Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä suhteessa olevat haluttomat, miksi olette haluttomia?

Vierailija
12.12.2024 |

Miten olette yrittäneet korjata tilannetta? Ettekö ymmärrä, miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta vai eikö teitä kiinnosta? En vaan jaksa ymmärtää miten suhteessa voi haluta olla, jos ei edes halua enää toista. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, mutta tuttuus ei kiihota. Oma mies on rakas, komea ja teknisesti hyvä sängyssä, mutta hän on niiiiiin tuttu 25 yhteisen vuoden jälkeen.

Sytyn uutuudenviehätyksestä, jännityksestä. Pitkässä suhteessa tämän menettää automaattisesti, aina. Eikä siinä mitkään lelut ja eri asennot auta, kun itse kumppani on se sama tuttu.

On hyvin valitettavaa, olis tosi ihanaa vielä joskus tuntea se kiihko, mutta... Tällä mennään. Muut asiat ovat kuitenkin tärkeämpiä suhteessa.

Ja kyllä mieheni seksiä saa, miltei aina kun haluaa. Kovin kiihkeää se ei kyllä ole, koska en siis vaan kiihotu enää. 

Vierailija
2/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa väliaikaistakin haluttomuutta. Haluttomuutta, jonka sanelee hormonit. Ei tämä ole valinta.

Mieheni ymmärtää kyllä. Eikä hän omien sanojensa mukaan kärsi. Tietää, että rakastan ja teen hänen hyväkseen asioita.

Ehkä ikä tekee hänelläkin halut vaisummaksi. Meillä on ollut hyvä seksielämä 30 vuotta, vaikkei on jörnitty joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi on vain aika vaivalloista. Onhan se ihan kivaa, kun näkee riittävästi vaivaa eli ajan kanssa virittäytyy oikeaan mielentilaan, muistaa ajatella seksiä jne. jolloin voi saada orgasminkin. Vähän kuin illanistujaisten pitäminen: ajatuksen tasolla kivaa, mutta kun alkaa miettiä sitä vaivaa niin mieluummin ei muuta kuin harvoin. 

Vierailija
4/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikainen haluttomuus vaikka raskauden aikana on tietysti ymmärrettävää, kunhan muistetaan keskustella asiasta yhdessä ja molemmat tietävät, että tilanne korjaantuu ajan kanssa. 

ap

Vierailija
5/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette yrittäneet korjata tilannetta?

Olen yrittänyt kommunikoida sitä, mikä saa minut haluamaan.

Ettekö ymmärrä, miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta vai eikö teitä kiinnosta?

??? Moi, marttyyri.

En vaan jaksa ymmärtää miten suhteessa voi haluta olla, jos ei edes halua enää toista. 

Minä en jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka väittävät seksin olevan tärkeää mutteivat ota selvää mikä saa puolison syttymään. Mitä kaikkea olet tehnyt tätä selvittääksesi? 

Yksi varma halujen sammuttaja on... tadaaa... marttyyriasenne, vikinä, oman vastuun pakoilu, syyllistäminen

Vierailija
6/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Yksi lapsi ei mene nukkumaan vaan juoksee pitkin käytäviä, toinen heräilee öisin ja monen monta kertaa. Kolmas kömpii aina melkein tiettyyn aikaan viereemme. Tarvitsemme super nannyn! 

Vierailija
7/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa responsiivinen halu, veikkaan että aiheesta löytyy myös kirjoja.

Aika monessa suhteessa on niin, että miehen ja naisen halu toimivat aivan eri logiikalla. Naiset ymmärtävät tämän, mutta miehet harvemmin. Kannattaa tutustua aiheeseen.

Vierailija
8/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelukot. Sanotut sanat, tehdyt ja tekemättömät teot, joita ei saa mielestä.

Vierailija
9/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysin absurdi ajatus harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole henkistä yhteyttä, romantiikkaa, suurta arvostusta ja kunnioitusta. Mulle seksi on merkityksellinen asia. Ymmärrän, ettei aina suhteessa ole ruusuista ja välillä on etäisiä kausia. Silloin seksikään ei kiinnosta.

Vierailija
10/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa minulle se mies sitten

Sinkku

Vierailija
11/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Yksi lapsi ei mene nukkumaan vaan juoksee pitkin käytäviä, toinen heräilee öisin ja monen monta kertaa. Kolmas kömpii aina melkein tiettyyn aikaan viereemme. Tarvitsemme super nannyn! 

Ei oo kivaa, jos lapse näkee tai kuulee. Se sammuttaa kiihkon.

Vierailija
12/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asenteesi kuulostaa aivan kamalalta. Luehan oma viestisi ja mieti miten todennäköistä on että tuollainen asenne saa halut heräämään.

Vierailija
13/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä, miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta vai eikö teitä kiinnosta?

??? Moi, marttyyri.

En vaan jaksa ymmärtää miten suhteessa voi haluta olla, jos ei edes halua enää toista. 

Minä en jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka väittävät seksin olevan tärkeää mutteivat ota selvää mikä saa puolison syttymään. Mitä kaikkea olet tehnyt tätä selvittääksesi? 

Yksi varma halujen sammuttaja on... tadaaa... marttyyriasenne, vikinä, oman vastuun pakoilu, syyllistäminen

Teidän suhteenne kuulostaa ikävältä, miksiköhän haluat siinä vielä olla. Tai toivottavasti puhut exästäsi. Olen yrittänyt kysellä, mutta kun vastaus on kaikkeen että ei tiedä eikä osaa sanoa. 

ap

Vierailija
14/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttoman miehen vaimona vastaan että varmaan miehelläni on tuo sama kuin jollain naisella joka vastasi. Hän ei vaan syty musta enää. Ei pidä viehättävänä. Meillä ei ole seksiä koska kun mies ei syty, se vaikeuttaa asioita jonkun verran. Eikä tarvitse kommentoida että ei seksiin tarvita miehen erektiota. Joo ei tarvita mutta ei halutonta kiinnosta minkäänlainen seksi. 

Ja siis meillä on tosi hyvä suhde muuten. Meillä on valtavasti rakkautta, muuta läheisyyttä ja kosketusta. Me halutaan toiselle hyviä asioita. Kyllä mäkin tiedän että mun mies rakastaa mua, hän sanoo ja näyttää sen kaikin tavoin mitä voi. Hän ei vaan enää halua mua seksuaalisesti.

Ja joo, on se ollut mulle kova paikka. Joskus koen että en ole nainen enää ollenkaan. Ja joo, myönnän että joskus en ole osannut pitää kaikkia tunteitani salassa ja joo, ei se ainakaan ole auttanut. 

Vierailija
15/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Moi, marttyyri.

Teidän suhteenne kuulostaa ikävältä, miksiköhän haluat siinä vielä olla. Tai toivottavasti puhut exästäsi. Olen yrittänyt kysellä, mutta kun vastaus on kaikkeen että ei tiedä eikä osaa sanoa. 

En puhunut meidän suhteestamme vaan sinusta. Jos hän ei tiedä ja osaa sanoa, älä tyydy vastaukseen. Ota selvää miten voitte selvittää asiaa yhdessä.

Vierailija
16/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että siksi, että otollinen lisääntymisaika on molemmilla ohitettu. Minusta se on enemmän luonnollista kuin epäluonnollista ja liittyy paljolti hormoneihin. 

Vierailija
17/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, asenteesi kuulostaa aivan kamalalta. Luehan oma viestisi ja mieti miten todennäköistä on että tuollainen asenne saa halut heräämään.

Olen kieltämättä katkera tällä hetkellä, kun mikään keskustelu aiheesta ei johda mihinkään parannukseen. En käsitä miten toinen voi haluta jatkaa suhdetta samanlaisena, kun tietää miten kauhea tilanne on minulle. On varmaan pakko lopulta hajottaa perhe tämän vuoksi, vaikken mitään haluaisi yhtä paljoa kuin saada tätä suhdetta toimimaan. 

ap

Vierailija
18/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kieltämättä katkera tällä hetkellä, kun mikään keskustelu aiheesta ei johda mihinkään parannukseen. En käsitä miten toinen voi haluta jatkaa suhdetta samanlaisena, kun tietää miten kauhea tilanne on minulle. On varmaan pakko lopulta hajottaa perhe tämän vuoksi, vaikken mitään haluaisi yhtä paljoa kuin saada tätä suhdetta toimimaan. 

ap

Ymmärrän kyllä katkeran asenteen jos tilanne on se, että toinen pakoilee aihetta. Oletteko kokeilleen keskusteluapua? Suostuisiko hän sellaiseen? 

Vierailija
19/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä halu on yleensä läsnä enemmän tai vähemmän koko ajan. Naisilla näin ei ole vaan heidän halu pitää saada heräämään. Naiset halut eivät herää jos hän on väsynyt, stressaantunut, turhautunut tai kiukkuinen. Miehet saisivat huomattavasti enemmän seksiä jos he viitsisivät edes vähän nähdä vaivaa ja auttaa naisen halua heräämään. Naisen halut eivät herää anna pillua kommenteista tai mauttomasta vonkaamisesta, syyllistämisestä nyt puhumattakaan.

Vierailija
20/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet puhunut puolisolle aiheesta? Oletko pystynyt salaamaan katkeruutesi ja puhumaan aiheesta kauniisti niin ettet syyllistä? Vaikka olisitkin oikeassa niin syyllistys aika helposti sammuttaa halut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi