Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tykkää meikittömistä luomunaisista

Vierailija
14.12.2024 |

Miehet tykkää tavallisen näköisistä, meikittömistä luomunaisista. Sellaisista, jotka eivät ehosta itseään liikaa.

Kuten tämä https://www.instagram.com/p/DDfV-hMR4Jb/?igsh=MXE4cnNhZmNsb2l6ZQ==

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En availe linkkejä, mutta eivät tykkää luomuista meikkaamattomista. Silikonitettu, leikkautuu, meikattu hot-babe on se mistä miehet tykkää. Sellaisen ympärillä on aina kuhinaa.

Vierailija
2/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En availe linkkejä, mutta eivät tykkää luomuista meikkaamattomista. Silikonitettu, leikkautuu, meikattu hot-babe on se mistä miehet tykkää. Sellaisen ympärillä on aina kuhinaa.

En myöskään availe.  Mutta jos vaan nuita kuvailemiasi olisi tarjolla niin loppuisi seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niitähän ne toki instassa kuolaa..eiku... 

Vierailija
4/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin ja hyvä niin. Thank God en näytä tolta eikä tarvi pukeutua noin :D 

Vierailija
5/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kunhan nainen on ilman meikkiäkin poikkeuksellisen kaunis. Sen sijaan Päivi, 35, Kuortaneelta ei ole ilman meikkiä kovin viehättävä.

Vierailija
6/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä miehet luulevat meikkaamattomaksi sisältää yli kymmentä tuotetta ja paljon aikaa. On siis oikeasti tosi kova meikki.

Vierailija
7/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kaunis tyttö. Mutta noi peffasta topatut shortsit on hassut. 

Vierailija
8/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on luomu. Todellakin. Varsinkin tuo peba 😂🤣👍👍👍

Vierailija
9/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä miehet luulevat meikkaamattomaksi sisältää yli kymmentä tuotetta ja paljon aikaa. On siis oikeasti tosi kova meikki.

Naisenakin luulin pitkään niin! Olin luullut, että luonnonkauniilta näyttävä on aina sitä, eikä meikki muuta ulkonäköä ellei ole joku tyyliin drag queen. Olen nähnyt elämässäni paljon luonnostaan kauniita, söpöjä ja sieviä naisia, joten en ollut ajatellut että jotkut ei oikeasti olisi. 

Vierailija
10/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ap:n oma sivu? Haluut katsojia itselles? 

Vierailija
11/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkin naisella on kaikkea muuta meikkiä, paitsi ripsiväriä. Ihan uskomatonta, mikä miehille menee läpi luomusta. 

Vierailija
12/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan palstanaisista kokeillut tätä tyyliä?

https://api.elovena.com/wp-content/uploads/2019/12/elovena_aikajana_196…

Vierailija
13/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumiehet pitävät homoista.

Vierailija
14/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet välillä sanoo miten kaunis olen ilman meikkiä. Kuitenkin kuutta eri tököttiä olen pistänyt naamaani. 

Vierailija
15/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkin naisella on kaikkea muuta meikkiä, paitsi ripsiväriä. Ihan uskomatonta, mikä miehille menee läpi luomusta. 

En naisenakaan kyllä tunnistaisi. Peppu ei näyttänyt luomulta, mutta ei mitään syytä olettaa että naama ei voisi olla tuo. 

Vierailija
16/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin ja hyvä niin. Thank God en näytä tolta eikä tarvi pukeutua noin :D

Joo, ei tommonen tyyli sovi, ku sporttisille ja kauniille naisille.

Vierailija
17/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun eli naisen silmään on kyllä meikitön naama. Miksi ei olisi? Ei tuon naamassa ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
18/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse ainakin saan paljon enemmän hyväksyviä katseita miehiltä meikattuna kuin meikittä.

Vierailija
19/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tommonen tyyli sovi, ku sporttisille ja kauniille naisille.

No tykkään kyllä enempi omasta naamastani ja kropastani, ei onneksi tarvi tollasia vaatteita ja hiuksia pitää. 

Vierailija
20/144 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse ainakin saan paljon enemmän hyväksyviä katseita miehiltä meikattuna kuin meikittä.

Mulla ei eroa siihen onko meikkiä vai ei tai mitä on päällä, toki suomimiehet lähestyy helpommin jos on lenkkivaatteet ja meikitön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi