Mistä minulle muikkeli?
Olisi kiva lähteä mukavan naisen kanssa treffeille. Mieluiten lenkille tai ulkosalille. Pitäisin sinua vyötäröltä, kun vetäisit leukoja.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wild goose chase.
Häh? -ap
Shakespearen käyttämä ilmaus - tavoittelet sellaista mitä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mulla luki just Tinder-biossa, että etin seuraa lenkille tai ulkosalille.
:D En valitettavasti oo Tinderissä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wild goose chase.
Häh? -ap
Shakespearen käyttämä ilmaus - tavoittelet sellaista mitä ei ole
En usko tämmöiseen negatiivisuuteen. Olen manifestoinut itselleni sähäkkää muikkelia. -ap
Täällähän minä, ulkoilu maistuu ja salilla kiva. Tanssikin välillä menee treenistä.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä, ulkoilu maistuu ja salilla kiva. Tanssikin välillä menee treenistä.
<3 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Mulla luki just Tinder-biossa, että etin seuraa lenkille tai ulkosalille.
En minäkään enää. Ajattelin, että olit löytänyt mun profiilin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään enää. Ajattelin, että olit löytänyt mun profiilin sieltä.
Aa, okei... :D No löytyikö sieltä joku? -ap
Kukaan, Kukaan, Kukaan... jos tästä jankutuksesta ei nouse varoitusliput salkoon niin mistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, Kukaan, Kukaan... jos tästä jankutuksesta ei nouse varoitusliput salkoon niin mistä sitten?
:( No anteeks vaan, mutta alkaa olla vähän kiire tässä. Oon suunnitellut uudenvuoden lenkkiä sähäkän muikkelin kanssa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mene Mikkeliin, osta torilta muikkuja ja huuda klo 12 kovalla äänellä: MUIKKELII!!!
Ei täällä myydä enää torilla muikkuja. Kauppahallissa myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täältä. Mikset kokeile jotain deittisovellusta?
No en ala tuntemattomien kanssa treffailemaan. Pitää tutustua ensin. -ap
Miten ajattelit tutustuvasi, jos et ensin treffaa ketään? Yrität kai sitten jo tuntemistasi naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( No anteeks vaan, mutta alkaa olla vähän kiire tässä. Oon suunnitellut uudenvuoden lenkkiä sähäkän muikkelin kanssa. -ap
Minä suunnittelin tällä viikolla uuden vuoden treffejä miehen kanssa :D mies vain enää puuttuu. Tyydyn etsimään perinteisesti jostain deittisovelluksesta koska siellä ne ihmiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan täältä. Mikset kokeile jotain deittisovellusta?
No en ala tuntemattomien kanssa treffailemaan. Pitää tutustua ensin. -ap
Miten ajattelit tutustuvasi, jos et ensin treffaa ketään? Yrität kai sitten jo tuntemistasi naisista.
No ensin tietysti tavataan muuten. Tai en minä tiedä, enkä ole sitä tarkemmin aatellut. Kyllä se siitä sitten selvinnee. Mutta täytyy myöntää, että olet kyllä oikeassa. Ehkä parempi vaan treffata, vaikka ei tuntisi. Menee muuten liian vaikeaksi. :/ -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suunnittelin tällä viikolla uuden vuoden treffejä miehen kanssa :D mies vain enää puuttuu. Tyydyn etsimään perinteisesti jostain deittisovelluksesta koska siellä ne ihmiset on.
Voi harmin paikka... kun en ole sovelluksissa. :( Tiedä vaikka oltais tavattu siellä. Toivottavasti treffisi onnistuvat! :D
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä koltiaisia.
No älä ole mulle niin ankara... Kaikilla meillä on omat polkumme ja läksymme opittavana. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmin paikka... kun en ole sovelluksissa. :( Tiedä vaikka oltais tavattu siellä. Toivottavasti treffisi onnistuvat! :D
En olisi tyyppiäsi koska en ole erityisen sähäkkä XD mutta saa nähdä löydänkö edes ketään niille treffeille, ensi viikolla alkanee etsintä!
Toivottavasti sinunkin treffisi onnistuvat!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät muikkelin ap :) Hyvää joulua sinulle ja toivottavasti se oma salikissa ilmestyy vierelle viimeistään ensi vuonna.
-Tilaa Temusta...Temussa on palautus oikeus jos ei miellytä...käsittääkseni palautus oikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita...(jos ymmärrät mitä tarkoitan...)
Muikkelia ei ole helppo löytää, ovat vikkeliä katoamaan ja taskuraketteina sopivat ahtaisiinkin piilopaikkoihin.
Entä jos nainen sanoisi miestä pikku possuksi? -ap