Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko miehen kanssa joka ei pysty ottamaan yhtäkään olutta tai viinilasillista?

Vierailija
11.07.2025 |

Sen takia että muuten retkahtaa. En ota itsekään kuin ehkä 3-4 kertaa vuodessa, mutta olisi se nyt joskus kiva ottaa lasillinen yhdessä ja olla vaikka vähän hiprakassa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Mut jos sulle tärkeää juoda yhdessä sellaisen kanssa joka ei voi juoda niin unohda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni! En itsekään juo alkoholia ollenkaan, sopisi oikein hyvin!

N22

Vierailija
4/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Olen itsekin alkoholisti, joten voimme olla raittiita yhdessä.

Vierailija
5/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka ei juo lainkaan, mutta en seurustelisi ex alkoholistin kanssa 

Vierailija
6/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrvänimijä!

mitä iniset, anna mennä!

Vierailija
7/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää siihen vielä röökit, ei ole käynyt inttiä, ei osaa kalastaa, neitsyt, jehovalainen ym.  paskaa.

Vierailija
8/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On ilmeisen riippuvuuksiin taipuva. 

Vierailija
9/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska mulla on hyvinkin todennäköisesti sama ongelma. Ei siis ole ongelmaa olla ottamatta, mutta en uskalla luottaa itseeni etten hölmöilisi jos ottaisin sen lasillisen kaksi. Ei mulla mitään ryyppyputkea alkaisi, mutta ihan riittävästi ehtisin aiheuttaa harmia yhdessä illassakin.

Olisi kyllä oikeasti mukavaa jos voisi olla itsestään niin varma, että sellaisen hilpeän hiprakan uskaltaisi hyvässä seurassa hankkia.

Vierailija
10/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, miksen seurustelisi.

Vierailija
11/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Melkoiset itsepetokset tulilla. Aivan kuin incel-emakko pystyisi valitsemaan tai ottamaan ketään miestä.

Vierailija
12/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen joka ei juo lainkaan, mutta en seurustelisi ex alkoholistin kanssa 

Ex alkoholisti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 opettele kirjoittamaan. Sen jälkeen sivistä itseäsi.

Vierailija
13/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska hänen itsekurinsa voi repsahtaa. Muuten vaan juomaton on ok. 

Vierailija
14/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, koska mulla on hyvinkin todennäköisesti sama ongelma. Ei siis ole ongelmaa olla ottamatta, mutta en uskalla luottaa itseeni etten hölmöilisi jos ottaisin sen lasillisen kaksi. Ei mulla mitään ryyppyputkea alkaisi, mutta ihan riittävästi ehtisin aiheuttaa harmia yhdessä illassakin.

Olisi kyllä oikeasti mukavaa jos voisi olla itsestään niin varma, että sellaisen hilpeän hiprakan uskaltaisi hyvässä seurassa hankkia.

Sofia, ne ruisrock-kuvat on jo lehdessä

Vierailija
15/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se joo kivaa, mutta kun on oppinut juomaan ns suomalaisittain eli vetäisee sen kunnon kännin niin minkäs teet. Aika usein sitä on tullut, etenkin näin kesällä lähdettyä hetkeksi terassille ja tosiaan yhdelle-parille mutta kas vaan se alkaakin maistua ja sitten alkaa se, että no voi kai sitä vielä yhdet ottaa.. Lopulta on sitten pilkun aikaan aamuyöstä jossain baarissa juoma kourassa ja neliveto enemmän kuin lähellä.

Vierailija
16/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina saa haluta mut sä et sais edes sitä rappioalkoholistia

Vierailija
17/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia, ne ruisrock-kuvat on jo lehdessä

Heh :D Onneksi en ole sofia enkä julkkis, mutta kieltämättä noista sen remuamiskuvista pystyi aistimaan sen itsellekin hyvin tutun tunnelman ja miltei haistamaan alkoholin. Sitä feikkaa että on niin kivaa ja siistiä mutta oikeasti ei ole edes hauskaa. Ei silloin kun örveltää menemään eikä varsinkaan sen jälkeen. 

Thank god noina omina biletysaikoina ei vielä ollut kameroita kännyköissä.

Vierailija
18/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain alkoholisti voi laittaa ylipäätään em kysymystä. luulisin.

19/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten ihmisille juomattomuus on yhtäsuuri ongelma kun juominenkin.

Vierailija
20/24 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Itse juon harvoin ja olisi aika kamalaa ettei esim kerran kesässä voisi seurassa yhtä olutta ottaa. Täysin raitis olisi kyllä ihan ok.