Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kyllästynyt ja surullinen tähän, että mies on vain lapsensa kanssa. Olenko itsekäs?

Vierailija
12.12.2024 |

Ollaan seurusteltu viisi vuotta ja vähän aikaa sitten mentiin naimisiin. Miehen lapsi (11-v.) on meillä joka toinen viikko. Tällöin mies unohtaa, että minäkin olen olemassa. Hän käyttää kaiken vapaa-aikansa poikansa kanssa pelaamiseen ja muuhun yhteiseen tekemiseen. Jos ehdotan jotain kahdenkeskistä kuten vaikka kävelyä tai sarjan jaksoa, olen hänestä itsekäs, koska se olisi pois lapselta. Näin hän siis ajattelee. Itse nään, että heidän aika on tärkeää, mutta meidän yhteistä aikaa ei tule unohtaa kokonaan lapsiviikoilla. Tuntuu, että olen ilmaa vaan. Pitääkö vaan jaksaa ja kestää? Kuunnella naurua ja pleikkarin ääniä olohuoneesta päivästä ja viikosta toiseen? Ja kyllä, olen mukana itsekin, mutta eivät mun sosiaalisuusvarastot ole mitkään pohjattomat. Tarvitsen kumppaniani esim. jakaakseni edes päivän tapahtumia ja aikuisten väliseen keskusteluun. 

Silti näinä lapsiviikkoina mies tekee aloitteita iltaisin seksiin, mutta mä en vain ns. pysty siihen kun päivän aikana ei ole välttämättä ollut mitään kontaktia häneen. 

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olet kamala. Miehen lapsi asuu kotona enää ehkä seuraavat 7 vuotta, anna miehen viettää lapsensa kanssa aikaa siihen asti edes se joka toinen viikko. Sinulle luulisi riittävän miehen seura joka toinen viikko ja ne seuraavat 40 vuotta.

Vierailija
22/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin olevani kyllästynyt. En yllättynyt.

Mentiin naimisiin, koska haluttiin. En ajattele, että naimisiin voi mennä vain, jos kumppani on täydellinen. En minäkään ole. Sitä paitsi hänhän ei ole tavallaan tehnyt mitään väärää. Minulla on ajatus, että olen ulkopuolinen.

Ap

Kyllä sun kuuluu mukautua tilanteeseen, eikä yrittää viedä miestä muualle (pois kotoa kävelylle yms.) Sinähän silloin tekisit sen lapsen olon ulkopuoliseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain tyypillinen nainen. Älä sure. Kaikki naiset ovat itsekkäitä pikku paskiaisia.

Hassuinta kuitenkin on se, että näiden yh äitien lapsoisia pitäisi uuden miehen palvella ja elättää kuin omiaan tai yh mamukka suuttuu ja pahoittaa mielensä.

Niin ja niitä äpäriä joutuu sietämään lähes kuukauden jokaisena päivänä. Max 4 päivää kuukaudessa ovat poissa jaloista. Siinä on melkoinen ero tuon ap:n kärsimyksiin nähden. Itse jaksoin peräti vuoden katsella ja sitten lopulta totesin itselleni, että nyt tämä toisten jämillä leikkiminen saa loppua ja hommasin itselleni oikean kunnollisen naisen.  Ehdottomasti kannattaa välttää yh naisia. Niistä saa vain kuluja ja murheita mitä normaaleilta naisilta ei saa. Missään tapauksessa yhteen muuttamista ei kannata edes harkita ,eikä varsinkaan omaan kotiinsa moisia ottaa asumaan.

Vierailija
24/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap otit valmispakettimiehen? Etkö saanut lapsetonta miestä? Hyvin harvalle sopii puoliso jolla on edellisestä liitosta lapsia. Sellainen vaatii äärimmäistä kypsyyttä.

Vierailija
25/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin tapauksesta taas huomataan, että vain isät lapsiaan rakastaa..

Vierailija
26/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan ap, sinulla on joka toinen viikko kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa koko ajan ja sitten jaksat nillittää siitä, että lapsiviikolla mies huomioi lapsensa ja viettää aikaa lapsen kanssa. Kyllä ydinperheessäkin täytyy huomioida lapset ja viettää aikaa heidän kanssaan ja ihan joka viikko. Kasva aikuiseksi!

Tollasta uusperheessä on. 

Jos tuo lapsi olisi teidän yhteinen, olisit hyvin onnellinen omistautuvasta isästä. Nyt olet vain kateellinen. 

Asia ei mene ihan noin. Kun lapset eivät ole yhteisiä niin se ulkopuoliseksi joutunut kumppani on ihan syystä hämillään, loukkaantunut ja harmissaan tilanteesta. Itselläni tämä johti siihen, että kun nämä miehen lapset aikuistuivat, niin ei meillä ollut enää miehen kanssa mitään syytä olla yhdessä. Ei edes tunnettu toisiamme. Sitä ennen mies oli vaan elännyt sille, että lapset tulevat silloin ja silloin... kaikki aika tuon ulkopuolella meni sitten masenteluun kun lapset lähti tai viikon valmistumiseen, että he tulevat. Mistään muusta mies ei osannut tai halunnut puhua.  Joskus olisi tehnyt mieli sanoa tolle exälle, että mitäs menit sössimään elämäs ja et ollut silloin paikalla ja kiinnostunut, kun ne oli vielä joka päivä saman katon alla. 

Vierailija
27/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät siedä sitä, että lapset ovat isälle tärkeintä maailmassa ja menevät kaikessa edelle. 

Vierailija
28/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, tiesit tilanteen jo ennen naimisiin menoa, nyt sitten märiset. Hyvältä isältä kuulostaa, että tekee lapsen kanssa yhteisiä asioita. 

Mies lukee lapselle iltasadun vieläkin joka ilta ja odotan häntä sängyssä. Usein olen jo nukahtamassa siinä vaiheessa kun hän viimein tulee ja tekee mahdollisesti aloitteen seksiin. Siinä vaiheessa ei tule mitään järkevää keskustelua aikaiseksi, varsinkin kun olen usein huonolla tuulella, jos olen ollut koko illan taas yksin.

Ap

Siinä mitään virsiä veisata kun pannaan niin pannaan vai pitäiskö siinä sinullekkin satuja pälpättää

Vierailija
29/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät siedä sitä, että lapset ovat isälle tärkeintä maailmassa ja menevät kaikessa edelle. 

Niinpä. Naisen on oltava AINA ykkönen ja tärkein, muuten naisen herkkä psyyke ei kestä. Oli kyseessä sitten normi perhe ja yhteiset lapset  taikka uusioperhe. 

Vierailija
30/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että 11-vuotias pärjää jo kyllä yksinkin ja ilman iltasatuja. Mutta jos molemmat haluavat viettää yhdessä aikaa, niin ei ap sitä voi kieltää. Kyllä se lapsi kasvaa, eikä ole enää aina kotona koko viikkoa.

Vierailija
31/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ap otit valmispakettimiehen? Etkö saanut lapsetonta miestä? Hyvin harvalle sopii puoliso jolla on edellisestä liitosta lapsia. Sellainen vaatii äärimmäistä kypsyyttä.

Minkä ihmeen valmispaketin? En ymmärrä, että mitä tarkoitat. On minullakin ollut suhteita ja seksikumppaneita ennen häntä. Kuten varmaan suurimmalla osalla meistä kolmekymppisistä. Ei, en arvota ihmistä sen mukaan, että onko hänellä lapsi, jos sitä tarkoitit. 

Ap

Vierailija
32/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.. oispa kaljaa ..

Vierailija
33/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset on ollut sitä mieltä että nainen pitää olla miehelle ykkönen kaiken aikaa ja miehen pitäisi antaa lapselleen huomiota vasta kun uusi puoliso on saanut riittävän päivittäisen huomio annoksensa niin kuin kaikki muutkin addiktit. Jännä vaan kuinka näiden samaisten naisten mielestä miehen pitää hyväksyä se että mies on arvoasteikossa viimeinen naiselle kun nainen pistää lemmikitkin miehen edelle.

Tämä kertoo vain siittä että naiset on häikäilemättömiä miesten hyväksikäyttäjä ja lapsien vihaajia jos ne lapset ei ole omia

Vierailija
34/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO ei mennyt sen vosun edelle, jonka kanssa petti minua vuosia. Sitten kyllä itketti kun halusin eron ja jouttui muuttamaan kyläpyöränsä luokse. Synnytyslaitoksellakin pukkasin esikoita ulos yksin kun mies oli "töissä" yötä päivää. 

Vierailija
35/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, tiesit tilanteen jo ennen naimisiin menoa, nyt sitten märiset. Hyvältä isältä kuulostaa, että tekee lapsen kanssa yhteisiä asioita. 

Miehesi tuntuu todellakin olevan hyvä isä, olisit ylpeä hänestä! Ja kyllä, on lapsellista ja itsekästä olla kateellinen lapselle isänsä huomiosta. Joka toinen viikko tämä lapsi ei näe isäänsä ollenkaan ja sinä sen sijaan saat miehesi silloin kokonaan itsellesi. Keksisit itsellesi omia harrastuksia ja tekemistä, joilla voit kuluttaa aikaasi, kun miehellä on lapsiviikko.

Vierailija
36/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhteinen.

Vierailija
37/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin olevani kyllästynyt. En yllättynyt.

Mentiin naimisiin, koska haluttiin. En ajattele, että naimisiin voi mennä vain, jos kumppani on täydellinen. En minäkään ole. Sitä paitsi hänhän ei ole tavallaan tehnyt mitään väärää. Minulla on ajatus, että olen ulkopuolinen.

Ap

Kyllä sun kuuluu mukautua tilanteeseen, eikä yrittää viedä miestä muualle (pois kotoa kävelylle yms.) Sinähän silloin tekisit sen lapsen olon ulkopuoliseksi. 

Sehän on vain miehen lapsi edellisestä suhteesta, ei aloittajan lapsi. Miksi aloittajan edes pitäisi välittää miehen ja tämän eksän lapsesta?

Mies antaa selvästikin aivan liikaa arvoa edellisen suhteen tulokselle vaikka on jo ryhtynyt uuteen suhteeseen. Kyllä miehen pitäisi tietää että uusi suhde uuden naisen kanssa on se kaikkein tärkein asia ja vanhan suhteen asiat pitää jättää taka alalle.

-eri

Vierailija
38/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järkevä ja kumppaniaan rakastava mies pystyy aikaansa jakamaan lapsiviikollakin.

Minä en hyväksyisi tuollaista... Ja olen eronnut 3 lapsen äiti.

Vierailija
39/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapsen äiti vieraannuttaa lapsen isästään, ehditte kyllä olla kahdestaan.

Vierailija
40/105 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit oletko isekäs. Kuulostaa siltä että saatat vähän olla, pahoittelut suoraan sanomisesta. Se voi olla, että lapsettoman on vaikeaa tajuta isän ja lapsen erityisä suhdetta. Rakastatko miestäsi? Haluatko elää hänen kanssaan vanhaksi? Haluaisitko lapsia hänen kanssaan? 

Jos puhuisit joka toinen viikko haavaista ja unelmista miehellesi, ja nauttisit yhteisestä ajasta, niin uskon että se helpottaisi tilannetta.

Onko sinulla ystäviä? Voisit tavata heitä lapsiviikolla. Voisit tehdä jotain mikä tuo iloa sinulle. Älä suotta ole pahalla tuulella turhan päiten ja kehitä ongelmia miehen elämään. Voit ehdottaa myös jotain kivaa rentoa tekemistä yhdessä miehen ja lapsen kanssa. Leffailta, jossa voitte molemmat käpertyä miehen kainaloon ja tuntea läheisyyttä. Keinoja on monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan