Seurustelisitko miehen kanssa joka ei pysty ottamaan yhtäkään olutta tai viinilasillista?
Sen takia että muuten retkahtaa. En ota itsekään kuin ehkä 3-4 kertaa vuodessa, mutta olisi se nyt joskus kiva ottaa lasillinen yhdessä ja olla vaikka vähän hiprakassa.
Kommentit (24)
Vaikea sanoa. Mut jos sulle tärkeää juoda yhdessä sellaisen kanssa joka ei voi juoda niin unohda.
Mielelläni! En itsekään juo alkoholia ollenkaan, sopisi oikein hyvin!
N22
Kyllä voisin. Olen itsekin alkoholisti, joten voimme olla raittiita yhdessä.
Haluan miehen joka ei juo lainkaan, mutta en seurustelisi ex alkoholistin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kyrvänimijä!
mitä iniset, anna mennä!
Lisää siihen vielä röökit, ei ole käynyt inttiä, ei osaa kalastaa, neitsyt, jehovalainen ym. paskaa.
En. On ilmeisen riippuvuuksiin taipuva.
Voisin, koska mulla on hyvinkin todennäköisesti sama ongelma. Ei siis ole ongelmaa olla ottamatta, mutta en uskalla luottaa itseeni etten hölmöilisi jos ottaisin sen lasillisen kaksi. Ei mulla mitään ryyppyputkea alkaisi, mutta ihan riittävästi ehtisin aiheuttaa harmia yhdessä illassakin.
Olisi kyllä oikeasti mukavaa jos voisi olla itsestään niin varma, että sellaisen hilpeän hiprakan uskaltaisi hyvässä seurassa hankkia.
Haha! Melkoiset itsepetokset tulilla. Aivan kuin incel-emakko pystyisi valitsemaan tai ottamaan ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka ei juo lainkaan, mutta en seurustelisi ex alkoholistin kanssa
Ex alkoholisti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 opettele kirjoittamaan. Sen jälkeen sivistä itseäsi.
En, koska hänen itsekurinsa voi repsahtaa. Muuten vaan juomaton on ok.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, koska mulla on hyvinkin todennäköisesti sama ongelma. Ei siis ole ongelmaa olla ottamatta, mutta en uskalla luottaa itseeni etten hölmöilisi jos ottaisin sen lasillisen kaksi. Ei mulla mitään ryyppyputkea alkaisi, mutta ihan riittävästi ehtisin aiheuttaa harmia yhdessä illassakin.
Olisi kyllä oikeasti mukavaa jos voisi olla itsestään niin varma, että sellaisen hilpeän hiprakan uskaltaisi hyvässä seurassa hankkia.
Sofia, ne ruisrock-kuvat on jo lehdessä
Oishan se joo kivaa, mutta kun on oppinut juomaan ns suomalaisittain eli vetäisee sen kunnon kännin niin minkäs teet. Aika usein sitä on tullut, etenkin näin kesällä lähdettyä hetkeksi terassille ja tosiaan yhdelle-parille mutta kas vaan se alkaakin maistua ja sitten alkaa se, että no voi kai sitä vielä yhdet ottaa.. Lopulta on sitten pilkun aikaan aamuyöstä jossain baarissa juoma kourassa ja neliveto enemmän kuin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
aina saa haluta mut sä et sais edes sitä rappioalkoholistia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia, ne ruisrock-kuvat on jo lehdessä
Heh :D Onneksi en ole sofia enkä julkkis, mutta kieltämättä noista sen remuamiskuvista pystyi aistimaan sen itsellekin hyvin tutun tunnelman ja miltei haistamaan alkoholin. Sitä feikkaa että on niin kivaa ja siistiä mutta oikeasti ei ole edes hauskaa. Ei silloin kun örveltää menemään eikä varsinkaan sen jälkeen.
Thank god noina omina biletysaikoina ei vielä ollut kameroita kännyköissä.
Vain alkoholisti voi laittaa ylipäätään em kysymystä. luulisin.
Se on jännä miten ihmisille juomattomuus on yhtäsuuri ongelma kun juominenkin.
En todellakaan. Itse juon harvoin ja olisi aika kamalaa ettei esim kerran kesässä voisi seurassa yhtä olutta ottaa. Täysin raitis olisi kyllä ihan ok.
En