Mies uhkasi jättää, jos vauva on tyttö:(
Olen raskaana viikolla 37. Olin taannoin loppuraskauden ultrassa ja siellä kätilö sanoi, ettei vauva olisikaan poika. Olimme siis aiemmin saaneet poikalupauksen.
Mies jotenkin sekosi tästä. Uhkasi, että jos synnytän tytön niin hän lähtee, ei kuulemma ala tyttöä kasvattaa. Ja on kuulemma koko suvulle ja jokaiselle tutulle kehunut, miten minä teen pojan hänelle.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Itkettää:(
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelles, että hänen vastuulla se on, että minkä sukupuolen siittiöitä laittaa liikkeelle. Naisella on vaan munasolu. Siittiö määrää sukupuolen.
Tästäkin jo huomaamme, että luoja on tarkoittanut,että mies päättää ja määrittelee kaiken. Äänioikeuden myöntäminen naisille on silkkaa jumalan pilkkaa!
Ootko jonkun ählämin kanssa alkanut lisääntymään?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ap:n kuvitelman tyttö onkin tuleva Miss Universum. Opiskelee myös pitkälle ja saa Nobelin rauhanpalkinnon luodessaan rauhan saunapyyhkeissä ikuisesti taisteleviin maihin ja lääketieteen Nobelin pilleristä, jolla av-mammat saadaan keksimään loistavia provoja, joita tiedemiehetkään eivät osaa todistaa huuhaaksi. Tämä kaikki siis ennen kuin hänet valitaan maamme presidentiksi. #onhantämäollutupeanaistenuhriutumisketjumummustatyttärentyttäreen
Sarkasmi on parasta! Provohan ap on mutta kyllä naiset ovat osanneet ketjussa tehdä itsensä olemattomaksi. En tiedä keitä he ovat, kun kuitenkin naisen asema Suomessa on vahva. Pojat taitaa enemmänkin olla niitä pudokkaita ja tytöt kouluttautuu entistä pidemmälle.
Kyllä minulla miehenä ja isänä on aina ikävä ja kaipuu tyttäriäni kohtaan joita en ole saanut nähdä viimeiseen viiteen vuoteen lainkaan ja tuskin tulen milloinkaan enää näkemäänkään. Ja ei , syy ei ole että en heistä välittäisi tai etteivät he olisi minulle rakkaita, vaan siinä, että lasten äiti muutti amerikkaan ja on estänyt yhteydenpidon kokonaan. En edes tiedä heidän osoitettaan, puhelinnumeroista puhumattakaan.
Surullista.
Jätä taaksesi moiset.
Ihan pehmopääsuku. Niin ovat vanhoissa traditiossa. Ei ole sivistys eikä suvaitsevaisuus päässyt heitä yllättämään.
Sinulla on aikamoiset tuulimyllyt vastassasi.
Itse varmaan ymmärrät, että ei se tilanpito tai rakkaus ole sukupuolesta kiinni oleva asia.
Ikävää, että tuollaista edelleen on -tällä vuosituhannella.
Onko mies kiinalainen? Ehdottomasti parempi niin että jättää sinut kuin että paikalliseen tapaan lopettaisi tyttölapsen
Tiesitkö, että helsingin vuosaaressa vauvansa murhannut tumma nainen murhasi lapsensa juurikin tuon samaisen hylkäämisen tähden? Tuokin murhattu 8 kk ikäinen oli tyttö. Eli sattuu sitä paremmissakin perheissä vaikka kuinka nyt yritätte suomalaisia miehiä täällä syyllistää.
Vain isät lapsiaan rakastaa..
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että helsingin vuosaaressa vauvansa murhannut tumma nainen murhasi lapsensa juurikin tuon samaisen hylkäämisen tähden? Tuokin murhattu 8 kk ikäinen oli tyttö. Eli sattuu sitä paremmissakin perheissä vaikka kuinka nyt yritätte suomalaisia miehiä täällä syyllistää.
Poikalapsen se kyllä murhasi.
Itselleni on tapahtunut myös samantyyppistä. Olin nuori odottava äiti. Olimme tunteneet miehen kanssa suhteellisen lyhyen aikaa. Kun tulin raskaaksi, niin mies jankkasi siitä pojasta. Puhui kuinka näytän siltä, että teen poikia. Ultrassa sitä kiinnosti vaan, onko se tyttö vai poika. Pettymys oli suuri, kun oli vaan tyttö.
Sanomattakin selvää, että olin nuorena äitinä lapsen syntymän jälkeen hieman masentunut. Erosimme lapsen syntymän jälkeen melko nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Valhe. Julkisuudessa on lukenut että uhri oli poikalapsi!
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheestahan se mies on suuttunut. Vähempikin ottaa taatusti miehisyyden päälle. Mieti, että kaikki sukulaiset/kaverit/tutut pitää käydä tytön synnyttyä läpi ja kertoa totuus. Eli se, ettet sittenkään ap pystynyt edes poikaa synnyttämään, vaikka ensin niin luultiin. Miehelle tuollainen on nöyryytys pahinta laatua.
Kyllä se miehillä elämä on vaikeata ja kun terveen lapsen syntymä on muille onnellinen ja iloinen asia, on se miehelle nöyryytys.
Miten mies voi tuosta selvitä? Ei mitenkään.
Kannattaa varmaan vetää itsensä kiikkuun, eihän tuollaista nöyryytysystä voi mies kestää.
Terve menoon vaan. Ihmiskunnassa on sitten yksi paha vähemmän.
PS. Lapsen sukupuolen määrää miehen siittiö.
Mies ei siis saanut poikasta aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelles, että hänen vastuulla se on, että minkä sukupuolen siittiöitä laittaa liikkeelle. Naisella on vaan munasolu. Siittiö määrää sukupuolen.
Tästäkin jo huomaamme, että luoja on tarkoittanut,että mies päättää ja määrittelee kaiken. Äänioikeuden myöntäminen naisille on silkkaa jumalan pilkkaa!
No eihän ne miehet mitään määrä, kun eivät kerran edes pysty sitä poikaa saamaan, vaikka asia on heidän käsissään tai oikeastaan munissaan.
Äänioikeus pois miehiltä, kun eivät pysty noinkaan yksinkertaista asiaa hoitamaan. Tuskin pysyvät muitakaan asioita kunnolla hoitamaan
Muuttaisin saman tien omaan kotiin, vaikka hyvin tiedän mitä koliikkivauvan kanssa oleminen on.
En kai onnistunut lähettää äsken. Mun isä toivoi aikoinaan nuorimman siskoni olevan sairas jos tulee kolmas tyttö. Mikä henkisesti väkivaltainen paska muutenkin..olisipa äitini jättänyt hänet ajoissa, oltais säästytty paljolta!!!
Vauvalla on vain mikropenis kuten isälläkin. Eikö?
Lohduta ap miestäsi. Ensi kerralla se voi ruikkia purkkiin ja hedelmällisyysklinikalla voidaan sinut hedelmöittää poikasiittiöillä. Ainoa tapa varmistaa, että seuraava tulokas on poika.
Ellei miehesi kuulu siihen osaan miehistä, joilla tulee vain ja ainoastaan tyttösiittiöitä. Silloin voitte pyytää jonkun alfauroksen apua tilan jatkajan alkuun saamiseksi. Tyttö voi vaikka passata sitä käenpoika veljeään. Miltä kuulostais?
Surullista että tällaisestakin pitää provoja laittaa. Ajattele ap edes niitä, jotka eivät saa koskaan lasta tai vammaisten lasten vanhempia.
Niin. Eikai ap tuollaiselta "mieheltä" voi mitään muuta odottaakaan kuin tyttöjä?
Synnytät niin monta kertaa että tulee poika jatkamaan miehen nimeä.
Perustelusi on hyvä ja aukoton.