Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehet tietävät kuukautiskierrosta?

Vierailija
14.12.2024 |

Oman kokemukseni mukaan tietämys on aika heikkoa. Itse olen kolmelle aikuiselle miehelle joutunut selittämään, mitä ovulaatio tarkoittaa ja mitä se kuukautisvuoto itse asiassa on. 

Kahdella näistä miehistä oli omia lapsia. Yksi oli hoitoalalla. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehen pitäisi kuukautisista tietää, ja miksi? Itsekin jo parikymmentä vuotta ollut onnellisesti naimisissa, eikä puolisoni ole koskaan kokenut tarvetta, että meidän pitäisi yhdessä keskustella hänen kuukautisistaan. Epäselvää on myös se, miksi joku nainen haluaisi valistaa puolisoaan/miespuolisia tuttaviaan kuukautisista?

Kyllä minusta on ihan mielenkiintoista tietää kumppanini maukkaimmat panetuspäivät eli nuo jonkun toisenkin ketjussa mainitsemat ovulaatio ja muutama päivä ennen kuukautisia.

Toki kuukautisista ei ole pakko puhua, voisi olla vaikka jääkaappikalenteriin magneetteja "panetuspäivä!".

Vierailija
102/105 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että pimsu on pois käytöstä huoltokatkon ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä tietää yllättävön paljon kuukautisista, vielä siihen nähden että hän on psykologin toteamana heikkolahjainen eikä todellakaan mikään laaja yleissivistys.

Hän tietää pimppiäni kokeilemalla, että "kohta sulla alkaa kuukautiset". Ei sieltä siinä vaiheessa tule mitään verentuhrua. Se vain muuttuu erituntuiseksi. Itsekin sen huomaa, että emättimen tunto vähenee vähän ennen menkkoja. Saattaa haluttaa seksi, mutta yhdyntä ei sitten tunnu samalta kuin ovulaation lähellä.

Oon ollu aivan ihmeissäni tämän miehen kanssa, kun aina oon luullu älykkyyden olevan hyvän seksin edellytys. Mies ei oo penaalin terävin kynä todellakaan, mutta osaa koskettaa ja tekee mulle orgasmeja melkein väkisellä. Vai teeskenteleekö hän tyhmää jostain syystä?

Veikkaisin ilmiöksi tuntoaistin kehittymistä. Jos kognitioilla ei pärjää, tuntoaisti on voinit saada voimakkaampaa jalansijaa oman kiinnostuksen mukaan. 

Niin ja kyllä terveydenhuollon ammattilaisetkin tuntevat sen, kuka mitenkin. 

Vierailija
104/105 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet ajattelee alapäällään"

Ja sitten te jauhatte reiästänne ja sen eritteistä ventovieraille😂😂😂😂😂

Vierailija
105/105 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos muuten teillä naisilla ikinä käynyt mielessä, että kun monille (ei kaikille) tuo hormonaalinen toiminta aiheuttaa paskamaista käytöstä ja se on ihan ok, mutta myös testosteroni on hormonaalista toimintaa joka vaikuttaa käytökseen niin miksi hormonaalisesta toiminnasta aiheutuva huono käytös on ok vain naisen kohdalla?

No eihän se naisenkaan kohdalla ole ok. Eihän sitä pystyisi töissäkään käymään jos niin olisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi