Mistä minulle muikkeli?
Olisi kiva lähteä mukavan naisen kanssa treffeille. Mieluiten lenkille tai ulkosalille. Pitäisin sinua vyötäröltä, kun vetäisit leukoja.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Muikkelia ei ole helppo löytää, ovat vikkeliä katoamaan ja taskuraketteina sopivat ahtaisiinkin piilopaikkoihin.
:D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään jos puhut naisista tuohon sävyyn
Mihin sävyyn? -ap
Monet nauset ei tykkää että niitä sanotaan muikkeleiksi
Tyllerö on parempi.
Olen pullea ja tuskin jaksan leukoja, joten tarvitset vahvat kädet. Tosin tuskin edes osaan. Voit toki opastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pullea ja tuskin jaksan leukoja, joten tarvitset vahvat kädet. Tosin tuskin edes osaan. Voit toki opastaa.
No voitaishan me tehdä jotain muutakin, vaikka lautapelejä alkuillasta, ja yöllä kävelylle, raketteja katsomaan ja fiilistelemään. Ehkä vähän turha siinä yöllä ruveta rehkimään, jos ei siihen erityistä intoa molemmilla? Tai voihan siellä käydä kokeilemassa, ja mielelläni nostelen. Ja voidaanhan me juosta hangessa, jos tulet reppuselkään... -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voitaishan me tehdä jotain muutakin, vaikka lautapelejä alkuillasta, ja yöllä kävelylle, raketteja katsomaan ja fiilistelemään. Ehkä vähän turha siinä yöllä ruveta rehkimään, jos ei siihen erityistä intoa molemmilla? Tai voihan siellä käydä kokeilemassa, ja mielelläni nostelen. Ja voidaanhan me juosta hangessa, jos tulet reppuselkään... -ap
Olisin vähän painava reppu 😂
Olisit siis lisäpainona? Pystyn nostamaan itseni lisäksi vain 16 kg, sorry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vähän painava reppu 😂
No jos vuorotellen roudataan toisiamme. :D Mennään vaan sinne hankeen rymyämään ja sekoilemaan. Tai voihan sitä vaan kävellä ja käydä pelaamassa bilistä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ulosotto?
Ei. -ap
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ulosotto?
Joudut maksamaan kaiken :) ehkä pienellä glögillä pystyn käymään
Vierailija kirjoitti:
Olisit siis lisäpainona? Pystyn nostamaan itseni lisäksi vain 16 kg, sorry
Tää en ollu mä. Joku tuli tähän trollaamaan ja yrittämään pilata mun treffit. -ap
Kiitti! :D No en ole oikein itsekään varma sähäkkyydestä, että onko se välttämättä hyvä kriteeri edes, kun tarkemmin miettii... Mutta uudeksivuodeksi treffit, siihen tähtäämme. Koska kaikki on jo suunniteltu, vain muikkeli ja ukkeli puuttuu. -ap