Millainen ihminen käyttää aikansa oikeasti kapakassa istumiseen päivällä? tai edes illalla?
eikö se ole urpojen pajatsonpelaajien paikka jossa luetaan iltasanomia ja pelataan tyhmiä pelejä ja juodaan kaljaa koko ajan= ja musa on paskaa
Kommentit (30)
ja illalla sitten korttipeliä ja karaokea
Mun naapuri. Mies, arviolta noin 50 vuotias. Möhömaha. Yksinäinen.
Minä olin eilen nuoruudenkavereideni kanssa baarissa vaihtamassa kuulumisia pitkästä aikaa. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan.
Onko aloittajalla jotain vikaa ymmärryksessä? Jonkinlaista älynpuutetta? Oletko uskovainen? Raittiina raivo tai muuten vain kolmevuotiaan tasolla ja kyselyiässä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin eilen nuoruudenkavereideni kanssa baarissa vaihtamassa kuulumisia pitkästä aikaa. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan.
Onko aloittajalla jotain vikaa ymmärryksessä? Jonkinlaista älynpuutetta? Oletko uskovainen? Raittiina raivo tai muuten vain kolmevuotiaan tasolla ja kyselyiässä?
Hieman on eroa näetkö kavereita kerran vuoteen baarissa vai oletko paikan vakiokalustoa illasta ja viikonlopusta toiseen. Jos et erota näitä toisistaan niin taidat olla rappioholisti tai muuten vain kolme vuotiaan tasolla kyselyiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman on eroa näetkö kavereita kerran vuoteen baarissa vai oletko paikan vakiokalustoa illasta ja viikonlopusta toiseen. Jos et erota näitä toisistaan niin taidat olla rappioholisti tai muuten vain kolme vuotiaan tasolla kyselyiässä.
Kyllä minä ymmärrän, tosin kuin te elämänankeuttajat.
Vuosaaren baarissa istuu venäläisiä yhdessä pöydässä toisessa turkkilaisia koko perhe ja kolmannessa juutalainen mies yksin.Myymässä muslimi ja juutalainen heidän baari.Samoin muissakin baareissa että muslimit ja juutalaiset myy viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloituksessa mainittu, että ihminen olisi kapakassa joka pävä tai ilta.
Kyllähän sitä nuorempana tuli istuttua baareissa lähes joka viikonloppu. Siellä tavattiin kavereita, pelattiin Pubi-tietovisaa ja muitakin pelejä, ja tutustuttiin uusiin ihmisiin. Nyt vanhempana vietän vapaa-aikani täysin toisenlaisissa merkeissä, en jaksa baareja enää yhtään.
White trash.sitä Suomessa riittää
Luuserit, alkoholistit. Heikko itsetuntoiset.
Vierailija kirjoitti:
mies
Työtön alkoholistimies
Venäläisillä on baareja jokunen nimellä kahvila ja myös muslimeilla on paljon.Yökerhoja on heillä siinä kuin huumemyynti.Monet tekee työtä baareissa kuten myy tai kokkaa tiskaa tai pesee vessoja.Useimmat käy viemässä lastin ruokia ja jää pelaamaan.Lähiöissä ne on paikkoja missä istutaan juttelemassa.Suosittuja on karaoke baarit ja musiikki.Tarjoilijat ja yrittäjät asuu siellä ne saa rahansa asiakkailta.Yrittäjät kerää rahat asiakkailta.
Mä käyn baareissa koska tykkään oksentaa lattialle niin ettei kukaan huomaa...porukka niin jurrissa ettei tajua mistä haju tulee.
Riippuu mitä tarkoitat kapakalla. Joku irkkutyylinen pubi voi olla ihan viihtyisä. Joku kulmaräkälä taas on sellainen, jonka kierrän kaukaa.
Juutalaisten baarit voi vaihtaa johonkin kristittyjen baariin.Anna rahasi kristityille.
Mä en ole koskaan käynyt missään baarissa. Ehkä siitä syystä etten juo ollenkaan alkoholia ja välttelen meluisia paikkoja. Mitä siellä ihmiset edes tekevät?
Varmaan aika keskiverto ihmiset. Itse en käy enää oikeastaan minkäänlaisissa ravintoloissa tms mutta nuorempana kun oli tapana vielä, niin paremmin minä kapakoissa viihdyin kuin klubeilla.
naama ja rintatutuoitu tyhmä nainen tai puliukko