Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä suhteessa olevat haluttomat, miksi olette haluttomia?

Vierailija
12.12.2024 |

Miten olette yrittäneet korjata tilannetta? Ettekö ymmärrä, miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta vai eikö teitä kiinnosta? En vaan jaksa ymmärtää miten suhteessa voi haluta olla, jos ei edes halua enää toista. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli ei saa haluja joka kerta syttymään, mutta erota ei haluta, kun kuitenkin rakkautta on.

Pitää yrittää löytää yhdessä kipina ja siinä tarvitaan molemmilta aitoa ymmärtämistä ja älyä ja tunteita. Aloittajan kaltaisen ihmisen kanssa en haluaisi olla yhdessä tai edes enää yrittää.

Vierailija
22/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, asenteesi kuulostaa aivan kamalalta. Luehan oma viestisi ja mieti miten todennäköistä on että tuollainen asenne saa halut heräämään.

Olen kieltämättä katkera tällä hetkellä, kun mikään keskustelu aiheesta ei johda mihinkään parannukseen. En käsitä miten toinen voi haluta jatkaa suhdetta samanlaisena, kun tietää miten kauhea tilanne on minulle. On varmaan pakko lopulta hajottaa perhe tämän vuoksi, vaikken mitään haluaisi yhtä paljoa kuin saada tätä suhdetta toimimaan. 

ap

Ymmärrän kyllä katkeran asenteen jos tilanne on se, että toinen pakoilee aihetta. Oletteko kokeilleen keskusteluapua? Suostuisiko hän sellaiseen? 

Hänestä minä liioittelen asiaa ja "meneehän meillä ihan hyvin". Eli ei. Ehkä pitäisi mennä yksikseen. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisosi viime aikoina huomautellut tai nalkuttanut jostain aiheesta?

Vierailija
24/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kohteli mua huonosti. Ei ihme että halut häntä kohtaa lakkasivat. 

Vierailija
25/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeksi syksyllä, ehkä syyskuussa. Ei vain ole kummankaan to do -listan kärjessä.

Vierailija
26/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole koskaan nalkuttanut mistään. On siis mies, minä olen nainen. 

ap

Vierailija
27/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana haluton mies. Tai haluja on, mutta mieluummin katsoo pokea päivittäin.

Vierailija
28/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, asenteesi kuulostaa aivan kamalalta. Luehan oma viestisi ja mieti miten todennäköistä on että tuollainen asenne saa halut heräämään.

Olen kieltämättä katkera tällä hetkellä, kun mikään keskustelu aiheesta ei johda mihinkään parannukseen. En käsitä miten toinen voi haluta jatkaa suhdetta samanlaisena, kun tietää miten kauhea tilanne on minulle. On varmaan pakko lopulta hajottaa perhe tämän vuoksi, vaikken mitään haluaisi yhtä paljoa kuin saada tätä suhdetta toimimaan. 

ap

Ehkä on aika siirtyä sanoista tekoihin. Mitä sinä teet että puolisosi haluaisi seksiä. Vaikea antaa vinkkejä kun ei tiedä onko puolisosi mies vai nainen.

Vierailija
29/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksi on vain aika vaivalloista. Onhan se ihan kivaa, kun näkee riittävästi vaivaa eli ajan kanssa virittäytyy oikeaan mielentilaan, muistaa ajatella seksiä jne. jolloin voi saada orgasminkin. Vähän kuin illanistujaisten pitäminen: ajatuksen tasolla kivaa, mutta kun alkaa miettiä sitä vaivaa niin mieluummin ei muuta kuin harvoin. 

Täsmälleen tämä sama! Mikäköhän tähän auttaisi? Nimim. viimeksi seksiä pari kuukautta sitten ja sitä ennen loppukesästä. 

Vierailija
30/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisit ap vain omaa suhdettasi ja seksielämääsi äläkä muiden suhteista, helpottuu ainullakin elämä.

Vierailija
31/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on keskuvartalolihava juoppo, joka polttaa ketjussa ja haisee pahalle. On turvonnut naamastaan, ja kännipäissään telonut itselleen liikerajotteita. Eli jos seksiä onkin, niin asentoja on enää yksi, koska ei muuhun pysty.

Kuorsaa, ja lihavuuden takia hengityskin on äänekästä hereilläkin. Viimeiset halut menivät, kun kiihottuessaan alkaa röhkiä kuin sika. Ei auta korvatulpatkaan.

Kuvittelee edelleen olevansa suurinpiirtein Fabio pitkine hiuksineen (jotka oksettavat mua, koska ovat kuumat ja mies sitten hikoilee koko ajan päästään, se on ällöä).

Että se helkutin siivooja, joka juttelee mukavia miehelle, saa kyllä ottaa tuon. Kun miesparka iikeasti luulee, että nätisti jutteleva, ketjussa polttava ja lonkeroa imppaava  yh-siivooja on ehdottoman parasta. Tosin se siivooja on nähnyt miehen vain parhaimmillaan, selvin päin mun pesemissä ja ostamissa vaatteissa syöden mun tekemiä eväitä.

Heittäisin pihalle, jos kuvittelisin, että selviäisi hengissä edes loppuvuoden. Oikeasti. Pitää odottaa kesää.

Mut olenpahan oppinut sen, että mä en tee seksillä yhtään mitään, ja että mun palkalla elättää koko perheen. On miehelle jossain vaiheessa ankea herätys todellisuuteen, kun se yh-siivooja riukuttaa lisää rahaa siellä vuokraslummissa, eikä siltäkään enää irtoa seksiä.

Vierailija
32/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja inhoan rupsahtanutta vartaloani. Sen takia en pysty enää seksiin. 

Vierailija
33/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Yksi lapsi ei mene nukkumaan vaan juoksee pitkin käytäviä, toinen heräilee öisin ja monen monta kertaa. Kolmas kömpii aina melkein tiettyyn aikaan viereemme. Tarvitsemme super nannyn! 

Tarvitsette selkärankaa.

Vierailija
34/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Yksi lapsi ei mene nukkumaan vaan juoksee pitkin käytäviä, toinen heräilee öisin ja monen monta kertaa. Kolmas kömpii aina melkein tiettyyn aikaan viereemme. Tarvitsemme super nannyn! 

Meillä pärjättiin ilman nannyä. Hankittiin lukko makkarin oveen. Lapset oppivat pienestä pitäen, milloin sinne saa ja milloin ei saa tulla.  

Vierailija
35/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihosi todella paljon. Joi kaljaa ja söi roskaruokaa joten meni halut. Yritin kannustaa liikkumaan mutta ei sitä kinnostanut joten tuli ero.

Vierailija
36/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on keskuvartalolihava juoppo, joka polttaa ketjussa ja haisee pahalle. On turvonnut naamastaan, ja kännipäissään telonut itselleen liikerajotteita. Eli jos seksiä onkin, niin asentoja on enää yksi, koska ei muuhun pysty.

Kuorsaa, ja lihavuuden takia hengityskin on äänekästä hereilläkin. Viimeiset halut menivät, kun kiihottuessaan alkaa röhkiä kuin sika. Ei auta korvatulpatkaan.

Kuvittelee edelleen olevansa suurinpiirtein Fabio pitkine hiuksineen (jotka oksettavat mua, koska ovat kuumat ja mies sitten hikoilee koko ajan päästään, se on ällöä).

Että se helkutin siivooja, joka juttelee mukavia miehelle, saa kyllä ottaa tuon. Kun miesparka iikeasti luulee, että nätisti jutteleva, ketjussa polttava ja lonkeroa imppaava  yh-siivooja on ehdottoman parasta. Tosin se siivooja on nähnyt miehen vain parhaimmillaan, selvin päin mun pesemissä ja ostamissa vaatteissa syöden mun tekemiä eväitä.

Heittäisin pihalle,

Täti sulkee nyt sen pöytäkoneen ja soittaa 112. Sano sinne että sinulla on keskivaikea psykoosi. 

Vierailija
37/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole koskaan nalkuttanut mistään. On siis mies, minä olen nainen. 

ap

Minkä ikäinen hän on? Onko ongelmaa sukukalleuksien kanssa? Testotasot laskeneet?

Vierailija
38/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lihosi todella paljon. Joi kaljaa ja söi roskaruokaa joten meni halut. Yritin kannustaa liikkumaan mutta ei sitä kinnostanut joten tuli ero.

Onneksi minä olen timmi. 

t. Saara

Vierailija
39/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin tulla siitetyksi 10 000 kertaa? Mitä ajattelet, että tästä hyödyn tai saan irti? Mikset tyydy runkkaamaan 10 000 kertaa, miksi tuohon sekoiluun pitää sotkea toisia ihmisiä? Ja jos tarkoitus ei ole kerran edes tuottaa lapsia, niin miksi et siitä toista miestä tämän lukuisiin ruumiinaukkoihin? Tai ota vaikkai tse välillä vähän siitintä omiisi?

Vierailija
40/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuuteni syitä:

- mies ei ole enää puoleensavetävä, on hän komea yhä eikä hiusten väheneminen ole se ongelma, mutta ne roikkuvat verkat ja karkeat jalat ja ajamaton parta, tarkoittaa että ottaa minut itsestäänselvänä.

- 'mua panettaa' ei ole mitenkään kiihottavaa

- käy kiinni takaa kun olen tiskaamassa, ei kiihota vaan häirtsee

- ei osaa enää flirttailla, olla romanttinen tai erottinen tai viettelevä

- ei ota huomioon toiveitani, vaan itsekäs, ei ehdi viedä lapsia, hoitaa lumitöitä heti kun tarve jne eli en koe olevani kunnioitettu ja arvostettu

- samaa suoritusseksiä, ilman esileikkiä, joka on kopelointia ja sisään ,ei pysyty ilman liukkaria koska ei ole kiihottunut

En tiedä nouseeko haluni enää koskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi