäismäisiä, koska käyttävät vielä saman kokoisia vaatteita kun teininä. Ja kuinka olohuoneeseen tuli keski-ikäismäinen tunnelma uuden valkoisen sohvan myötä
Vanhat akat on niin huvittavia. Samalla hehkutetaan toinen toisensa päälle, kuinka minä en ainakaan näytä tai vaikuta vanhalta, mutta samalla haukutaan parikymppisiä (ikään kun en olisikaan kateellinen heidän nuoruudelleen)
Olen keski-ikäinen ja "tyylini" on mikä milloinkin sattuu huvittamaan. En koe tarvetta miellyttää ketään, en ulkoisella olemuksellani enkä elämäntyylilläni muutenkaan. En kaipaa kenenkään hyväksyntää enkä kehuja, ne ihmiset jotka eivät minua hyväksy omana itsenäni ovat jo vu
Noh jos et ole kateellinen parikymppisille, ymmärrät varmasti, että sinulla on oma ikäluokkasi ja tyylisi. Voit olla oma itsesi, eikä sinun tarvitse haukkua nuoria tai kertoa muille, että oma tyylisi on paljon nuorekkaampi kuin oikeiden nuorten tyyli
Nuorekas on ikäistään nuorempi, joten kyllä voi olla 50v nuorekas. 20v voi myöskin olla, mitta termi on silloin lapsekas/lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja en ole "mamma", alkaa ottamaan päähän tämä mammoitelu täällä. Joko Ap on itsekin mamma ja kaikkia miehiäkin kutsutaan mammoiksi, koska Vauva.palstalle kirjoittava on kirjoittamaton säännön mukaan "mamma", tai sitten naisetkin saavat päättää täällä, ovatko helvetti mammoja vai eivät.
Selvennyksestä käytän mamma sanaa kuvaamaan muumimmamaista rouvaa, en äitiä sanan varsinaisessa merkityksessä
Vierailija kirjoitti:
Pöh ja pöh. En luule, enkä halua olla. Tapaan satoja teinejä päivittäin ja muistan ne monet tuohon ikään liittyvät "vaivat". He ovat hauskaa väkeä, mutta olishan se hassua, että alkaisin kiskoa "nuorekkaasti" megistä tai vapettaa vessoissa ;).
Ennen sentään poltettiin reilusti vessoissa tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain IDIOOTILLA on niin huono kirjallinen ilmaisu, että hänen pitää KOROSTAA SANOJAAN, jotta hänet ymmärrettäisiin
Höpönlöpön, kullanmuruseni. Jotta idioottikin ymmärtää, voi joskus olla tarpeen kirjoittaa IDIOOTiLLE ymmärrettävällä tasolla.
Ps. Korostit sanoja itse, jos et huomannut. En ehdi jutella enempää, muista antaa ihmisten olla ja ole luulematta heidän puolestaan.
Ei oo enään kiree pyllynreikä eikä emätin höh en tykkää vanhoista naisista😔
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas on ikäistään nuorempi, joten kyllä voi olla 50v nuorekas. 20v voi myöskin olla, mitta termi on silloin lapsekas/lapsellinen.
Niin. Ongelmana tässä on, että 50v, joka on jumiutunut omaan nuoruutensa, luulee olevansa nuorekas. Oikeasti hän ei edes etäisesti muistuta nykyisiä 20-vuotiaita, mutta opastaa silti muita siitä mikä on nuorekasta
Tässä on kyllä se hassua, että Marin on oikeasti nuori, toisin kuin 50v mamma