en ole rakastanut miestäni vuosiin onko liittoa jatkettava lasten vuoksi?
lapset 9 ja 11v,
pitääkö minun odottaa kunnes nuorin on 18 v?
liitto ei anna minulle mitään, emme tee yhdessä asioita, mies ei panosta omaan ulkonäkäköönsä ja sohva haisee paskalta hänen istuttua siinä. Mies on myös joojoo mies joka ei ole omaa perhettä suojeleva vaan myötäilee milloin mitäkin/ketäkin.
ahdistun todella paljon tässä suhteessa, mutta lasten vuoksi ole pysynyt koska lapsilla ystävät, koti ja koulu tärkeitä ja ne kaikki menisivät rikki. Asuntoja ei löydy tältä alueelta sellaisia joihin voisi ajatella muuttavansa jos kuitenkin tarvitsee edelleen isohkon tilan.
En koe vetoa mieheen ja seksi on aina aivan samanlaista, Sperman haju jälkeenpäin kuvottaa minua, joten sekin on yksi syy ettei kiinnosta.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako joku puolisoaan?
Niinpä. En oo nähnyt yhtään pariskuntaa, jossa näkyis jotain rakkautta. Päinvastoin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En oo nähnyt yhtään pariskuntaa, jossa näkyis jotain rakkautta. Päinvastoin. 😂
Riippuu piireistä missä liikut. Epätasapainoisten keskuudessa noin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kumma ettei ap saa erottua, vaikka inhoaa ja halveksii miestään.
Kirjoituksesta päätellen, hänelle sopivaa miestä ei tule myöskään löytymään.
Yksinäinen elämä ja vanhuus edessään.
Jees ihanaa, koko loppuelämä pelkkää kärsimystä, raivoa ja inhoa, mutta viis siitä. Ei tarvitse asua rauhassa, tyytyväistä, itsellistä elämää päivääkään. Eiku miten sen pitäis olla...
Mielestäni lapsesi ovat aivan merkityksettömiä. Ovatko edes Suomen kansalaisia. Jos olet opettanut ne ter roristeiksi niin on parempi kun otat eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin lapsena että äiti ja isä eroaisi.
Erosivat vasta kun asuin jo omillani, ihan mun tuuria.
Harmi sinulle. Jos vanhemmilla mt-ongelmia ja päihdeongelmia niin ehkä silloin käy noin. Mutta muista että tuo on marginaalista normaalien piireissä. Yleisempää weetee-ihmisillä.
Vanhempani oli ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jees ihanaa, koko loppuelämä pelkkää kärsimystä, raivoa ja inhoa, mutta viis siitä. Ei tarvitse asua rauhassa, tyytyväistä, itsellistä elämää päivääkään. Eiku miten sen pitäis olla...
Sulla taitaa olla rikkonainen elämä kun sarkasmia suollat. Elämä. On. Valintoja. Ei. Vain. Hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä valtaosa avioliitoista perustuu rakkauteen.
Se on taitolaji jota ainakaan epävakaat maanis-depressiivisesti käyttäytyvät eivät osaa.
Valtaosa liitoista perustuu yhteiskunnan paineeseen. Pitää olla se joku.
Miten tämä ilmentyy? Laitatko lähteen tieteelliseen tutkimukseen aiheesta? Muutoin tuo on vain sinun omaa projisointia jolla pakenet jotakin. Kenties omia eroilujasi?
Kerro kenestä olen eronnut? Jatketaan sen jälkeen keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taitolaji jota ainakaan epävakaat maanis-depressiivisesti käyttäytyvät eivät osaa.
Miten tämä ilmentyy? Laitatko lähteen tieteelliseen tutkimukseen aiheesta? Muutoin tuo on vain sinun omaa projisointia jolla pakenet jotakin. Kenties omia eroilujasi?
Laitatko sen lähteen ensin? Jatketaan sitten.
-sivusta
Lähet vaan menee. Sanot miehelle et se oli nyt täsä, ei jaksa esittää. Jos mies on mies nii hän ymmärtää toisinko täälä asuvat kitisevät "miehet"
Vierailija kirjoitti:
Lähet vaan menee. Sanot miehelle et se oli nyt täsä, ei jaksa esittää. Jos mies on mies nii hän ymmärtää toisinko täälä asuvat kitisevät "miehet"
Ei kannata sitten ihmetellä eikä uhriutua jos saa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko sen lähteen ensin? Jatketaan sitten.
-sivusta
En voi laittaa lähdettä mun erolle, koska en ole eronnut kenestäkään. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla rikkonainen elämä kun sarkasmia suollat. Elämä. On. Valintoja. Ei. Vain. Hetkiä.
Ei, vaan olen vain alkanut kyllästyä jupinaan ja valitukseen kavereiden parisuhteista. Vuodesta toiseen samat virret.
Aphan on ollut uskoton pettäjä. Pettänyt lupauksensa rakastaa ja pitää paisuhteesta huolta. Ollut välinpitämätön ja ohikävelevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Lapsetkin tuossa kärsii. Saavat huonon parisuhteen mallin.
Ei lapsia kiinnosta parisuhteen malli vaan toimiva arki.
Tämä. Miksi koko ajan ihmiset intoilevat, että lasten takia pitää erota jos ei enää tunne rakkautta? Tämä on toistuvasti osoitettu vääräksi. Jos olet joskus toisesta tykännyt, niin onko hän tosiaan kaikin puolin nykyisin täysin sietämätön, ja oletko itse täysin siedettävä?
Sohvaan helposti pestäviä päällisiä kaksi, jos se pelastaa lasten kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Lapsetkin tuossa kärsii. Saavat huonon parisuhteen mallin.
Ei lapsia kiinnosta parisuhteen malli vaan toimiva arki.
Tämä. Miksi koko ajan ihmiset intoilevat, että lasten takia pitää erota jos ei enää tunne rakkautta? Tämä on toistuvasti osoitettu vääräksi. Jos olet joskus toisesta tykännyt, niin onko hän tosiaan kaikin puolin nykyisin täysin sietämätön, ja oletko itse täysin siedettävä?
Sohvaan helposti pestäviä päällisiä kaksi, jos se pelastaa lasten kodin.
Nämä heppoisesti eroilevat ovat laiskoja. Odottavat että se kumppani tuo kaiken ja itse ei laiteta tikkua ristiin parisuhteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensin vaikka perhe- tai parisuhde neuvolaan mutta älkää vanhemmat erotko sen takia että sohva haisee paskalta.
Tota sohvaa ihmettelen. Mitä se äijä tekee siinä kun se haisee pas.....? Istuu ilman housuja???
Kyllä meilläkin sohva haisi paskalta. Ei se vaadi muuta kuin päivittäisen istumisen samassa kohdassa ja jatkuvan piereskelyn, että täräyttää hajut siihen sohvakankaaseen. Kyllä siihen silloin tarttuu paskanhaju. Lisäksi, jos persettä ei ole pesty käsisuihkulla paskantamisen jälkeen, on vain pyyhitty paperilla, niin kyllä se haju sohvaan tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensin vaikka perhe- tai parisuhde neuvolaan mutta älkää vanhemmat erotko sen takia että sohva haisee paskalta.
Tota sohvaa ihmettelen. Mitä se äijä tekee siinä kun se haisee pas.....? Istuu ilman housuja???
Kyllä meilläkin sohva haisi paskalta. Ei se vaadi muuta kuin päivittäisen istumisen samassa kohdassa ja jatkuvan piereskelyn, että täräyttää hajut siihen sohvakankaaseen. Kyllä siihen silloin tarttuu paskanhaju. Lisäksi, jos persettä ei ole pesty käsisuihkulla paskantamisen jälkeen, on vain pyyhitty paperilla, niin kyllä se haju sohvaan tarttuu.
Tarinoita Porvoosta.
Meillä oli niin päin, että mies ei rakastanut mua. Ihan normaalia lapsiperheen elämää elimme, ei mitään vakavia riitoja. Hän sanoi ihan suoraan sen mulle päin naamaa, ettei rakasta ja halusi eron tämän takia. Yhteisen 18 vuoden jälkeen, lapset teini-ikäisiä tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli niin päin, että mies ei rakastanut mua. Ihan normaalia lapsiperheen elämää elimme, ei mitään vakavia riitoja. Hän sanoi ihan suoraan sen mulle päin naamaa, ettei rakasta ja halusi eron tämän takia. Yhteisen 18 vuoden jälkeen, lapset teini-ikäisiä tuolloin.
Oliko salasuhde?