Aion mennä YoyTuben kanssa paikalle, kun vuokralaiseni häädetään
Olis kannattanut miettiä niitä maksamattomia vuokria vähän tarkemmin.
Kommentit (18)
Höpönpöpö sä sitä läskiä prsettäs siitä mihinkään liikkeelle saa... notkut netissä uhoamassa tämänkin päivän... Mene uuniin...
Vierailija kirjoitti:
Miten kuljetat yetooben paikalle.
Mulla on lavaauuto.
Minäkin aina menen TikkiTukin kanssa häätöön mun vuokralaiset.
Miten paljon niitä maksamattomia vuokria on? Minun vuokralaiseni maksavat säännöllisesti vuokransa mutta jos jättäisivät maksamatta, tulisi varoitus ja häätö.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon niitä maksamattomia vuokria on? Minun vuokralaiseni maksavat säännöllisesti vuokransa mutta jos jättäisivät maksamatta, tulisi varoitus ja häätö.
Tämä ja ensin turpaan veto
Ei tällä mitään vuokralaisia ole eikä edes asuntoa. Palstan vakiääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vuokranantaja ei voi itse häätää, vaan se on käräjien kautta tehtävä. Voi ne sinunkin vuokralaiset menettää työnsä ja terveytensä ja maksu alkaa tökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole vuokralaisia, eikä yhtään vuokrattavaa kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole vuokralaisia, eikä yhtään vuokrattavaa kämppää.
On mulla yksi.
Älä unohdä ottaa myös äksää mukaan.
Onko Yoytube joku persujen oma palvelu?
Etpä mene.