Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole rakastanut miestäni vuosiin onko liittoa jatkettava lasten vuoksi?

Vierailija
15.12.2024 |

lapset 9 ja 11v,

pitääkö minun odottaa  kunnes nuorin on 18 v?

liitto ei anna minulle mitään, emme tee yhdessä asioita, mies ei panosta omaan ulkonäkäköönsä ja sohva haisee paskalta hänen istuttua siinä. Mies on myös joojoo mies joka ei ole omaa perhettä suojeleva vaan myötäilee milloin mitäkin/ketäkin.

ahdistun todella paljon tässä suhteessa, mutta lasten vuoksi ole pysynyt koska lapsilla ystävät, koti ja koulu tärkeitä ja ne kaikki menisivät rikki. Asuntoja ei löydy tältä alueelta sellaisia joihin voisi ajatella muuttavansa jos kuitenkin tarvitsee edelleen isohkon tilan.

En koe vetoa mieheen ja seksi on aina aivan samanlaista, Sperman haju jälkeenpäin kuvottaa minua, joten sekin on yksi syy ettei kiinnosta.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole nyt hyvä asia kun mies ei sen enempää vaadi läheisyyttä kuin halaa väkinäisesti ja lyhyesti? Kun kerran et häntä halua ja inhottaa? Minulle ainakin oli ahdistavaa kun mies halusi seksiä ja yritin keksiä tekosyitä. Tunteet oivat siis minulta jo loppuneet. Tuollainen elämä on kyllä ahdistavaa ja pitää miettiä miten näkyy lapsille, ellei itsestä välitä.   

Mietin ihan samoin, mutta kyllä sitten päätin ottaa eron puheeksi ja laitoinkin itse hakemuksen ja mies sitten kirjoitti myöskin ja eto toteutui. Helpottavaa oli hetki, kun ovessa luki vain minun nimeni. 

Aiheutit siis ihan itse perheesi rikkomisen. Oletko ylpeä ja voimaantunut nyt?

Vierailija
22/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hemmetti jos oma vaimo alkaisi hautomaan tommosia oikein pitempään ja sitten haluisi erota koska aviomies muuttunut vastenmieliseksi. Lapset siinä jaloissa jo.

Moni eroperheestä oleva nainen kai toistaa omaa parsiuhdemallia ja projisoi isäänsä kohtaan tukahdetut vihantunteet siihen mieheensä kun alitajunta alkaa reagoimaan sitä ennestään tuttua parisuhdemallia kaivaten. Että erotaan kun ei enää oo tuntunu kivalta pitkiin aikoihin ja ahistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama tyyppi joka kyseli tuossa yhdessä ketjussa, miten saa perseen hajun sohvasta irti?

Vierailija
24/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kyllä vaistoavat millaiset vanhempien välit ovat. Tee lapsille palvelus, ja eroa. Haluatko antaa heille kuvan, että tuollainen parisuhdemalli on ok?

Vierailija
25/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppaa ukko tyhjiin,käy itse vieraissa,nauti muista miehistä. 

Vierailija
26/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui hemmetti jos oma vaimo alkaisi hautomaan tommosia oikein pitempään ja sitten haluisi erota koska aviomies muuttunut vastenmieliseksi. Lapset siinä jaloissa jo.

Moni eroperheestä oleva nainen kai toistaa omaa parsiuhdemallia ja projisoi isäänsä kohtaan tukahdetut vihantunteet siihen mieheensä kun alitajunta alkaa reagoimaan sitä ennestään tuttua parisuhdemallia kaivaten. Että erotaan kun ei enää oo tuntunu kivalta pitkiin aikoihin ja ahistaa.

Tämäpä. Eroperheiden lapset tutkitusti eroilevat heppoisin perustein. Koska omien tunteiden käsittelykyky olematon. Ja sitten itse aiheutettu ahdistus projisoidaan kumppaniin. Kun ei osata katsoa peiliin.

Vierailija
27/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kyllä vaistoavat millaiset vanhempien välit ovat. Tee lapsille palvelus, ja eroa. Haluatko antaa heille kuvan, että tuollainen parisuhdemalli on ok?

Klassinen projisointi. Syy on vain ja ainoastaan naisessa tässä sepitetyssä tarinassa.

Vierailija
28/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meillä oli aikoinaan vähän sama tilanne. En eronnut lasten takia ja nyt kun lapset on lähtebneet pesästä, en enää jaksa alkaa hommaamaan eroa. Huonoon suhteeseen on jo niin tottunut ja olen oppinut elämään aika paljon vain omaa elämääni, enkä anna miehen pilata sitä. Vaikka kyllä sitä välillä miettii, miten paljon parempaa elämä yksin olisi. 

Olen tässä vuosien varrella huomannut, että meilläkin mies on joo joo ihminen. On kaikkien kanssa samaa mieltä ja sitten, kun tuo ihminen, jonka kanssa on oltu täysin samaa mieltä, häipyy kuulomatkan taakse/puhelu loppuu, mies ivallisena kertoo, että tuokin sanoin niin ja näin, mutta en viitsinyt sille sanoa(vastaankaa). Olen alkanut miettiä, voiko mieheen luottaa mitenkään, koska ei koskaan sano todellia mielipiteitään, edes hyville ystävilleen.

Mies myös laittaa minun syyksi juttuja, kun ei esim jaksa lähteä harrastukseen niin saatan kuulla, kun puhelimessa sanoo, että&nb

Ja niihin muihin jutut menee täydestä. Miten voi olla?

Vierailija
29/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse vapaasti mies, uskottele hänelle että tässä ollaan elämänkumppaneita, jätä ehkäisy pois ja tee pari kivaa lasta siihen miehen kanssa.

kun lapset on about lähellä kymmentä ikävuottaan , sano että koko äijä inhottaa niin paljon että haluat eron, kunnon eroottista värinää ja muutat lasten kanssa yyhooksi Keravalle.

Vierailija
30/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on trollaus. Kaikki kliseiset stereotypiat laitettu avaukseen.

Aivan. Niinhän te naisetkin niputatte kaikki miehet samanlaisiksi. Stereotypioita.

Vierailija
31/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse vapaasti mies, uskottele hänelle että tässä ollaan elämänkumppaneita, jätä ehkäisy pois ja tee pari kivaa lasta siihen miehen kanssa.

kun lapset on about lähellä kymmentä ikävuottaan , sano että koko äijä inhottaa niin paljon että haluat eron, kunnon eroottista värinää ja muutat lasten kanssa yyhooksi Keravalle.

Tavanomainen hyväksikäyttötarina.

Vierailija
32/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on valinta. Eroamisella voi olla tuhoisat vaikutukset lasten kehitykseen.

Vierailija
33/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on valinta. Eroamisella voi olla tuhoisat vaikutukset lasten kehitykseen.

Niin on. Tutkimusten mukaan.

Vierailija
34/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tarinan mukaisella mallilla eroava antaa sen pahimman mallin parisuhteista ja elämastä lapsilleen.

Ollut vuosikausia valheellinen ja sitten lähtee yllättäen.

Lapset oppivat maillin että mihinkään eikä kehenkään voi luottaa millään tavalla.

Vierailija
35/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta itsesi, harrasta, näe ystäviä, elämässä on muutakin kuin suhde, sellaista ei välttämättä uutta edes ikinä saa. Anna miehen olla sellainen kuin hän on. Teillä ei kuitenkaan ole mitään vakavia ongelmia. Lapsien on hyvä olla kotona vaikka vanhemmat ois kuin kämppäkaverit. Muuta sitten erilleen kun nuoremman lapsen peruskoulu on ohi, silloin asuntokuviot menee muutenkin lähiaikoina uusiksi.

Vierailija
36/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asiallista palautetta miehelle hänen hygieniastaan, vaikka paremmin toimii, jos saat jonkun hänen miespuolisista ystävistä sanomaan hänelle, että hän haisee paskalle.

Vierailija
37/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee lapsille hyvää kun sinkkuäidin hoitoja alkaa pyörimään kotona.

Vierailija
38/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat vanhemmat oli koko ikänsä yhdessä onnellisessa avioliitossa. Oma miehen vanhemmat oli koko ikänsä yhdessä onnellisessa avioliitossa. Mulla ei ole valittamista ja uskon että osaksi koska ollaan samanlaisista lähtökohdista. Kai? Ken tietää?

Kaverin isä jätti sen äidin raskautuessa, hän ei siis ole koskaan nähnyt isäänsä. Parisuhteet päättyvät aina jos on liian seesteistä. Sama kaava. Mies vaihtoon ja ne saavuttamattomimmat, haastavimmat itsekkäät ja välinpitämättömät kusipäät kiinnostaa eniten ja saa aikaan perhosia vatsassa. Miksi? Oman saavuttamattoman isänsä kasvojako etsii näistä vaihtuvista miehistä joista suurin rakkaus jonka perään eniten haikaillaan on aina se joka kohtelee kamalimmin ja vain yksinkertaisesti haihtuu kuvioista selittämättä mitään. Ken tietää kertoa miksi ihana koulutettu nainen näin toimii ?

Vierailija
39/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lapset ihan kaikkea ymmärrä, kun perheessä on turvallista olla on lapsen hyvä olla, se että toinen aikuinen ei ole enää toisen mielestä haluttava ei se lasten elämään mitenkään vaikuta.

Vierailija
40/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset erotko lapset kärsii siitä. Avioliitossa on pakko tehdä kompromisseja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi