Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut turpaasi kadulla liikkuessasi yllättäen ja ilman syytä?

Vierailija
14.12.2024 |

Kerran on nuorena tullut porukalta turpaan täysin yllättäen ja ilman sananvaihtoa. Tämä oli 90-luvulla pikkukaupungissa. Pääsin tilanteesta irti ja selvisin nenäverenvuodolla, vaikka kyllä sieltä potkuakin tuli. Tilanne ei jättänyt pelkotiloja, koska kaikki tiesi tuolloin että turpaan voi tulla ilman syytä jos sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan. Minä satuin. Mitään poliisijuttua en lähtenyt siitä edes tekemään, ei sellaista tuolloin ollut kuin pahemmissa jutuissa.

Sitten muuten uhkaavia tilanteita on ollut monia. Näistä on kuitenkin selvitty puhumalla ja huijaamallakin. Kerran tosin tultiin rinnuksiin kiinni mutta sain kaadettua kaverin maahan ja nousin siitä nopeasti ja jatkoin matkaani. 

Kaikki siis tapahtunut siinä teini- ja baari-iässä alle 30 vee. Sen jälkeen en ole jaksanut laukata kapakoissa kuin ehkä kerran kaksi vuodessa, silloinkin taksilla ovelta ovelle ja paremmissa paikoissa. 

Mites muilla? Niin ja olen mies.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ysärillä Mikkelissä kun na""sit hakkasi kaikkia. Minä varmaan ärsytin kun farkkutakissa oli rauhanmerkki. Kolme jätkä kävi minun,14 v tytön kimppuun 

Vierailija
62/63 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mutta nykyään on niin paljon hulluja ja kaiken maailman wannabe-jengiläisiä liikkellä, että mulla on varmuudeksi aina kaasu, pamppu ja puukko mukana..myös keskellä päivää. Yöelämässä en tosin liikukaan. M45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse saanut, mutta varhaisteini-ikäistä tytärtäni vastaantullut vajaaälyinen löi, kun kävelin tyttären kanssa jalkakäytävällä.

Mitäs teit? Karmea tilanne. 

No mitä siinä voi muuta, kun huutaa sille vajakille, joka iso miehen korsto. Tuskin siitä mitään hyötyä kuitenkaan oli. Tyttärelle jäi traumat. Eläköön avohoito. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi