Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkässä suhteessa olevat haluttomat, miksi olette haluttomia?

Vierailija
12.12.2024 |

Miten olette yrittäneet korjata tilannetta? Ettekö ymmärrä, miten toinen osapuoli kärsii tilanteesta vai eikö teitä kiinnosta? En vaan jaksa ymmärtää miten suhteessa voi haluta olla, jos ei edes halua enää toista. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikainen haluttomuus vaikka raskauden aikana on tietysti ymmärrettävää, kunhan muistetaan keskustella asiasta yhdessä ja molemmat tietävät, että tilanne korjaantuu ajan kanssa. 

ap

Ei kaikille seksi ole niin tärkeä asia. Rakkaus, läheisyys, kiintymys on olemassa ilman seksiäkin. Meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen koska sairastuin vakavasti mutta silti ollaan sylikkäin joka, käydään suihkussa yhdessä leikkaushaavoistani huolimatta ja kyllä, rakastamme kovasti. 

Vierailija
42/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuuteni syitä:

- mies ei ole enää puoleensavetävä, on hän komea yhä eikä hiusten väheneminen ole se ongelma, mutta ne roikkuvat verkat ja karkeat jalat ja ajamaton parta, tarkoittaa että ottaa minut itsestäänselvänä.

- 'mua panettaa' ei ole mitenkään kiihottavaa

- käy kiinni takaa kun olen tiskaamassa, ei kiihota vaan häirtsee

- ei osaa enää flirttailla, olla romanttinen tai erottinen tai viettelevä

- ei ota huomioon toiveitani, vaan itsekäs, ei ehdi viedä lapsia, hoitaa lumitöitä heti kun tarve jne eli en koe olevani kunnioitettu ja arvostettu

- samaa suoritusseksiä, ilman esileikkiä, joka on kopelointia ja sisään ,ei pysyty ilman liukkaria koska ei ole kiihottunut

En tiedä nouseeko haluni enää koskaan

Naurattaa koska on fakta että naiset rupsahtavat aikaisemmin kuin miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuuteni syitä:

- mies ei ole enää puoleensavetävä, on hän komea yhä eikä hiusten väheneminen ole se ongelma, mutta ne roikkuvat verkat ja karkeat jalat ja ajamaton parta, tarkoittaa että ottaa minut itsestäänselvänä.

- 'mua panettaa' ei ole mitenkään kiihottavaa

- käy kiinni takaa kun olen tiskaamassa, ei kiihota vaan häirtsee

- ei osaa enää flirttailla, olla romanttinen tai erottinen tai viettelevä

- ei ota huomioon toiveitani, vaan itsekäs, ei ehdi viedä lapsia, hoitaa lumitöitä heti kun tarve jne eli en koe olevani kunnioitettu ja arvostettu

- samaa suoritusseksiä, ilman esileikkiä, joka on kopelointia ja sisään ,ei pysyty ilman liukkaria koska ei ole kiihottunut

En tiedä nouseeko haluni enää koskaan

Naurattaa koska on fakta että naiset rupsahtavat aikaisemmin kuin miehet

Hmm... Kiinnostaa millä lailla fakta? Kun lukuisten tieteellisten tutkimusten mukaan miehet vanhenee huomattavasti nopeammin kuin naiset, niin eikö se tarkoita samalla myös että miehet rupsahtavatkin aikaisemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä