Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä minulle muikkeli?

Vierailija
14.12.2024 |

Olisi kiva lähteä mukavan naisen kanssa treffeille. Mieluiten lenkille tai ulkosalille. Pitäisin sinua vyötäröltä, kun vetäisit leukoja.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, Kukaan, Kukaan... jos tästä jankutuksesta ei nouse varoitusliput salkoon niin mistä sitten?

:( No anteeks vaan, mutta alkaa olla vähän kiire tässä. Oon suunnitellut uudenvuoden lenkkiä sähäkän muikkelin kanssa. -ap

Minä suunnittelin tällä viikolla uuden vuoden treffejä miehen kanssa :D mies vain enää puuttuu. Tyydyn etsimään perinteisesti jostain deittisovelluksesta koska siellä ne ihmiset on.

Voi harmin paikka... kun en ole sovelluksissa. :( Tiedä vaikka oltais tavattu siellä. Toivottavasti treffisi onnistuvat! :D

En olisi tyyppiäsi koska en ole erityisen sähäkkä XD mutta saa nähdä löydänkö edes ketään niille treffeille, ensi viikolla alka

Kiitti! :D No en ole oikein itsekään varma sähäkkyydestä, että onko se välttämättä hyvä kriteeri edes, kun tarkemmin miettii... Mutta uudeksivuodeksi treffit, siihen tähtäämme. Koska kaikki on jo suunniteltu, vain muikkeli ja ukkeli puuttuu. -ap

Vierailija
62/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muikkelia ei ole helppo löytää, ovat vikkeliä katoamaan ja taskuraketteina sopivat ahtaisiinkin piilopaikkoihin.

:D -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään jos puhut naisista tuohon sävyyn

Mihin sävyyn? -ap

Monet nauset ei tykkää että niitä sanotaan muikkeleiksi

Tyllerö on parempi.

Vierailija
64/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullea ja tuskin jaksan leukoja, joten tarvitset vahvat kädet. Tosin tuskin edes osaan.  Voit toki opastaa.

Vierailija
65/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pullea ja tuskin jaksan leukoja, joten tarvitset vahvat kädet. Tosin tuskin edes osaan.  Voit toki opastaa.

No voitaishan me tehdä jotain muutakin, vaikka lautapelejä alkuillasta, ja yöllä kävelylle, raketteja katsomaan ja fiilistelemään. Ehkä vähän turha siinä yöllä ruveta rehkimään, jos ei siihen erityistä intoa molemmilla? Tai voihan siellä käydä kokeilemassa, ja mielelläni nostelen. Ja voidaanhan me juosta hangessa, jos tulet reppuselkään... -ap

Vierailija
66/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitaishan me tehdä jotain muutakin, vaikka lautapelejä alkuillasta, ja yöllä kävelylle, raketteja katsomaan ja fiilistelemään. Ehkä vähän turha siinä yöllä ruveta rehkimään, jos ei siihen erityistä intoa molemmilla? Tai voihan siellä käydä kokeilemassa, ja mielelläni nostelen. Ja voidaanhan me juosta hangessa, jos tulet reppuselkään... -ap

Olisin vähän painava reppu 😂

Vierailija
67/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siis lisäpainona? Pystyn nostamaan itseni lisäksi vain 16 kg, sorry

Vierailija
68/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ulosotto? 

Vierailija
69/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän painava reppu 😂

No jos vuorotellen roudataan toisiamme. :D Mennään vaan sinne hankeen rymyämään ja sekoilemaan. Tai voihan sitä vaan kävellä ja käydä pelaamassa bilistä. -ap

Vierailija
70/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ulosotto? 

Ei. -ap

Vierailija
71/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ulosotto? 

Joudut maksamaan kaiken :) ehkä pienellä glögillä pystyn käymään

Vierailija
72/72 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit siis lisäpainona? Pystyn nostamaan itseni lisäksi vain 16 kg, sorry

Tää en ollu mä. Joku tuli tähän trollaamaan ja yrittämään pilata mun treffit. -ap