Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut turpaasi kadulla liikkuessasi yllättäen ja ilman syytä?

Vierailija
14.12.2024 |

Kerran on nuorena tullut porukalta turpaan täysin yllättäen ja ilman sananvaihtoa. Tämä oli 90-luvulla pikkukaupungissa. Pääsin tilanteesta irti ja selvisin nenäverenvuodolla, vaikka kyllä sieltä potkuakin tuli. Tilanne ei jättänyt pelkotiloja, koska kaikki tiesi tuolloin että turpaan voi tulla ilman syytä jos sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan. Minä satuin. Mitään poliisijuttua en lähtenyt siitä edes tekemään, ei sellaista tuolloin ollut kuin pahemmissa jutuissa.

Sitten muuten uhkaavia tilanteita on ollut monia. Näistä on kuitenkin selvitty puhumalla ja huijaamallakin. Kerran tosin tultiin rinnuksiin kiinni mutta sain kaadettua kaverin maahan ja nousin siitä nopeasti ja jatkoin matkaani. 

Kaikki siis tapahtunut siinä teini- ja baari-iässä alle 30 vee. Sen jälkeen en ole jaksanut laukata kapakoissa kuin ehkä kerran kaksi vuodessa, silloinkin taksilla ovelta ovelle ja paremmissa paikoissa. 

Mites muilla? Niin ja olen mies.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mamujengi kävi päälle ja vei kännykän ja lompakon.

Vierailija
2/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumevelkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta en olekaan sosialisti. Toisaalta sosialistin lyömiseen ei tarvita syytä.

Vierailija
4/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on perseestä jos vielä ryöstetään. 

ap

Vierailija
5/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En turpaan, mutta mun päälle on tultu sylkemään. Ihan normaalisti olin töistä palaamassa kotiin kävellen kun yksi tuntematon nuori äijä täysin yllättäen sylki päin kasvoja. Hämmentynyt olo oli sen jälkeen. Täytyi olla joku mt-tapaus. 

Vierailija
6/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut turpaani, mutta pysynkin kaukana miehistä ja joukkioista. Sillä on syynsä, miksi suomalaiset pitävät henkilökohtaisena tilanaan sellaista Lauri Markkasen mittaa.

Vierailija
7/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kanssa räkästy päin näköä keskellä päivää stadissa.

Vierailija
8/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimääräistä pidempi ja komeampi mies, joten minulla ei ole tällaisia huolia. Lisääksi olen koulutettu ninja, joten voin potkia nulikoita nyyteille, jos alkavat ryppyilemaan.

Helsingissä on nykyään kyllä niin huonot vibat, että siellä käydessäni kuljetan lyhyttä machetea olkalaukussani. Saavat paskahalvauksen kuin Krokotiilimiehessä ikään, jos vaikka tulevat puukon kanssa ryppyilemään.

Vierailija
9/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lisää vielä että miehen työkaverin kimppuun on hyökätty yöllä ilman syytä. Sai pysyvän aivovamman. Tuossakin ihan tuntemattomat ja mahdollisesti ollut ryöstöyritys, mutta siihen on tullut ihmisiä väliin sen verran että tekijät on saatu samantien kiinni. Ei mitään velkoja, ihan tavallisen ravintolaillan jälkeen ollut  lähdössä kotiin kun sivukadulla tultu kimppuun. 

Vierailija
10/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta liikkua nogo -alueilla kun en käytä kamaa.

Vierailija
11/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena porukassa tuttu tyttö kävi kimppuun takaa päin. Alkoholilla oli kovasti osuutta asiaan. Hän väitti että minä kävin hänen kimppuunsa, mikä oli aivan absurdia, olinhan selin. Tarrasi kynsillä naamasta niin että verta tuli, ja poskeen jäi arpi.

Vierailija
12/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olet ennemin rasisti ja nyhverö?

Vierailija
13/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ei tullut turpaan kertaakaan, vaikka kaheleita piisasi.

Kaupungilla pussikaljoitellessa tai kapakassa olen kokenut seuraavat:

- ryöstö puukolla uhaten, tosin saalis jäi laihaksi kun olin tulossa baarista ja kaikki omat rahat menneet. Lompakon viskasivat menemään sen tutkittuaan. Olivat siis vain käteisen perässä.

- Yökerhossa lyönti nenään niin että veret lensi. Joku naapuripöydän mustasukkainen hormonihirviö, joka "käsitti vähän väärin". Sen väärinkäsityksen vanha lapsuudenkaverini kosti ja veti puolestaan sitä turpaan (kiitos sinne pilven reunalle).

- Romanijengi saartoi ja alkoi heilutella puukkoa. Kaverini meni shokkiin ja alkoi vapisemaan, minä toimin puhemiehenä ja jollakin ilveellä päästiin siitä. Ryöstöä kai ne mietti, mutta olivat jotenkin epävarmoja. Kaverini sai lähtiessä potkun selkäänsä.

- Parit painit joskus ennen baari-ikää. Kummassakaan ei lyöty, oli sellaista poikien nahistelua ja mulkkujen mittaamista. Toisen voitin, toisessa olin niskalenkissä kahdessa sekunnissa

Tällaisia tulee mieleen.

Vierailija
14/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotain kymmenvuotiaana tyttönä. Ihan kantis tuntematon poika veti turpaan.

Se oli kai tuleva persu, jolla oli jo etukäteen traumoja ma muista.

Vierailija
15/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä ole uskaltaneet sieltä kotoaan minnekään lähteä, niin ei näillä ole kokemuksiakaan.

Vierailija
16/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli aloituksen tarkoitus?

Vierailija
17/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mutta en olekaan sosialisti. Toisaalta sosialistin lyömiseen ei tarvita syytä.

Hei Halla-aho, olet linjoilla.

Vierailija
18/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa on satunnainen ohikulkija lyönyt. Kerran somali. Kerran venäläinen. Kerran suomalainen skini. Äänestän perussuomalaisia koska he ei kuseta näistä asioista.

Vierailija
19/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se tyyppi on jo hoideltu. Luuseri.

Vierailija
20/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut vastata. Meni sensuuriin. Ilmeisesti väärä sana. Ellei ollut jotenkin väärin sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi