Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut turpaasi kadulla liikkuessasi yllättäen ja ilman syytä?

Vierailija
14.12.2024 |

Kerran on nuorena tullut porukalta turpaan täysin yllättäen ja ilman sananvaihtoa. Tämä oli 90-luvulla pikkukaupungissa. Pääsin tilanteesta irti ja selvisin nenäverenvuodolla, vaikka kyllä sieltä potkuakin tuli. Tilanne ei jättänyt pelkotiloja, koska kaikki tiesi tuolloin että turpaan voi tulla ilman syytä jos sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan. Minä satuin. Mitään poliisijuttua en lähtenyt siitä edes tekemään, ei sellaista tuolloin ollut kuin pahemmissa jutuissa.

Sitten muuten uhkaavia tilanteita on ollut monia. Näistä on kuitenkin selvitty puhumalla ja huijaamallakin. Kerran tosin tultiin rinnuksiin kiinni mutta sain kaadettua kaverin maahan ja nousin siitä nopeasti ja jatkoin matkaani. 

Kaikki siis tapahtunut siinä teini- ja baari-iässä alle 30 vee. Sen jälkeen en ole jaksanut laukata kapakoissa kuin ehkä kerran kaksi vuodessa, silloinkin taksilla ovelta ovelle ja paremmissa paikoissa. 

Mites muilla? Niin ja olen mies.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Syljin verta ja sanoin vain tyhmä. Olen harrastanut nyrkkeilyä ja judoa lapsesta saakka. Olisin voinut tappaa hänet paljain käsin mutta ajattelin vain että tyhmä teko.

Vierailija
42/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli aloituksen tarkoitus?

Mietin tuota Kiurun hommaa ja halusin tietää onko muille käynyt noin että tulee yhtäkkiä pataan ilman syytä. Ei sen kummempaa. Omat kokemukseni laitoinkin ekaan viestiin.

ap

Eli ei persua naista saa lyödä oli aloituksen tarkoitus? Mitä vittua?

Nyt täytyy sanoa että en ymmärrä yhtään mitä tarkoitat. Kyseessä ei ole mikään poliittinen kannanotto, sellainen ei minua kiinnosta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorena kiusaajajengi rynni päälle ihan yllättäen ja takaapäin

Vierailija
44/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kuvattu on kyllä hyvin näkyvästi enkä ymmärtänyt syytä. En tehnyt tälle henkilölle mitään.

Erittäin outo olo jäi. Muistutinko jotain inhokkia, en tiedä.

45/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itseasiassa en ole joutunut kadulla minkäänlaisen hyökkäyksen kohteeksi, ellei sellaiseksi lasketa sitä, että joku laitapuolenkulkija on tullut kertomaan mulle elämäntarinaansa.

Vierailija
46/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Syljin verta ja sanoin vain tyhmä. Olen harrastanut nyrkkeilyä ja judoa lapsesta saakka. Olisin voinut tappaa hänet paljain käsin mutta ajattelin vain että tyhmä teko.

Kamppailulajiharrastajana varmasti tiedät, että irl kamppailutilanne on ihan eri kuin jonkun katan toistaminen tatamilla

Vierailija
47/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleon sattunut pahempaa

Vierailija
48/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua löi nainen keskellä katua turpiin niin, että etuhammas irtosi. Väitti, että olen vienyt hänen miehensä. Emme tunteneet toisiamme enkä minä hänen miestään.

Vierailija
49/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti Tuppurainen, oliko POLIITTINEN turpaan veto. Demari sosialisti lle hengittäminenkin on kohta poliittista. Säälittävää uhoamista, vaikka sinun " kyvyt" tiedetäänkin. Typeryyden maksimointia. 

Vierailija
50/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa nainen löi minua miestä ilman syytä avokämmenellä tanssilattialla. Kahdella seurueella oli riitaa ja toinen mies töinäisi toista voimalla jolloin tämä kaatui päälleni ja siitä lattialle. Nainen varmaan luuli, että minä löin hänen miestään ja läsäytti avarilla. Eihän se kivalta tuntunut! 

Vierailija
51/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kerran vaan on kysytty että haluanko turpaan. En halunnut enkä saanut.

Vierailija
52/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin sattunut. Täytin 15 vuonna 1990 ja silloin aloittelin omppuviinillä kuten monet muutkin ikäiseni. Siitä kaupungille. Tappeluja oli aina ja niiltä ei päässyt karkuun. Sama juttu kapakoissa, todella paljon tuli tilanteita ilman mitään provosointia, kaikilla kavereilla sama. 90-luku oli väkivaltaista aikaa, se on sanottava. Tuskin se hirveästi on muuttunut. Nenään on tullut, tuopilla on heitetty päähän, karate-potkulla potkaistu ilmat pihalle, puukkoa olen nähnyt pari kolme kertaa, tosin ei käytetty onneksi, sivusta olen nähnyt todella raakoja pahoinpitelyjä, joista pahin oli kun yhden tyypin pään päällä hypittiin ja tekijät sellaisia hulluja ettei kukaan uskaltanut mennä väliin koska sen jälkeen olisi hypitty sen pään päällä. Uhrin huppari ja reppu suojasi tätä tyyppiä ja ei saanut pysyviä vammoja. 

Vierailija
53/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo pariskunta käveli kaupan pihassa vastaan, ja nainen oli sitä mieltä että olin katsonut väärällä tavalla hänen miestänsä. Kysyi että haluatko turpaan ja tuli ihan lähelle seisomaan. Miehensä siinä yritti rauhoitella, ja minä pinkaisin karkuun.

Vierailija
54/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku hakattiin Turussa kun tuli r-kioskilta kadulle niin kaksi narkkia hakkasi ja potki päähän niin, että oli sairaalassa aivovamman takia pari kuukautta. Tuli eläkeläinen 5kymppisenä eikä autoa voi enää ajaa. 

Vierailija
55/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut joitakin nahinoita. Kerran näin miten kaveri joutui porukan piirittämäksi ja alkoi saada nyrkkiä ja potkua. Menin väliin jolloin porukka alkoi mättää minua. Kaveri pääsi siitä pois ja juoksi karkuun jättäen minut hakattavaksi. Se oli ikävästi tehty. Menin sitten kysymään sen jälkeen naama veressä kun sen löysin jostakin kaupungilta että et sitten voinut jäädä kaveriksi tappelemaan kun tulin avuksi vaan jätit taakse (tuolloin ei ollut kännyköitä juuri kellään, eli mitään apusoittoja ei voinut tehdä, piti vaan tapella tai karata). Kaveri suuttui tästä ja välit oli hetken aikaa huonot. Päätin lopulta unohtaa, mutta sain siitä sen opetuksen, että tosipaikassa kaveruus punnitaan ja kaikki ei ansaitse kunnioitusta.

Kaverisi oli täysi pelkuri rotta. Ymmärrän jos "välit oli hetken huonot". Itse olisin katkaissut samantien. Sama kun menisi nostamaan jotakin jäistä, nostaisi kaverin, mutta tippuisi sitten itse ja tämä toinen jättäisi auttajan avantoon ja juoksisi karkuun.

Jotkut ihmiset on vaan vastenmielisiä.

Vierailija
56/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikana minua häirittiin pyöräillessä kahden niin ikään teini-ikäisen toimesta. Törmäilivät minuun pyörillänsä tahallaan ja tarttuivat pyörästäni kiinni.

Vierailija
57/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttää olevan yllättävän väkivaltaisia.

Vierailija
58/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2 kertaa. Toisella tekijänä somali ja toisella r yss ä. Helsingissä molemmat. 

Vierailija
59/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisia ja maahanmuutajia ei voi syyttää jostain, ei persuille jää mitään.

Vierailija
60/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yllätys ole. Siitä vain ei puhuta tarpeeksi vaikka tutkimuksetkin vahvistavat runsaan väkivallankäytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi