Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli valittamaan, että en ole tehnyt kolavuoroani ja hänen autonsa nyt jumissa --- ei enää koskaan rivariin!!!

Vierailija
15.12.2024 |

Älytöntä, että ei huoltoyhtiötä käytetä! Ei minulla ole aikoja kolailla!!!

Kommentit (447)

Vierailija
441/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on taloyhtiön asia hoitaa lumenluonti ja muut pihatyöt, ei niihin voi määrätä asunnoissa asuvia ihmisiä tekemään

Meillä jokainen pitää huolta oman autopaikkansa putsaamisesta. Ostopalveluina yleiset alueet ja jos haluaa maksaa, niin ostaa oman autopaikkansa kolaamisen. Toimii.

Vierailija
442/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivitalo on kyllä ylivoimaisesti paskin asumismuoto jossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen huonot puolet.

Minä taas en pysty ymmärtämään kuka pystyy kerrostalossa asumaan. Yläkerrasta kuuluu melua, alakerrasta kuuluu melua, helvetti jopa vierestä kuuluu melua ja se hiton ruuan käry käytävällä. Ei omaa takapihaa vaan joku onneton parveke mihin tulee naapurin tupakan savu. Kesällä se koppi semmonen pätsi että ei mitään järkeä. Kertokaa ne hyvät puolet? Reilun vuoden asuin ja meinasin tulla hulluksi. Ei ikinä enää.

Suurin melu ja stressi tulee asuntomme sisällä olevasta puolisosta. Ilmanvaihto toimii ilman käryjä. Yhtiössä on tupakointikielto. Jäähdytyksen hoitaa samanlainen ILP kuin sullakin.

Mikään ei olisi eri lailla omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taloyhtiön asia hoitaa lumenluonti ja muut pihatyöt, ei niihin voi määrätä asunnoissa asuvia ihmisiä tekemään

Määrätään jos taloyhtiön kokouksessa päätetty järjestää lumityöt kökällä! Kyllä siitä auraamisesta kannattaa maksaa. 

Kökällä ?? 🙄

Vierailija
444/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei pidä ostaa asuntoa omatoimisen hoidon yhtiöstä, ellei hyväksy sopimusta."

Kiinteistönvälittäjät tuskin ihan keskeisimpänä asiana tätä tuovat esille, joten ostajan kannattaa olla tässä hemmetin tarkkana.

Ei tarvitse olla, talkootyö on vapaaehtoista, koittakaa nyt ymmärtää. 

Onhan se, mutta se alentaa taloyhtiön kunnossapidon tasoa ja siten asunnon arvoa. Saat halvalla kämpän tönöstä, jossa papat ja mammat kolaa vuorotellen, mutta voipi olla että huollot on muutenkin laiminlyöty ja se kostautuu.

No ei todellakaan alenna mitään taloyhtiön kunnossapidon tasoa ja asunnon arvoa, jos lumet kolataan itse. Kaikkea sitä keksitäänkin.

En ole edellinen, mutta minunkin silmissäni alentaa. Pihiys haisee ja sen tietää kyllä ulottuvan korjauksiinkin.

Asunnon arvo alenee myös sen kautta että omatoimihuoltoiselle on vähemmän kysyntää.

Vierailija
445/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivareissa joka tapauksessa oma etupiha putsattava eli oven edusta ja vähän siitä eteenpäin samoin kuin auton ympäriltä jos paljon lunta tullut. Siinäkin ihan liikaa omasta mielestäni välillä. 

Vierailija
446/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta kai se on kiinni monella. Jos yhdessä sovitaan, että asukkaat tekevät lumityöt vuorotellen tai pareittain tai miten tykkäävät, niin se on sitten niin. Se, joka ei halua osallistua, maksaa sitten tekijän omalla vuorollaan. Eipä e muiden ongelma ole. Rahalla saa.

Vierailija
447/447 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivareissa joka tapauksessa oma etupiha putsattava eli oven edusta ja vähän siitä eteenpäin samoin kuin auton ympäriltä jos paljon lunta tullut. Siinäkin ihan liikaa omasta mielestäni välillä. 

Minä taas tykkään tehdä lumitöitä ja siinä samalla sipaisen naapurinkin portailta ja tieosuudelta. En ole lupaa pyytänyt enkä palkkaa tahtonut, mutta joskus aina tuo jonkun kukan tai suklaalevyn. Naapurit ovat lapsiperhe ja itse olen mummeli. Ei olla sen kummemmin tekemisissä kuin tavanomaista, hei mitä kuuluu juttuja pihalla nähdessä. Kevyttä lunta käyn heittelemässä joskus päivällä, kun autopaikat ovat tyhjinä. Ihan vaan huvin ja ulkoilun vuoksi.