Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut turpaasi kadulla liikkuessasi yllättäen ja ilman syytä?

Vierailija
14.12.2024 |

Kerran on nuorena tullut porukalta turpaan täysin yllättäen ja ilman sananvaihtoa. Tämä oli 90-luvulla pikkukaupungissa. Pääsin tilanteesta irti ja selvisin nenäverenvuodolla, vaikka kyllä sieltä potkuakin tuli. Tilanne ei jättänyt pelkotiloja, koska kaikki tiesi tuolloin että turpaan voi tulla ilman syytä jos sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan. Minä satuin. Mitään poliisijuttua en lähtenyt siitä edes tekemään, ei sellaista tuolloin ollut kuin pahemmissa jutuissa.

Sitten muuten uhkaavia tilanteita on ollut monia. Näistä on kuitenkin selvitty puhumalla ja huijaamallakin. Kerran tosin tultiin rinnuksiin kiinni mutta sain kaadettua kaverin maahan ja nousin siitä nopeasti ja jatkoin matkaani. 

Kaikki siis tapahtunut siinä teini- ja baari-iässä alle 30 vee. Sen jälkeen en ole jaksanut laukata kapakoissa kuin ehkä kerran kaksi vuodessa, silloinkin taksilla ovelta ovelle ja paremmissa paikoissa. 

Mites muilla? Niin ja olen mies.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on satunnainen ohikulkija lyönyt. Kerran somali. Kerran venäläinen. Kerran suomalainen skini. Äänestän perussuomalaisia koska he ei kuseta näistä asioista.

Ihan vaan vetävät rehellisesti turpaan 😂

Vierailija
22/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lisää vielä että miehen työkaverin kimppuun on hyökätty yöllä ilman syytä. Sai pysyvän aivovamman. Tuossakin ihan tuntemattomat ja mahdollisesti ollut ryöstöyritys, mutta siihen on tullut ihmisiä väliin sen verran että tekijät on saatu samantien kiinni. Ei mitään velkoja, ihan tavallisen ravintolaillan jälkeen ollut  lähdössä kotiin kun sivukadulla tultu kimppuun. 

Lisää mihin? Ota lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on satunnainen ohikulkija lyönyt. Kerran somali. Kerran venäläinen. Kerran suomalainen skini. Äänestän perussuomalaisia koska he ei kuseta näistä asioista.

Olet erehtynyt pahemman kerran.

Vierailija
24/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen löi vuosia sitten vastaan tullessaan yllättäen kännykällä silmäkulmaan. Taitoin sen maahan ja soitin poliisit. Poliisin selvitettyä asiaa kävi ilmi, että oli ollut kinaa poikkiksen kanssa ja se kiukutti. Sakot sai, en lopulta vaatinut mitään.

Vierailija
25/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan turpaani. Nuorempana tuli joskus kun oli iltaa viettämässä kaupungin keskustassa niin muutaman kerran oli tapaus kun joku tuki yrittää riitaa haastaa ilman syytä.

Vierailija
26/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran on käyty kiinni täysin tuntemattoman toimesta. Kysyi että haluatko turpaasi, vastasin siihen että en tietenkään, tunnetko jonkun joka haluaa? Meni hämilleen ja päästi irti.

Vierailija
27/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joitakin nahinoita. Kerran näin miten kaveri joutui porukan piirittämäksi ja alkoi saada nyrkkiä ja potkua. Menin väliin jolloin porukka alkoi mättää minua. Kaveri pääsi siitä pois ja juoksi karkuun jättäen minut hakattavaksi. Se oli ikävästi tehty. Menin sitten kysymään sen jälkeen naama veressä kun sen löysin jostakin kaupungilta että et sitten voinut jäädä kaveriksi tappelemaan kun tulin avuksi vaan jätit taakse (tuolloin ei ollut kännyköitä juuri kellään, eli mitään apusoittoja ei voinut tehdä, piti vaan tapella tai karata). Kaveri suuttui tästä ja välit oli hetken aikaa huonot. Päätin lopulta unohtaa, mutta sain siitä sen opetuksen, että tosipaikassa kaveruus punnitaan ja kaikki ei ansaitse kunnioitusta.

Vierailija
28/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon nainen löi vuosia sitten vastaan tullessaan yllättäen kännykällä silmäkulmaan. Taitoin sen maahan ja soitin poliisit. Poliisin selvitettyä asiaa kävi ilmi, että oli ollut kinaa poikkiksen kanssa ja se kiukutti. Sakot sai, en lopulta vaatinut mitään.

Teit väärin, ei oppinut mitään vastuunkantoa omista teoistaan eli rikosrekisteri olisi pitänyt saada hänelle.

Vierailija
29/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä joku ruiskutti stadin keskustassa täysin yllättäen lukkosulaa mun naamalle.

Vierailija
30/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kerrot, että persumielinen veti turpaan, ja sitten kerrot äänestäväsi persuja. Ymmärsin ihan hyvin.

Vierailija
31/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kerrot, että persumielinen veti turpaan, ja sitten kerrot äänestäväsi persuja. Ymmärsin ihan hyvin.

Sinä taidatkin olla sitä ryhmää joka kusettaa näistä asioista.

Vierailija
32/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli aloituksen tarkoitus?

Mietin tuota Kiurun hommaa ja halusin tietää onko muille käynyt noin että tulee yhtäkkiä pataan ilman syytä. Ei sen kummempaa. Omat kokemukseni laitoinkin ekaan viestiin.

ap

Vierailija
33/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse saanut, mutta varhaisteini-ikäistä tytärtäni vastaantullut vajaaälyinen löi, kun kävelin tyttären kanssa jalkakäytävällä.

Vierailija
34/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset ja maahanmuuttajat hakkaa minua", pitäisikö sinun muuttaa ruotsiin.

Vierailija
35/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut turpaani, mutta pysynkin kaukana miehistä ja joukkioista. Sillä on syynsä, miksi suomalaiset pitävät henkilökohtaisena tilanaan sellaista Lauri Markkasen mittaa.

Itse naisena olen saanut fyysistä palautetta kerran, tuntemattomalta naiselta. Samoin ystävien kohtaamat vastaavat yllätykset naisilta. Nyrkkiä naamaan, hiuksista repimistä jne.  

Vierailija
36/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse saanut, mutta varhaisteini-ikäistä tytärtäni vastaantullut vajaaälyinen löi, kun kävelin tyttären kanssa jalkakäytävällä.

Mitäs teit? Karmea tilanne. 

Vierailija
37/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit väärin, ei oppinut mitään vastuunkantoa omista teoistaan eli rikosrekisteri olisi pitänyt saada hänelle.

Tiedän. Nykyään tekisin toisin.

Vierailija
38/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli aloituksen tarkoitus?

Mietin tuota Kiurun hommaa ja halusin tietää onko muille käynyt noin että tulee yhtäkkiä pataan ilman syytä. Ei sen kummempaa. Omat kokemukseni laitoinkin ekaan viestiin.

ap

Eli ei persua naista saa lyödä oli aloituksen tarkoitus? Mitä vittua?

Vierailija
39/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskimääräistä pidempi ja komeampi mies, joten minulla ei ole tällaisia huolia. Lisääksi olen koulutettu ninja, joten voin potkia nulikoita nyyteille, jos alkavat ryppyilemaan.

Helsingissä on nykyään kyllä niin huonot vibat, että siellä käydessäni kuljetan lyhyttä machetea olkalaukussani. Saavat paskahalvauksen kuin Krokotiilimiehessä ikään, jos vaikka tulevat puukon kanssa ryppyilemään.

Minäkin olen iso mies 190 cm ja 95 kiloa, ollut sellainen jo parikymppisestä. En oikein usko tuohon että koko suojaa, koska ainakin minä olen nimenomaan sen takia saanut paljon uhkauksia ja "haastoja". Ihan selvästi se iso koko provosoi. "Kyllä mä sut tiputan" on kuultu aika monta kertaa ja ihan tuntemattomilta. 

Vierailija
40/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai. Joku syy on olevinaan ollut. En kylläkään ole pitänyt aina itseeni liittyvänä muuten kuin että on tullut oltua paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan