Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ole rakastanut miestäni vuosiin onko liittoa jatkettava lasten vuoksi?

Vierailija
15.12.2024 |

lapset 9 ja 11v,

pitääkö minun odottaa  kunnes nuorin on 18 v?

liitto ei anna minulle mitään, emme tee yhdessä asioita, mies ei panosta omaan ulkonäkäköönsä ja sohva haisee paskalta hänen istuttua siinä. Mies on myös joojoo mies joka ei ole omaa perhettä suojeleva vaan myötäilee milloin mitäkin/ketäkin.

ahdistun todella paljon tässä suhteessa, mutta lasten vuoksi ole pysynyt koska lapsilla ystävät, koti ja koulu tärkeitä ja ne kaikki menisivät rikki. Asuntoja ei löydy tältä alueelta sellaisia joihin voisi ajatella muuttavansa jos kuitenkin tarvitsee edelleen isohkon tilan.

En koe vetoa mieheen ja seksi on aina aivan samanlaista, Sperman haju jälkeenpäin kuvottaa minua, joten sekin on yksi syy ettei kiinnosta.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma ettei ap saa erottua, vaikka inhoaa ja halveksii miestään. 

Kirjoituksesta päätellen, hänelle sopivaa miestä ei tule myöskään löytymään.

Vierailija
62/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen elämä ja vanhuus edessään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole rakastanut miestäni vuosiin.."

Silti roikkunut pokkana kuvioissa passiivis-aggressiivisena syöden samalla miehen elämää ja vuosia joita ei takaisin saa. Ja kerjää vielä aaveepalstalta tukea kaltaisiaan etsien.

Vierailija
64/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen elämä ja vanhuus edessään. 

Se on parempi kuin elämä suhteessa, jossa ahdistaa.

Vierailija
65/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole rakastanut miestäni vuosiin.."

Silti roikkunut pokkana kuvioissa passiivis-aggressiivisena syöden samalla miehen elämää ja vuosia joita ei takaisin saa. Ja kerjää vielä aaveepalstalta tukea kaltaisiaan etsien.

Tuollaiset ovat mieleltään häiriintyneitä. Kiintymyssuhdevauriot niin syviä ja pysyviä että lähenee jo personaallisuushäiriöisen käytöksen ilmentymispiirteitä.

Vierailija
66/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on loistava tapa selittää muille miehen jättö, haisi pskalle..:D menee kysyjiltä jauhot suuhun!

Vierailija
67/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on loistava tapa selittää muille miehen jättö, haisi pskalle..:D menee kysyjiltä jauhot suuhun!

Aplla taitaa olla salasuhde käynnissä. Siksi keksii valheitaan.

Vierailija
68/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juopon kanssa saa elää jos on lapsia. Tämän sanoo jo lastensuojelulaki ja laki lasten oikeuksista ainakin. 

Vierailija
69/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

--mielestäni mies valehtelee itselleen, miksi hän haluaa olla minun kanssani kun en ole vuosiin sanonut rakastavani häntä ja olen sanonut etten halua olla hänen kanssaan.--

Siksi kun sinä edelleen roikut sinä niin mies lukee tilanteen niin että olet epävarma lähdetkö vai jäät ja yrität jumittamalla saada miehen tekemään kipeän ratkaisun sinun puolestasi. Tällöin hän olisi kätevästi se joka rikkoi sinun perheesi.

Vierailija
70/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten pitäisi olla juuri 18v?

Ei opiskelemaan lähteneet lapset juurikaan ehdi vanhempien kanssa olemaan yhdessä muutenkaan, oma elämä ja omat menot.

Murrosikäiset toki ovat herkässä iässä, mutta jos teillä on riitoja, on parempi minkä hyvänsä ikäiselle että vanhemmat pysyvät erossa toisistaan eivätkä tuo ikävää ilmapiiriä lasten elämään.

Lapset vaistoavat kyllä mitkä vanhempien välit on, ei lapset ole tyhmiä, vai olitko itse lapsena ihan kuutamolla?

Vierailija
71/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa", "tekisin lasten takia mitä tahansa" ja sitten totuus on tää että pilataan kaikkien osapuolten elämää. Ota nyt vihdoin vastuu asioista ja lakkaa olemasta vapaamatkustaja. Hävettää sun puolesta.

Vierailija
72/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--mielestäni mies valehtelee itselleen, miksi hän haluaa olla minun kanssani kun en ole vuosiin sanonut rakastavani häntä ja olen sanonut etten halua olla hänen kanssaan.--

Siksi kun sinä edelleen roikut sinä niin mies lukee tilanteen niin että olet epävarma lähdetkö vai jäät ja yrität jumittamalla saada miehen tekemään kipeän ratkaisun sinun puolestasi. Tällöin hän olisi kätevästi se joka rikkoi sinun perheesi.

Ap pakenee vastuutaan. Koska tietää että on itse syyllinen tilanteeseensa.

Vierailija
73/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei opiskelemaan lähteneet lapset juurikaan ehdi vanhempien kanssa olemaan yhdessä muutenkaan, oma elämä ja omat menot.

Murrosikäiset toki ovat herkässä iässä, mutta jos teillä on riitoja, on parempi minkä hyvänsä ikäiselle että vanhemmat pysyvät erossa toisistaan eivätkä tuo ikävää ilmapiiriä lasten elämään.

Lapset vaistoavat kyllä mitkä vanhempien välit on, ei lapset ole tyhmiä, vai olitko itse lapsena ihan kuutamolla?

Tuohon viimeiseen pitää kommentoida, että minä olin totaalisen häiriintynyt lapsena ja itkin vuosia, että mikä minussa on vialla. Vasta näin aikuisena on selvinnyt mitä kaikkea siellä kotona on tapahtunut, on uhkailtu jopa perhesurmalla. Ja mun äiti vaan jäi. En tule koskaan antamaan anteeksi kummallekaan.

Vierailija
74/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon viimeiseen pitää kommentoida, että minä olin totaalisen häiriintynyt lapsena ja itkin vuosia, että mikä minussa on vialla. Vasta näin aikuisena on selvinnyt mitä kaikkea siellä kotona on tapahtunut, on uhkailtu jopa perhesurmalla. Ja mun äiti vaan jäi. En tule koskaan antamaan anteeksi kummallekaan.

Päihde ja väkivaltasuhteet ovat eri asia. Apn aloituksessa ei ole kyse sellaisesta. Ellei nyt sitten ap sepitä tätä twistiä jatkotarinanaaan. 😉

Vierailija
75/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako joku puolisoaan?

Vierailija
76/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä valtaosa avioliitoista perustuu rakkauteen.

Se on taitolaji jota ainakaan epävakaat maanis-depressiivisesti käyttäytyvät eivät osaa.

Vierailija
77/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä haluat opettaa lapsillesi että rakkaudettomassa suhteessa on ok elää? Että heidän - tai kumppanin elämää on ihan ok haaskata? Että itsearvostus ei ole mistään kotoisin, pääasia on että on parisuhde?

Mä olen miettinyt miksi niin monella nuorella on niin huono itsetunto, että antavat kohdella itseään miten sattuu ja hakevat vain hyväksyntää. Se johtuu ihan sunkaltaisista ihmisistä.

Vierailija
78/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt se tärkein kysymys kysymättä.

Haiseeko sohva perseelle vai perse sohvalle?

Vierailija
79/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle voisi toimia suhde jossa emme asu saman katon alla, mutta miehen mielestä se ei ole sitten yhtään mitään.

Minä en kaipaa miestä jakamaan asuntoa, korkeintaan semonttireiskan tarvitsen.

Mitä annettavaa juuri sinulla on parisuhteeseen että miehen kannattaisi kuluttaa ainutkertainen elämänsä juuri sinun kanssasi?

No jos mies on tietoinen vaimonsa ajatuksista, voi ihan itse miettiä tuota kysymystä. 

Harvoin on tietoinen.

Sen jälkeen alkaa syyttely että olisi pitänyt olla ajatustenlukija.

Valheellinen tunteidensa piilottelija ei kanna vastuutaan mistään vaan syyttävä sormi kääntyy aina itsestä poispäin.

Vierailija
80/118 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä valtaosa avioliitoista perustuu rakkauteen.

Se on taitolaji jota ainakaan epävakaat maanis-depressiivisesti käyttäytyvät eivät osaa.

Valtaosa liitoista perustuu yhteiskunnan paineeseen. Pitää olla se joku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän