Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole rakastanut miestäni vuosiin onko liittoa jatkettava lasten vuoksi?

Vierailija
15.12.2024 |

lapset 9 ja 11v,

pitääkö minun odottaa  kunnes nuorin on 18 v?

liitto ei anna minulle mitään, emme tee yhdessä asioita, mies ei panosta omaan ulkonäkäköönsä ja sohva haisee paskalta hänen istuttua siinä. Mies on myös joojoo mies joka ei ole omaa perhettä suojeleva vaan myötäilee milloin mitäkin/ketäkin.

ahdistun todella paljon tässä suhteessa, mutta lasten vuoksi ole pysynyt koska lapsilla ystävät, koti ja koulu tärkeitä ja ne kaikki menisivät rikki. Asuntoja ei löydy tältä alueelta sellaisia joihin voisi ajatella muuttavansa jos kuitenkin tarvitsee edelleen isohkon tilan.

En koe vetoa mieheen ja seksi on aina aivan samanlaista, Sperman haju jälkeenpäin kuvottaa minua, joten sekin on yksi syy ettei kiinnosta.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse kitua. Lapsillekin huono malli parisuhteesta

Vierailija
42/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi välillä käydä vaikka Tähkän luona kyläilemässä, niin ei oma sormi ylirasitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse kitua. Lapsillekin huono malli parisuhteesta

Parempi että lapset jää isälleen. Ei tuollainen valheellinen ihminen ole terve vanhemmankaan roolissaan. 

Vierailija
44/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ensin vaikka perhe- tai parisuhde neuvolaan mutta älkää vanhemmat erotko sen takia että sohva haisee paskalta.

Toi on korjattava asia. Miehen pepun alle joku paksu pyyhe. Toki jos haju on pinttynyt, niin ei siitä helpolla pääse eroon.

Vierailija
45/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut nainen ,pari lasta ja yksinhuoltaja. Parhaimmillaan vuoroviikko-veera. Viikko ihanata "omaa aikaa"aatteles.

Noooh,eipä sitten muuta jollei avioelämä napeksi niin mars Tinderiin lukemattomien kaltaistesi joukkoon, tinderin kirjava taustaisesta tarjonnasta voit napata randomisti isipuolia murrosikää lähestyville lapsillesi. 

Vierailija
46/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun omat vanhemmat oli koko ikänsä yhdessä onnellisessa avioliitossa. Oma miehen vanhemmat oli koko ikänsä yhdessä onnellisessa avioliitossa. Mulla ei ole valittamista ja uskon että osaksi koska ollaan samanlaisista lähtökohdista. Kai? Ken tietää?

Kaverin isä jätti sen äidin raskautuessa, hän ei siis ole koskaan nähnyt isäänsä. Parisuhteet päättyvät aina jos on liian seesteistä. Sama kaava. Mies vaihtoon ja ne saavuttamattomimmat, haastavimmat itsekkäät ja välinpitämättömät kusipäät kiinnostaa eniten ja saa aikaan perhosia vatsassa. Miksi? Oman saavuttamattoman isänsä kasvojako etsii näistä vaihtuvista miehistä joista suurin rakkaus jonka perään eniten haikaillaan on aina se joka kohtelee kamalimmin ja vain yksinkertaisesti haihtuu kuvioista selittämättä mitään. Ken tietää kertoa miksi ihana koulutettu nainen näin toimii ?

Pakenee omia käsittelemättömiä traumojaan. Ulkoistaa parisuhteen hoitamisen vaihtuville kumppaneilleen. Ei ole kykenevä muuhun. 

Vierailija
47/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Haluaako myös miehesi erota sinusta?

Etkö sä AP voisi yksin muuttaa johonkin pieneen asuntoon ja miehestä tulisi yksinhuoltaja ja lapset tulisi sun luokse viikonloppuna ja lomilla?

Miksi yksinhuoltaja? Voi olla yhteishuoltajuuskin tuossa tilanteessa.

Jos mies ja lapset jäisi tuohon asumaan, lapset saisi jatkaa samassa koulussakin.

Vierailija
48/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin lapsena että äiti ja isä eroaisi. 

Erosivat vasta kun asuin jo omillani, ihan mun tuuria. 

Vierailija
49/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle voisi toimia suhde jossa emme asu saman katon alla, mutta miehen mielestä se ei ole sitten yhtään mitään.

Minä en kaipaa miestä jakamaan asuntoa, korkeintaan semonttireiskan tarvitsen.

Mitä annettavaa juuri sinulla on parisuhteeseen että miehen kannattaisi kuluttaa ainutkertainen elämänsä juuri sinun kanssasi?

No jos mies on tietoinen vaimonsa ajatuksista, voi ihan itse miettiä tuota kysymystä. 

Vierailija
50/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Lapsetkin tuossa kärsii. Saavat huonon parisuhteen mallin.

Totta. Olen itse elänyt tuollaisen lapsuuden ja nyt kiintymyyssuhdemallit ihan perseellään.

Vierailija
51/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoin lapsena että äiti ja isä eroaisi. 

Erosivat vasta kun asuin jo omillani, ihan mun tuuria. 

Harmi sinulle. Jos vanhemmilla mt-ongelmia ja päihdeongelmia niin ehkä silloin käy noin. Mutta muista että tuo on marginaalista normaalien piireissä. Yleisempää weetee-ihmisillä. 

Vierailija
52/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui hemmetti jos oma vaimo alkaisi hautomaan tommosia oikein pitempään ja sitten haluisi erota koska aviomies muuttunut vastenmieliseksi. Lapset siinä jaloissa jo.

Moni eroperheestä oleva nainen kai toistaa omaa parsiuhdemallia ja projisoi isäänsä kohtaan tukahdetut vihantunteet siihen mieheensä kun alitajunta alkaa reagoimaan sitä ennestään tuttua parisuhdemallia kaivaten. Että erotaan kun ei enää oo tuntunu kivalta pitkiin aikoihin ja ahistaa.

No mikähän on herran mielestä hyväksyttävä syy erota? Kyllä se on ihan normaali syy nimittäin, että ei tunnu kivalta ja ahdistaa. Meillä on yksi elämä, ei sitä ole pakko tuhlata ihmisen kanssa jonka kanssa on paha olla. Eron voi hoitaa asiallisesti. 

Vierailija
53/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui hemmetti jos oma vaimo alkaisi hautomaan tommosia oikein pitempään ja sitten haluisi erota koska aviomies muuttunut vastenmieliseksi. Lapset siinä jaloissa jo.

Moni eroperheestä oleva nainen kai toistaa omaa parsiuhdemallia ja projisoi isäänsä kohtaan tukahdetut vihantunteet siihen mieheensä kun alitajunta alkaa reagoimaan sitä ennestään tuttua parisuhdemallia kaivaten. Että erotaan kun ei enää oo tuntunu kivalta pitkiin aikoihin ja ahistaa.

No mikähän on herran mielestä hyväksyttävä syy erota? Kyllä se on ihan normaali syy nimittäin, että ei tunnu kivalta ja ahdistaa. Meillä on yksi elämä, ei sitä ole pakko tuhlata ihmisen kanssa jonka kanssa on paha olla. Eron voi hoitaa asiallisesti. 

Vuosikausien valheellisuus ja omien tunteiden piilottelu on henkistä väkivaltaa. 

-eri

Vierailija
54/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki eroa sen vuoksi että on väkivaltaa tai päihdeongelmaa tai riidellään liikaa.

Moni eroaa nykyään kun ei vaan enää hotsita toisen pärstä (ja haju)  enää pätkääkään tai toisesta on tullut ylipainoinen ja epäsiisti.

Vierailija
55/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eroperheestä, päinvastoin, vanhempani ovat niitä väkisin yhdessä pysyviä, vaikka tuskin sietävät toisiaan. Ovat yhdessä vain statuksen takia, tottumuksesta ja taloudellisista syistä. Hirveä ilmapiiri heillä, ja lapsena toivoin heidän eroa. En todellakaan halua sellaista itselleni, vaan lähden jos suhde muuttuu huonoksi. 

Vierailija
56/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta itsesi, harrasta, näe ystäviä, elämässä on muutakin kuin suhde, sellaista ei välttämättä uutta edes ikinä saa. Anna miehen olla sellainen kuin hän on. Teillä ei kuitenkaan ole mitään vakavia ongelmia. Lapsien on hyvä olla kotona vaikka vanhemmat ois kuin kämppäkaverit. Muuta sitten erilleen kun nuoremman lapsen peruskoulu on ohi, silloin asuntokuviot menee muutenkin lähiaikoina uusiksi.

Miehen kanssa se arki sujuu kuitenkin ap:lla. Vaihtamalla miestä ei ainakaan parane.

Vierailija
57/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri harmittelee tyttären huonoa miesvalintaa joka ikinen kerta kuin näemme. Sanonko, että juuri samanlaisen on ottanut kuin on isänsä. Sanonko myös, että kaverin mies on aivan samanlainen surkimus ja juoppo kuin oli kaverin isä. Näin se usein menee, valitettavasti. Olisiko vaan parempi ollut  erota ja elää rauhassa ja tyytyväisenä lasten kanssa. Ei olisi tarvinnut vihassa ja halveksunnassa elää koko aikuista elämäänsä ja näyttää perhe-elämän mallia lapselle. Kyllä lapset sen näkevät, että milä on homman nimi. Jossain kohtaa voi sen ketjun katkaista. Ihan itse. 

Vierailija
58/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki eroa sen vuoksi että on väkivaltaa tai päihdeongelmaa tai riidellään liikaa.

Moni eroaa nykyään kun ei vaan enää hotsita toisen pärstä (ja haju)  enää pätkääkään tai toisesta on tullut ylipainoinen ja epäsiisti.

Näinpä. Mutta nämä eroilevat eivät kanna itse mitään vastuuta parisuhteestaan. Kippavaat kaiken toisen hartioille. Kertomatta siitä tietenkin. Olettavat että toinen on ajatustenlukija.

Vierailija
59/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna asiallista palautetta miehelle hänen hygieniastaan, vaikka paremmin toimii, jos saat jonkun hänen miespuolisista ystävistä sanomaan hänelle, että hän haisee paskalle.

Ei ihme, ettei ap:ta kiinnosta läheisyys miehen kanssa, jos mies haisee pahasti. Ja ilman läheisyyttä rakkauskin kuolee.

Mies taas ei panosta sen vertaa, että pitäisi huolta hygieniestaan. Tästä kärsii sitten koko perhe.

Onko mies haissut aina?

Vierailija
60/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausien valheellisuus ja omien tunteiden piilottelu on henkistä väkivaltaa.&

Eli kannattaa erota mahdollisimman nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi