Kuinka paljon miehet tietävät kuukautiskierrosta?
Oman kokemukseni mukaan tietämys on aika heikkoa. Itse olen kolmelle aikuiselle miehelle joutunut selittämään, mitä ovulaatio tarkoittaa ja mitä se kuukautisvuoto itse asiassa on.
Kahdella näistä miehistä oli omia lapsia. Yksi oli hoitoalalla.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siitä sitten pitäisi miesten tietää? Kertovatko naiset sen tarvittavan määrän? Vai pihtaavatko senkin?
Miksi pihtaisivat senKIN? Miksi kertoisivat kun ette te jaksa kuunnella? Teillä miehillähän ei ole hormonitoimintaa ollenkaan.
Miksi miesten pitää tietään jotain naisten hiivaonkaloista? Sinne työnnetään kulli ja se siitä!
Aika pihalla monet naisetkin tuntuu olevan miehen anatomisista toiminnoista.
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Ainoa mitä haluan tietää on se, onko rakkauden puutarhan portit auki vai kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Ettehän te tiedä muuta kuin että miehellä muna seisoo kun se haluaa panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Kyllä itse ainakin tiedän, että seisokki voi tulla muutenkin. Esimerkiksi aamulla ihan fysiologisista syistä.
- ap
Kaikenlaisia uuvatteja sitä onkin. Onneksi oma mieheni on hyvin perillä asioista ja on ihan itsenäisesti ennakoinut tyttäriensä tilannetta ja ostanut mm. siteitä matkaan pyytämättä. Kuukautiskierron ymmärtäminen on yleissivistystä sukupuolesta riippumatta.
Tiedän että eturauhasvaivat miehillä on yleisiä. Eturauhasta tunnustellaan peräsuolen kautta ja eturauhanen tuntuu peräsuolen sisältä vatsan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Siemenneste ei tule kiveksistä, poislukien muutama prosentti joka on siittiöitä.
Tiedän oikein hyvin. Ihmisen biologia on aina kiinnostanut, sukupuolesta riippumatta. M45, viiden isä, yleisesti sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta olen lukenut, että miehet luulevat menkkavuodon olevan peräisin jostain haavasta. Tai että vuotoa voi pidätellä.
"Miehet" eli joku onneton ja sinä niputat kaikki samaan koska olet miesvihaaja ja rakastat miesten mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Kyllä itse ainakin tiedän, että seisokki voi tulla muutenkin. Esimerkiksi aamulla ihan fysiologisista syistä.
- ap
Minkähän vuoksi sitten merkillisen moni nainen on tuntunut kuvittelevan, että mies hallitsee aina sitä seisokkia omalla mielellään? Tulee niinkuin täytenä ylätyksenä että sillä elimellä on aivan oma elämänsä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän luulee usein että klitoris on pelkästään sen näkyvä osa ja seksiä harrastettaessa naisesta tuntuu sitä paremmalta mitä nopeammin sitä klitorista hinkkaa ja mitä rajummin panee. :D Kuukautiskierrosta ymmärtävät yleensä vielä vähemmän. Luojan kiitos löytyi nykyinen mies joka on fiksumpi
Samoin luulee moni nainen. Tietäisitpä vain kuinka saatanan tyhmiä naiset on miehen anatomian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
Siemenneste ei tule kiveksistä, poislukien muutama prosentti joka on siittiöitä.
libidoa kontrolloi testo (20x naisen vastaavasta), minkä tuottavat kivekset, joita kontrolloi LH, minkä tuottaa aivolisäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valista toki meitä!
- ap
libidoa kontrolloi testo (20x naisen vastaavasta), minkä tuottavat kivekset, joita kontrolloi LH, minkä tuottaa aivolisäke.
Teston tasolla on kierto vuorokauden sisällä.
Kerran yhdelle miehelle sanoin sanan penis. Hän ei tiennyt, mitä se tarkoitti😂🤣😅
En tiedä miksi minun pitäisi niistä asioista jotain tietää, eihän naisiakaan kiinnosta miesten asiat.
Naiset tietävät miesten vehkeistä aika vähän suhteessa siihen, miten helppoa naisille on saada seksiä ja tuhmia keskusteluja aikaan.
Miehet taas tietävät naisten vehkeistä aika paljon suhteessa siihen, että moni mies on nelikymppisenä treenattu neitsyt.
Miksi fiksuilla naisilla on niin vaikeaa kertoa miehelle mistä pitävät?