Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkyykö teillä veronpalautus tilillä?

Vierailija
04.08.2025 |

katsoin äsken verkkopankkiin mutta ei näkynyt mitään, tuleeko nämä miten pitkällä viiveellä?? tänään on maksupäivä

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just uutisissa sanottiin että niitä maksetaan pitkin päivää. Tulee kyllä tänään älä hötkyile.

Vierailija
2/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tilille edellis vuosina klo: 10.00- 11.00 aikaan. 

Vierailija
4/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tehnyt yhtään mitään muutoksia ja silti tulee vasta syyskuussa. Ärsyttää todella paljon. 

Vierailija
5/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tilillä oli jo aamulla. Tosin hänen tapaus helppo, pelkkää eläketuloa. 

Vierailija
6/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, jee, on tullut veronpalautukset tilille. Nyt alkoi kulutusjuhlat... 9 euroa tuli palautusta.

Vierailija
7/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palautusta ei näy tililläsi heti aamulla, tarkista tilanne myöhemmin uudestaan. Jos palautusta ei ole tullut tilillesi päivän loppuun mennessä, tarkista OmaVerosta, onko veronpalautuksesi määrä tai maksupäivä muuttunut.

Vierailija
8/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alun perin maksupäivä elokuussa, vaihdettu syyskuuksi vaikken tehnyt muutoksia. Eipä tuolla päivällä suurta merkitystä ole.

Vierailija
9/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?

ap

Vierailija
10/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. Tätä ei ole vielä kerrottu yleiseen tietoon, mutta Suomen valtio on käytännössä maksukyvytön. Tietysti tämä yritetään pitää salassa mahdollisimman pitkään, mutta koska veronpalautuksien kokonaissumma on sen verran iso, salaaminen ei enää onnistu.

Vierailija
11/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli alun perin maksupäivä elokuussa, vaihdettu syyskuuksi vaikken tehnyt muutoksia. Eipä tuolla päivällä suurta merkitystä ole.

Ne muutokset voi tulla myös kelan tai työnantajan kautta.

Vierailija
12/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysely, joka ainoa veronpalautusten maksupäivä joka vuosi. Kuten myös muiden maksujen maksupäivinä...

Sama vastaus: niitä maksetaan pitkin päivää, pitäisi näkyä tämän päivän aikana tilillä. (mikään tietojärjestelmä ei kestä sellaista kuormaa, että kaikki laitettaisiin ajautumaan yhdellä kertaa)

mulla näkyi jo heti aamusta.

Vierailija
13/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väliä missä pankissa on? tuleeko esim OP - nordeaan nopeammin kuin S-pankki?

Vierailija
14/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vasta 3.9. Mutta mä tein muutoksia veroehdotukseen. 

Kannattaa tehdä ne muutokset jo ennen kuin veroehdotus tulee, jos vain kaikki vähennykset jne. on jo tiedossa. Silloin voi ehtiä elokuun maksuerään.

Vierailija
15/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kysely, joka ainoa veronpalautusten maksupäivä joka vuosi. Kuten myös muiden maksujen maksupäivinä...

Sama vastaus: niitä maksetaan pitkin päivää, pitäisi näkyä tämän päivän aikana tilillä. (mikään tietojärjestelmä ei kestä sellaista kuormaa, että kaikki laitettaisiin ajautumaan yhdellä kertaa)

mulla näkyi jo heti aamusta.

Mummot ei usko, niillä on ollut tuska persseessä jo aamukolmesta asti 🤣

Vierailija
16/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen alentanut veroa 1 prosentilla niin, että maksan hieman vähemmän veroa ja en saa palautusta vaan mätkyjä. täten voin hakea elo-syyskuussakin TOIMEENTULOTUKEA, muuten KELA ottaisi normipalautukset 400 e tulona kahdellekin kuukaudelle, ja en saisi toimeentuloa!

Vierailija
17/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko väliä missä pankissa on? tuleeko esim OP - nordeaan nopeammin kuin S-pankki?

Mitä vtun väliä? Onko sun elämäsi jostain tunnista kiinni?

Vierailija
18/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aamulla. Useampi tonni tuli.

T:työtön

Vierailija
19/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä

Vierailija
20/83 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy vieläkään veronpalautukset tilillä, kannattaako olla jo yhteydessä verotoimistoon?

ap

LUE KOMMENTTI 7. ÄÄLIÖ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi