Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvasti sama painajainen?

Vierailija
14.12.2024 |

Näätkö jotain samaa painajaista usein? Itsellä yksi uni joka tulee aina silloin tällöin painajaisena esiin. Aina sama kaava. Olen edellisessä vuokra-asunnossa tavaroineni vaikka sopimukseni on päättynyt kuukausia sitten. Ja siinä unessa pelkään että vuokranantaja tulee ja löytää mut sieltä :D Mulla oli tuossa asunnossa kyllä oikeasti vähän traumaattinen poismuutto, kun naapurissa oli tulipalo ja sen takia muuttoa ei kerennyt oikein sisäistämään ja vuokranantaja heittäytyi vähän ikäväksi yhdessä kohtaa. Onneksi kaikki meni hyvin. Mutta siinä painajaisessa en ole vieläkään päässyt pois sieltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattisten vuosien jälkeen, kakkosluokan trauman saaneena, näin vuosikymmeniä saman painajaisen eri versioita. Jeesus vapautti yön kauhuista.

Vierailija
2/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkille tämä. Älä lue jos olet herkkä. Mua ahdistaa luokkaunet, jossa on koulu, reissu, asuntola tai opiskelu. Ehkä se kertoo menneestä jotain. Viimeksi näin unta siitä että otin mustia demoneja irti selästä repimällä (ne näkyivät varjomaisina päänä ja pienenä torsona mikä oli kamalaa) ja yhtä kuristin, sitten olin helpottunut herätessä. Oli aika inhaa puuhaa unessa. Peilin kautta havaitsin mukamas unessa ne että yrittivät olla selässä tai sivulla, oli ällöttävää ja pääsin eroon niistä määrätietoisuudella. Yhden laitoin ovesta ulos väkisin. Ne oli paljastettu. Painajaisia tosiaan. Tosielämässä en ole siis mikään kuristelija todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herkille tämä. Älä lue jos olet herkkä. Mua ahdistaa luokkaunet, jossa on koulu, reissu, asuntola tai opiskelu. Ehkä se kertoo menneestä jotain. Viimeksi näin unta siitä että otin mustia demoneja irti selästä repimällä (ne näkyivät varjomaisina päänä ja pienenä torsona mikä oli kamalaa) ja yhtä kuristin, sitten olin helpottunut herätessä. Oli aika inhaa puuhaa unessa. Peilin kautta havaitsin mukamas unessa ne että yrittivät olla selässä tai sivulla, oli ällöttävää ja pääsin eroon niistä määrätietoisuudella. Yhden laitoin ovesta ulos väkisin. Ne oli paljastettu. Painajaisia tosiaan. Tosielämässä en ole siis mikään kuristelija todellakaan.

"Ei herkille tämä. Älä lue jos olet herkkä."

😂 No olipa tosi järkyttävää tekstiä.

Vierailija
4/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei herkille tämä. Älä lue jos olet herkkä."

😂 No olipa tosi järkyttävää tekstiä.

Hyvä jos et järkyttynyt. Luulen silti ettei sovi kaikille, siksi varoitus joillekin. Onneksi tuo uni oli harvinainen ja tutkin sen alkuperää. Olen päässyt ehkä jyvälle.

Vierailija
5/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi painajaiseen, kun tulevaisuuden yksinäisyys hyökkäsi kimppuuni. Ap, olisiko mahdollista lähteä treffeille kanssani?

Vierailija
6/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn uni ei ole oikea painajainen 

Vierailija
7/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen edelleen unia opiskeluajasta, joka ei ollut mitenkään traumaattinen, mutta unessa minulla on opinnot kesken ja kun menen niitä suorittamaan loppuun, koko yliopisto on hävinnyt ja joudun aloittamaan kaiken alusta n. 18-vuotiaiden kanssa. 

Vierailija
8/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olen matkalla. Minulta on kadonnut kaikki matkatavarat ja rahat enkä tunne ketään, joka voisi auttaa. Minulta on pari kertaa yritetty varastaa lompakko, mutta olen saanut lompakon heti takaisin, Madridissa ja Lissabonissa. 

Vierailija
9/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään unta todella usein siitä manaaja elokuvan riivatusta tytöstä, siinä se nauraa ja sanoo että seuraa mua aina.

Vierailija
10/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joitakin kertoja vuodessa painajaismaista unta yhdestä teinivuosien ei-terveestä kaverisuhteesta. Miksiköhän just siitä, kun on ollut muitakin traumaattisia asioita silloin elämässä 🤔 Niistä pahimmista en näe unia ikinä. Kun herään ärsyttää aina kun muistan sen ihmisen, muuten kun en häntä muistele/muista

Vierailija
11/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nään unta todella usein siitä manaaja elokuvan riivatusta tytöstä, siinä se nauraa ja sanoo että seuraa mua aina.

Oikeesti? :D Voi ei. Olitko kauhean ahdistunut siitä elokuvasta, katsoitko sen liian nuorena yksin tms?

Vierailija
12/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? :D Voi ei. Olitko kauhean ahdistunut siitä elokuvasta, katsoitko sen liian nuorena yksin tms?

Näin sen kasarilla ja vieläkin se ahdistaa, en vaan ymmärrä miten se voi tulla uniin niinkin pitkän ajan jälkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme